eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup materiału roślinnego wraz z dostawą i wykonaniem nasadzeń



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup materiału roślinnego wraz z dostawą i wykonaniem nasadzeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 04 54

1.5.8.) Numer faksu: 32 231 00 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13687

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiału roślinnego wraz z dostawą i wykonaniem nasadzeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0178e5ea-4f7d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Zakup materiuału roślinnego wraz z dostawą i wykonaniem nasadzeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399510/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.97.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53009,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I –Odbudowa terenów zielonych na terenach Spółdzielni Mieszkaniowej „Gwarków” w Gliwicach– dz. nr 1361/2; 1361/3; 1361/4; 1362/2; 1372; 1371; 1365/4; 1365/3 obręb Trynek
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew, krzewów żywopłotowych (wraz z zakupem materiałów):
- sadzenie drzew liściastych w ilości 14 szt.: wykopanie dołów i zaprawienie torfem do połowy głębokości, posadzenie drzew, opalikowanie (2 paliki na 1 drzewko + taśma ogrodnicza mocująca), wykonanie mis, podlanie wodą,
- sadzenie krzewów żywopłotowych w ilości 3 000 szt.: wykopanie rowów o szer. do 45 cm, zaprawienie rowów torfem do połowy głębokości, posadzenie krzewów, podlanie wodą,
- wykopanie starych żywopłotów 250 mb,
- uporządkowanie terenu po wykonaniu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Nasadzenia drzew na terenach Spółdzielni Mieszkaniowej „Zachodnia” w Gliwicach - dz. nr 382, 385, 396, 415, 417, 418 obręb Nowe Miasto
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń (wraz z zakupem) zgodnie z załączoną mapką nasadzeń (ZAŁĄCZNIK NR 9):
- sadzenie drzew liściastych w ilości 112 szt.: wykopanie dołów i zaprawienie torfem do połowy głębokości, posadzenie drzew, opalikowanie (2 paliki na 1 drzewko + taśma ogrodnicza mocująca), wykonanie mis, podlanie wodą,
- sadzenie krzewów liściastych w ilości 10 szt.: wykopanie dołów i zaprawienie torfem do połowy głębokości, posadzenie krzewów, wykonanie mis, podlanie wodą,
- sadzenie iglaków w ilości 48 szt.: wykopanie dołów, zaprawienie dołów torfem kwaśnym, posadzenie iglaków, wykonanie mis, podlanie wodą,
- uporządkowanie terenu po wykonaniu prac

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Poprawa estetyki terenów zielonych na terenach Spółdzielni Mieszkaniowej „Obrońców Pokoju” w Gliwicach - dz. nr 655/5, 679, 719/1 obr. Szobiszowice
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w prac wraz z zakupem materiałów:
- posadzenie bylin - macierzanki piaskowej w ilości 3 351 szt., na utwardzonej skarpie przy
ul. Paderewskiego 56 (dz. 655/5), podlanie roślin bezpośrednio po posadzeniu,
- regeneracja istniejącej łąki kwietnej zlokalizowanej na dz. nr 679, pow. ok. 3 000 m2, dosianie mieszanki nasion roślin miododajnych w ilości 1 kg/120-200 m2; skład mieszanki: ogórecznik lekarski, chaber bławatek, złocień właściwy, jeżówka purpurowa, żmijowiec grecki, żmijowiec babkowaty, żmijowiec zwyczajny, dziurawiec zwyczajny, hyzop lekarski, lawenda wąskolistna, lubczyk, komornica, nostrzyk lekarski, kocimiętka właściwa, lebiodka pospolita, mak polny, facelia błękitna, szałwia lekarska, tymianek, koniczyna biała (w mieszance wymagane jest minimum 70% wskazanych roślin),
- sadzenie drzew - Grab pospolity w ilości 35 szt. na dz. nr 719/1, wykopanie dołów i zaprawienie torfem do połowy głębokości, posadzenie drzew, opalikowanie (2 paliki na 1 drzewko + taśma ogrodnicza mocująca), wykonanie mis, podlanie wodą,
- uporządkowanie terenów po wykonaniu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – utworzenie rabaty na skarpie przy ul. Czajki 11-17 na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej „Sikornik” w Gliwicach – dz. nr 633 obr. Sikornik
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rabaty na skarpie przy budynku mieszkalnym ul. Czajki 11-17, dz. 633 (wraz z zakupem) zgodnie z załączoną mapką nasadzeń (ZAŁĄCZNIK NR 10):
- przygotowanie terenu pod nasadzania o pow. 90m2: usunięcie darni, wzruszenie gleby glebogryzarką, wyplantowanie gruntu,
- sadzenie drzew w ilości 3 szt.: wykopanie dołów, zaprawienie dołów torfem, posadzenie drzew, opalikowanie (2 paliki na 1 drzewko + taśma ogrodnicza mocująca), podlanie wodą,
- sadzenie krzewów w ilości 15 szt.: wykopanie dołów, zaprawienie dołów torfem, posadzenie krzewów, podlanie wodą,
- sadzenie traw ozdobnych w ilości 8 szt.; wykopanie dołów, zaprawienie dołów torfem, posadzenie roślin, podlanie wodą,
- ułożenie agrowłókniny, rozścielenie żwiru (otoczak 10 ton),
- uporządkowanie terenu po wykonaniu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 1750 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 10 listopada 2022 r. oferta Wykonawcy BILPOL-KUZAJ Sp. Jawna, Dolnik 1, 42-286 Koszęcin została wybrana jako najkorzystniejsza uzyskując 100 pkt obliczonych zgodnie z przyjętym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) kryteriami oceny ofert: cena - 100%.
Postępowanie prowadzone jest w ramach Gliwickiej Inicjatywy Lokalnej (GIL) polegającej na współfinansowaniu zamówienia przez Wnioskodawcę oraz Zamawiającego. Wnioskodawca poinformował Zamawiającego o wycofaniu się z zawartej umowy w ramach inicjatywy GIL, co wiąże się jednocześnie z wycofaniem części środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia oraz brakiem podstaw do realizacji inwestycji na przedmiotowym terenie. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 102 106,22 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający dysponuje kwotą 32 000,00 zł.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 73 610,10 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający dysponuje kwotą 10 000,00 zł.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 18 090,72 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający dysponuje kwotą 1 750,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.