Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00441815/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie punktu widokowego, przy ul. Górskiej na działkach 11/12 i 11/5 obrębu 3073 w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914886353
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.tomaszewska@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie punktu widokowego, przy ul. Górskiej na działkach 11/12 i 11/5 obrębu 3073 w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-825edf8f-031a-4a32-a301-5ac901fdba29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031409/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Zagospodarowanie i uporządkowanie terenów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.AT.261-97-TP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
„Wykonanie punktu widokowego, przy ul. Górskiej na działkach 11/12 i 11/5 obrębu 3073 w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj”
2. Zakres rzeczowy inwestycji
1) Opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z koncepcji punktu widokowego wraz z wizualizacją i opisem technicznym
Wykonawca zobowiązany jest do:
-Uzyskanie, w zgodzie z aktualnymi lub wchodzącymi w życie w trakcie realizacji zadania, przepisami prawa, potrzebnych map, wypisów, wyrysów i innych wymaganych dokumentów związanych z realizacją zadania (pozyskane dokumenty mają umożliwić złożenie wszelkich niezbędnych wniosków, zgłoszeń, uzgodnień, pozwoleń itp.).
-opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcji wykonania zadania (w formie papierowej oraz cyfrowej w PDF i DWG) - 2 egz. +1 egz. na CD,
-opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (w formie papierowej oraz cyfrowej w PDF i DOC)- 2 egz.+1 egz. na CD
2) wykonanie prac na podstawie wykonanej koncepcji, wykonanie wszelkich niezbędnych odbiorów, w tym pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót oraz inne dokumentacje odbiorowe, wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przekazaniem zaświadczenia o zakończeniu prac i dokumentacji powykonawczej zamawiającemu - zwanymi dalej "robotami budowlanymi", jeśli wymagana.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181178,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181178,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513233676
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181178,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG
- Nadzór nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektr. i zadań STBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektr. i teletech.
- DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO I GAZÓW MEDYCZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA TLENU I BUTLI DLA SPSZOZ "ZDROJE"
- Wymiana nawierzchni drogi dojazdowej na terenie Zespołu Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu treningowego na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Jaracza 12, ul. Dmowskiego 82 i ul. Srebrnej 43 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





