Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00437097/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów i drukarek dla IPN–KŚZpNP Oddział w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017417787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rolna 45A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-487
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obag.poznan@ipn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ipn.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipn.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Organ Władzy Publicznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów i drukarek dla IPN–KŚZpNP Oddział w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b27b7c1f-7ad4-49e9-a398-e64b82faa484
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104279/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa komputerów i drukarek dla IPN–KŚZpNP Oddział w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 355262,57 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 - 2 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
4.5.5.) Wartość części: 17300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów PC w obudowie AIO wraz z oprogramowaniem – 20 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.5.5.) Wartość części: 113900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Techniki Biurowej Infobiurotechnika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780021753
7.3.3) Ulica: ul. Promienista 121
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-141
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423241392
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 3/28
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-453
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- Dostawa sprzętu IT dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





