Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416785/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkanowej Gminy Mszczonów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 105
1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: +4846 858 00 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgkim.samorzad.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim.mszczonow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14881144-b5a3-49b9-a581-dac3ae45e7b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14881144-b5a3-49b9-a581-dac3ae45e7b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040388/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/OOM/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z rozładunkiem soli drogowej (luzem).
2) Maksymalna, szacunkowa ilość dostawy soli drogowej wynosi 830 ton.
3) Dostarczona sól musi spełniać następujące cechy i spełniać parametry:
a. opakowanie luzem,
b. postać krystaliczna, sypka,
c. zawartość NaCl min. 95%,
d. zawartość antyzbrylacza od 20 do 40 mg/kg,
e. zawartość H2O max. 3%,
f. zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%,
g. granulacja zgodnie z PN-EN 16811-1:2016-10 wymagania granulacji dla soli drogowej „ Sól drogowa średnia Klasy M” lub równoważnej:
- zawartość ziaren <0,125mm: maksymalnie 7%
- zawartość ziaren <0,8 mm : 5%- 35%
- zawartość ziaren <1,6 mm: 10%- 60%
- zawartość ziaren <3,15 mm : 45%- 90%
- zawartość ziaren < 6,3mm: 100% (tolerancja 2% ziaren w zakresie od 6,3 mm do 8)
h. Zamawiający nie dopuszcza soli warzonej (wypadowej) ani mieszanki warzonej z kamienną. Zamawiający wraz z dostawą będzie żądał przedstawienia odpowiedniego zaświadczenia lub oświadczenia z którego jednoznacznie będzie wynikało, ze oferowana sól jest bez dodatku soli warzonej (wypadowej) i spełnia wszystkie parametry wskazane w SWZ.
i. sól drogowa powinna odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym tj. posiadać Atest Higieniczny PZH lub dokument równoważny, wystawiony przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stwierdzający, że sól drogowa odpowiada wymaganiom higienicznym.
j. sól drogowa powinna posiadać pozytywną opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczającą sól do stosowania przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie kraju lub inny równoważny dokument, wydany przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej, potwierdzający możliwość stosowania soli do zimowego utrzymania dróg.
k. sól drogowa powinna posiadać badania składu chemicznego i składu ziarnowego.
l. sól drogowa powinna spełnić parametry określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
4) Sól w momencie dostawy nie może być w stanie zbrylonym.
5) Dostarczona sól winna być wolna od zanieczyszczeń pochodzenia mineralnego typu drobne kamyki mineralne, jak również zanieczyszczeń tworzyw sztucznych typu fragmenty opakowań foliowych czy plastikowych oraz wolna od zanieczyszczeń potransportowch.
6) Dostawy będą zlecane przez Zamawiającego sukcesywnie, w zależności od faktycznych bieżących potrzeb, które będą wynikały z panujących warunków atmosferycznych. Wielkość pojedynczej dostawy nie będzie mniejsza niż 27 ton i nie będzie większa niż 100 ton.
7) Podana w ust. 1 pkt 2 ilość soli (830 ton) jest ilością szacunkową. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z zakupu części soli, gdyż jej ilość będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i powiązanego z mini stanu dróg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość soli stanowi jedynie uprawnienie do zakupu, a nie zobowiązanie. Minimalny limit ilości soli drogowej, którą Zamawiający zobowiązuje się zakupić w okresie trwania umowy wynosi 27 ton.
8) W przypadku nie zrealizowania dostaw w ilościach określonych w ust. 1 pkt 2, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu jakiekolwiek odszkodowanie lub wynagrodzenie dodatkowe bądź uzupełniające.
9) Dostarczana sól powinna być zgodna z warunkami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259308,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304228,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259308,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUREPIO SP. Z O.O. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180009048
7.3.3) Ulica: AL.JANA PAWŁA II/11
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-828
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259308,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-30INNE PRZETARGI MSZCZONÓW
więcej: przetargi MSZCZONÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opału - pelletu do kotłowni budynku Gminy Łaszczów
- Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim.
- Przewóz zwłok albo szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuratur Rejonowych w 2026 roku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Cisek do szkół wraz z zapewnieniem opieki w okresie 02.01.2026 do 26.06.2026 roku.
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa soli drogowej
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





