Ogłoszenie z dnia 2022-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00442490/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą ryb przetworzonych i konserwowanych dla DPS Zameczek w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343531105
1.5.8.) Numer faksu: 343531126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą ryb przetworzonych i konserwowanych dla DPS Zameczek w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e0d6fb0-65b5-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009961/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą ryb przetworzonych i konserwowanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442490/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 315006,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18251,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Śledź w oleju 330g szt 60
Śledź w pomidorach 330g szt 60
Paprykarz szczeciński 300g szt 20
Ryba mrożona „Dorsz” ok. 6000g kg 12
Ryba mrożona „Miruna” ok. 6800g kg 550
Ryba wędzona makrela 1000g kg 24
Sałatka śledziowa 3000g kg 30
Sałatka z makreli 3000g kg 24
Sałatka surimi z ananasem 3000g kg 24
Sałatka rybna łagodna/pikantna 160g szt 150
Szprot w sosie pomidorowym 170g szt 200
Śledź- filet opiekany 4000g kg 50
Śledź solony a’la Matjas 4000g kg 50
Tuńczyk w sosie własnym 170g szt 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27758,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27758,94 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa telefonów i tabletów GSM dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu (2)
- Świadczenie usług przewozu dzieci i uczniów do i z placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Lubliniec.
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie"
- "Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jaćmierzu.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa produktów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.