Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00399510/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup materiału roślinnego wraz z dostawą i wykonaniem nasadzeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 04 54
1.5.8.) Numer faksu: 32 231 00 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/136871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiału roślinnego wraz z dostawą i wykonaniem nasadzeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0178e5ea-4f7d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zakup materiuału roślinnego wraz z dostawą i wykonaniem nasadzeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399510/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.97.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53009,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I –Odbudowa terenów zielonych na terenach Spółdzielni Mieszkaniowej „Gwarków” w Gliwicach– dz. nr 1361/2; 1361/3; 1361/4; 1362/2; 1372; 1371; 1365/4; 1365/3 obręb TrynekPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew, krzewów żywopłotowych (wraz z zakupem materiałów):
- sadzenie drzew liściastych w ilości 14 szt.: wykopanie dołów i zaprawienie torfem do połowy głębokości, posadzenie drzew, opalikowanie (2 paliki na 1 drzewko + taśma ogrodnicza mocująca), wykonanie mis, podlanie wodą,
- sadzenie krzewów żywopłotowych w ilości 3 000 szt.: wykopanie rowów o szer. do 45 cm, zaprawienie rowów torfem do połowy głębokości, posadzenie krzewów, podlanie wodą,
- wykopanie starych żywopłotów 250 mb,
- uporządkowanie terenu po wykonaniu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
03452000-3 - Drzewa
03451300-9 - Krzewy
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Nasadzenia drzew na terenach Spółdzielni Mieszkaniowej „Zachodnia” w Gliwicach - dz. nr 382, 385, 396, 415, 417, 418 obręb Nowe MiastoPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń (wraz z zakupem) zgodnie z załączoną mapką nasadzeń (ZAŁĄCZNIK NR 9):
- sadzenie drzew liściastych w ilości 112 szt.: wykopanie dołów i zaprawienie torfem do połowy głębokości, posadzenie drzew, opalikowanie (2 paliki na 1 drzewko + taśma ogrodnicza mocująca), wykonanie mis, podlanie wodą,
- sadzenie krzewów liściastych w ilości 10 szt.: wykopanie dołów i zaprawienie torfem do połowy głębokości, posadzenie krzewów, wykonanie mis, podlanie wodą,
- sadzenie iglaków w ilości 48 szt.: wykopanie dołów, zaprawienie dołów torfem kwaśnym, posadzenie iglaków, wykonanie mis, podlanie wodą,
- uporządkowanie terenu po wykonaniu prac
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
03452000-3 - Drzewa
03451300-9 - Krzewy
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Poprawa estetyki terenów zielonych na terenach Spółdzielni Mieszkaniowej „Obrońców Pokoju” w Gliwicach - dz. nr 655/5, 679, 719/1 obr. SzobiszowicePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w prac wraz z zakupem materiałów:
- posadzenie bylin - macierzanki piaskowej w ilości 3 351 szt., na utwardzonej skarpie przy
ul. Paderewskiego 56 (dz. 655/5), podlanie roślin bezpośrednio po posadzeniu,
- regeneracja istniejącej łąki kwietnej zlokalizowanej na dz. nr 679, pow. ok. 3 000 m2, dosianie mieszanki nasion roślin miododajnych w ilości 1 kg/120-200 m2; skład mieszanki: ogórecznik lekarski, chaber bławatek, złocień właściwy, jeżówka purpurowa, żmijowiec grecki, żmijowiec babkowaty, żmijowiec zwyczajny, dziurawiec zwyczajny, hyzop lekarski, lawenda wąskolistna, lubczyk, komornica, nostrzyk lekarski, kocimiętka właściwa, lebiodka pospolita, mak polny, facelia błękitna, szałwia lekarska, tymianek, koniczyna biała (w mieszance wymagane jest minimum 70% wskazanych roślin),
- sadzenie drzew - Grab pospolity w ilości 35 szt. na dz. nr 719/1, wykopanie dołów i zaprawienie torfem do połowy głębokości, posadzenie drzew, opalikowanie (2 paliki na 1 drzewko + taśma ogrodnicza mocująca), wykonanie mis, podlanie wodą,
- uporządkowanie terenów po wykonaniu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03452000-3 - Drzewa
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – utworzenie rabaty na skarpie przy ul. Czajki 11-17 na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej „Sikornik” w Gliwicach – dz. nr 633 obr. SikornikPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie rabaty na skarpie przy budynku mieszkalnym ul. Czajki 11-17, dz. 633 (wraz z zakupem) zgodnie z załączoną mapką nasadzeń (ZAŁĄCZNIK NR 10):
- przygotowanie terenu pod nasadzania o pow. 90m2: usunięcie darni, wzruszenie gleby glebogryzarką, wyplantowanie gruntu,
- sadzenie drzew w ilości 3 szt.: wykopanie dołów, zaprawienie dołów torfem, posadzenie drzew, opalikowanie (2 paliki na 1 drzewko + taśma ogrodnicza mocująca), podlanie wodą,
- sadzenie krzewów w ilości 15 szt.: wykopanie dołów, zaprawienie dołów torfem, posadzenie krzewów, podlanie wodą,
- sadzenie traw ozdobnych w ilości 8 szt.; wykopanie dołów, zaprawienie dołów torfem, posadzenie roślin, podlanie wodą,
- ułożenie agrowłókniny, rozścielenie żwiru (otoczak 10 ton),
- uporządkowanie terenu po wykonaniu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
03452000-3 - Drzewa
03451300-9 - Krzewy
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 1750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 10 listopada 2022 r. oferta Wykonawcy BILPOL-KUZAJ Sp. Jawna, Dolnik 1, 42-286 Koszęcin została wybrana jako najkorzystniejsza uzyskując 100 pkt obliczonych zgodnie z przyjętym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) kryteriami oceny ofert: cena - 100%.
Postępowanie prowadzone jest w ramach Gliwickiej Inicjatywy Lokalnej (GIL) polegającej na współfinansowaniu zamówienia przez Wnioskodawcę oraz Zamawiającego. Wnioskodawca poinformował Zamawiającego o wycofaniu się z zawartej umowy w ramach inicjatywy GIL, co wiąże się jednocześnie z wycofaniem części środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia oraz brakiem podstaw do realizacji inwestycji na przedmiotowym terenie. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 102 106,22 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający dysponuje kwotą 32 000,00 zł.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 73 610,10 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający dysponuje kwotą 10 000,00 zł.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 18 090,72 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający dysponuje kwotą 1 750,00 zł
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem żurawia samochodowego z operatorem, udźwig min. 30 t, z monitoringiem w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- Renowacja drewnianej stolarki okiennej na elewacji północnej i zachodniej budynku przy ul. Akademickiej 7. Znak sprawy: DZPZ.284.15.2025.EK
- Dostawa rozdrabniacza dwuwałowego do tworzyw sztucznych. DZPZ.282.36.2025.DM
- Program TERMO - modernizacja budynku przy ul. Św. Elżbiety 4 w Gliwicach (TERMO-IV)
- Remont Sali Rady Dziekańskiej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.16.2025.MW
- ZP/G/28/25-Wyk. pilotowej inst. do badań odzysku ciepła z gazów procesowych z pieca TBRC wraz z układem sterowania i opomiarowania oraz jej zabudowa na istniejącym rurociągu spalin pieca TBRC
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni przydrożnej
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.