eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › Budowa stałej, 4- rzędowej, zadaszonej trybuny w formie zaprojektuj i wybuduj przy boisku sportowym KS Wolni Kłaj w miejscowości Kłaj, gmina Kłaj



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stałej, 4- rzędowej, zadaszonej trybuny w formie zaprojektuj i wybuduj przy boisku sportowym KS Wolni Kłaj w miejscowości Kłaj, gmina Kłaj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁAJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 655

1.5.2.) Miejscowość: Kłaj

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-015

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 284 11 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugk@klaj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.klaj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugklaj,m,402302,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stałej, 4- rzędowej, zadaszonej trybuny w formie zaprojektuj i wybuduj przy boisku sportowym KS Wolni Kłaj w miejscowości Kłaj, gmina Kłaj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e734eb8e-40b0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041634/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa trybuny sportowej przy boisku w Kłaju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372431/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 477600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie stałej, 4-rzędowej, zadaszonej trybuny przy boisku sportowym KS Wolni Kłaj w miejscowości Kłaj, gmina Kłaj. Inwestycja będzie prowadzona w formule zaprojektuj i wybuduj. Podstawą do wykonania projektu a następnie zrealizowania robót budowalnych jest Program Funkcjonalno-Użytkowy. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, uzyskanie przez Wykonawcę stosownych pozwoleń dla w/w zadania oraz wykonanie robót budowlanych związanych z jego realizacją.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, przy uwzględnieniu wytycznych, wymagań i warunków programu funkcjonalno-użytkowego, potrzebnej do wykonania kompleksowych robót i uzyskania ostatecznych decyzji niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania i eksploatacji wraz z przekazaniem tych decyzji Zamawiającemu w terminie realizacji umowy;
b) wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wykonanie innych opracowań jeżeli konieczność ich wykonania będzie wynikać z dokumentacji, warunków technicznych lub uzgodnień,
c) sporządzenie przedmiarów i kosztorysów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458).
d) pozyskanie wszystkich uzgodnień, warunków technicznych, zezwoleń, pozwoleń, koniecznych do wykonania zadania,
e) opracowanie uzupełniających rozwiązań projektowych, koniecznych do wykonania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi,
f) prowadzenie obsługi geodezyjnej,
g) wykonanie opracowań oraz czynności prawnych koniecznych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania i eksploatacji (w tym pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeśli jest wymagane lub zawiadomienia o zakończeniu robót/budowy),
h) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu,
i) inne niezbędne czynności wymagane przepisami prawa, a związane z realizacją przedmiotu umowy,
j) wykonanie robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy na podstawie dokumentacji projektowej lit. a, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z obowiązującymi w Unii Europejskiej oraz w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
k) zagospodarowanie terenu budowy, jego zabezpieczenie oraz zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy
l) zapewnienie nadzoru autorskiego
m) przekazanie Zamawiającemu praw autorskich do sporządzonej dokumentacji projektowej oraz do wszelkich opracowań sporządzonych w ramach niniejszej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 9 do SWZ).
Uwaga 1:
Zamawiający dopuszcza, aby siedziska, o których mowa w pkt 5.5 PFU, miały min. szerokość 45 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45262310-7 - Zbrojenie

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529335,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BARGIEL Tomasz Bargiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811871393

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 40

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WYKONANIE ZADASZONEJ, 4-RZĘDOWEJ TRYBUNY, MTB – GROUP Bargiel Szymoniak Malina Spółka Jawna, ul. Mickiewicza 40, 32-400 Myślenice, NIP 6812059995


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.