Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442214/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
- 2025/BZP 00447930/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mobilnego zestawu do zabezpieczania dostaw wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A
1.5.2.) Miejscowość: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.janicka@osielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-863dbc87-9f14-43d7-ba0e-e4460e5bf4f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mobilnego zestawu do zabezpieczania dostaw wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-863dbc87-9f14-43d7-ba0e-e4460e5bf4f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041326/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup mobilnego zestawu do zabezpieczania dostaw wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.D.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mobilnego zestawu do zabezpieczania dostaw wody w ramach realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
Zakres zamówienia obejmuje:
I. ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ PRZYCZEPY CYSTERNY DO PRZEWOZU WODY PITNEJ:
- przyczepa cysterna fabrycznie nowa. Rok produkcji 2025 r.,
- pojemność cysterny od 4000 do 5000L,
- konstrukcja wozu samonośna,
- zbiornik z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany,
- zbiornik wykonany z blachy o grubości min.4mm,
- powłoka cynkowana z atestem na przewóz wody pitnej,
- dyszel ocynkowany,
- zestaw kołowy jednoosiowy na dwóch kołach,
- dolny kran spustowy z zaworem kulowym min.2”,
- króciec zalewowy z przyłączem strażackim W52 na szczycie zbiornika,
- wziernikowe wskaźniki poziomu napełnienia cysterny,
- górny właz od 400mm do 500mm zalewowy,
- błotniki plastikowe lub metalowe,
- ucho zaczepu przykręcane lub zamontowane na stałe,
- regulowana stopka podporowa,
- instalacja elektryczna 12V ze złączem,
- instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego,
- hamulec zasadniczy - układ dwuobwodowy, pneumatyczny,
- hamulec ręczny postojowy,
- rura przelewowa.
POZOSTAŁE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
Oferowana przez Wykonawcę przyczepa cysterna musi być w pełni sprawna i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe. Cysterna musi posiadać:
- atest na przewóz wody pitnej,
- wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych obowiązujących na terenie RP,
- katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczoną cysternę na okres 24 miesięcy liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego.
W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny znajdujący się na terenie Polski.
Maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 48 godzin. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy.
Wykonawca dostarczy części zamienne w okresie gwarancji niezwłocznie, najpóźniej w terminie 72 godzin od daty zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres e-mail. Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad cysterny, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 14 dni.
II. ZAKUP i DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO
- pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
SILNIK:
- Silnik wolnossący Diesla FPT 3,6L turbo 4 cylindrowy z intercoolerem
- Norma emisji spalin STAGE V
- Oczyszczanie spalin technologia ATS
- Połączenie katalizatorów: DOC, DPF + układ SCR
- Zbiornik paliwa min.160L
- Max moment obrotowy 75 Nm
- moc silnika od 78 do 82 KM
PRZEKŁADNIA:
- Rewers elektrohydrauliczny
- Liczba biegów 24x24 z 1 półbiegiem pod obciążeniem Hi-Lo
- Prędkość maksymalna 40km/h
- Prędkość minimalna od 0,5 do 0,7km/h
WOM:
- Prędkości WOM - min 540, max 550 obr/min
- Załączanie WOM elektrohydrauliczne
- Oś przednia z elektrohydraulicznym załączeniem napędu przedniego
- Elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
- Pompa hydrauliczna wzmocniona 82l/min.
TUZ:
- Przedni TUZ udźwig min.1600kg, max. 1700kg
- Tylny TUZ udźwig min. 4500kg, max 5000kg
UKŁAD HYDRAULICZNY:
- Trzy zawory, 4 wyjścia hydrauliczne tył,
- Dwa wyjścia hydrauliczne przód
- Ociekacze oleju
- Pneumatyka dwuobwodowa
- Pneumatyka jednoobwodowa
- Ciśnienie max. układu hydraulicznego 180 bar
KABINA:
- Klimatyzacja
- Ogrzewanie
- Fotel operatora pneumatyczny
- Wycieraczki ze spryskiwaczem przód/tył
- Cztery światła robocze
- Cztery światła robocze +
- Radio
- Fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa
ROZMIAR OGUMIENIA:
- Przód 340/85/R24
- Tył 420/85/R34
POZOSTAŁE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
Oferowany przez wykonawcę pojazd musi być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe. Pojazd musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych obowiązujących na terenie RP oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony pojazd na okres 24 miesięcy liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego.
W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy, w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
Wykonawca zapewni:
- autoryzowany serwis gwarancyjny znajdujący na terenie Polski. Maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 48 godzin.
- wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji, które odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy,
- części zamienne w okresie gwarancji niezwłocznie, najpóźniej w terminie 72 godzin od daty zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad , które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 14 dni.
Wykonawca zezwala Zamawiającemu na założenie lokalizatora GPS i potwierdza, że ingerencja ta nie będzie miała wpływu na warunki gwarancji.
Miejsce dostawy zestawu:
Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie ul. Jastrzębia 62, 86-021 Żołędowo
Dokumenty stanowiące podstawę rejestracji pojazdu
Rejestracji dokonuje się na podstawie:
1) dowodu własności pojazdu lub dokumentu potwierdzającego powierzenie pojazdu,
2) jednego z dokumentów:
a) świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu,
b) świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu,
c) świadectwa zgodności, o którym mowa w art. 27 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia, wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu,
d) dopuszczenia jednostkowego pojazdu wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu,
e) świadectwa krajowego indywidualnego dopuszczenia pojazdu, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 33 ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia, wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu,
f) uznania dopuszczenia jednostkowego pojazdu,
g) uznania świadectwa krajowego indywidualnego dopuszczenia pojazdu, o którym mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia,
h) świadectwa dopuszczenia indywidualnego WE pojazdu,
i) świadectwa unijnego indywidualnego dopuszczenia pojazdu, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia, wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu
- jeżeli są wymagane; świadectwa zgodności WE, świadectwa zgodności oraz oświadczenia zawierające dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu mogą być podpisane podpisem odbitym sposobem mechanicznym
Dane do faktury:
nabywca / odbiorca: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko; NIP: 5542832610
nazwa towaru: mobilny zestawu do zabezpieczania dostaw wody
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAITECH SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532188486
7.3.4) Miejscowość: Brzoza
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI OSIELSKO
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu transportowo - technicznego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Kowal
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup cysterny do wody pitnej"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony. Uzupełnienie zapasów magazynowych na wypadek wystąpienia zagrożeń i sytuacji kryzysowych - II postępowanie
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





