eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baćkowice"Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Baćkowice na rok 2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Baćkowice na rok 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Baćkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366026674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Baćkowice, 100

1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzbac@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.backowice-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.backowice-gmina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Baćkowice na rok 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce93215c-6bfd-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099682/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Baćkowice na rok 2023”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się:
1. Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Publicznej Szkoły Podstawowej w Modliborzycach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Piórkowie, Zespołu Szkół Publicznych w Baćkowicach na rok kalendarzowy 2023 w formie zakupu biletów miesięcznych na trasach – wg Załącznika nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia oraz zmiany częstotliwości wyjazdów i ilości uczniów korzystających z tych przejazdów. Powyższe zmiany wynikać będą ze zmian struktur oświatowych powstałych na skutek wdrożenia odpowiednich ustaw, rozporządzeń oraz zarządzeń. W związku z powyższym w formularzu ofertowym wykonawca musi podać cenę za przewóz 1 ucznia na wszystkich trasach w skali 1 miesiąca (biletu miesięcznego). Określenia rodzaju usług wg wspólnego słownika zamówień CPV:
60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego osób
60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku kalendarzowego 2023, począwszy od:
1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
1. Baćkowice-Olszownica-Gołoszyce-Oziębłów-Modliborzyce-Rudniki-Piskrzyn-Janczyce-Baranówek-Gołoszyce-Olszownica-Baćkowice – Godz: 6.50 – 7.45
2.Baćkowice-Nieskurzów-Piórków-Wszachów-Piórków-Nieskurzów-Baćkowice – Godz: 6.50-7.45
3. Baćkowice-Baranówek-Piskrzyn-Modliborzyce-Rudniki-Modliborzyce-Oziębłów-Modliborzyce – Godz: 7.10-7.40
4. Gołoszyce- Modliborzyce-Rudniki-Modliborzyce-Piskrzyn-Janczyce-Baranówek-Baćkowice – Godz: 6.50-7.30
5. Kobylany-Oziębłów-Modliborzyce-Piskrzyn-Baranówek-Baćkowice-Nieskurzów-Piórków-Wszachów – Godz: 7.00 – 7.45
6. Wszachów – Piórków- Nieskurzów-Baćkowice – Godz: 7.00 – 7.45
Odwozy po zakończeniu zajęć szkolnych: po dwa odwozy na każdej trasie w godz. 13.30 – 14.50

Powyższe godziny mogą ulec zmianie jedynie w niewielkim zakresie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, co najmniej 2 dni przed ich zaistnieniem. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów musza być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym
postępowaniu nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy
Pzp postępowanie unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.