Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00086702/01 - Wynik z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA POLEGAJACA NA ODBIORZE I UNIESZKODLIWIENIU ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH, MEDYCZNYCH, NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE POCHODZĄCE Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ
31. WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA POLEGAJACA NA ODBIORZE I UNIESZKODLIWIENIU ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH, MEDYCZNYCH, NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE POCHODZĄCE Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ
31. WOG
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81e78e3-77a2-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://portal.smartpzp.pl/31wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portal.smartpzp.pl/31wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim elektronicznie
za pośrednictwem SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/31wog
Link do postępowania dostępny jest na stronie podmiotowej Zamawiającego www.31wog.wp.mil.pl w zakładce „BIPOGŁOSZENIAZAMÓWIENIA”.
Zamawiający rekomenduje sporządzenie oferty przy wykorzystaniu formatów przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach występujących
w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
17. Zamawiający dopuszcza również format .rar
18.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/ZP/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa odbioru i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu,
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: lokalizacje punktów odbioru odpadów na terenie woj. łódzkiego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu,
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa odbioru i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych
i innych niż niebezpieczne z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne od momentu zgłoszenia telefonicznego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:Zadanie nr 1
aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu
aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego)
kopię zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami w zakresie zbierania, przetwarzania odpadów o kodzie zgodnym przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) z terminem ważności co najmniej do 31.12.2023 r.;
aktualny wpis do rejestru BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie prowadzonej działalności stanowiącej przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 699
z późn. zm.)
Zadanie nr 2
decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 699 z późn. zm.)
wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zg. z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) Dokumenty należy przedstawić również w przypadku świadczenia usług przez podwykonawcę.
Zadanie nr 3
- decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów będących przedmiotem zamówienia tj: pozwolenia na zbiórkę i/lub odzysk i/lub unieszkodliwienie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi.
wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zg. z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) Dokumenty należy przedstawić również w przypadku świadczenia usług przez podwykonawcę.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie zgodnie z poniższą tabelą.
Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż:
Nr zadania Przedmiot zamówienia Wartość brutto w zł
Zadanie 1 Usługa odbioru i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych z terenów administrowanych przez 31 WOG w Zgierzu 200 000,00
Zadanie 2 Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych z terenów administrowanych przez 31 WOG
w Zgierzu 40 000,00
Zadanie 3 Usługa odbioru i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów administrowanych przez 31 WOG
w Zgierzu 120 000,00
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na trzy zadania musi wykazać się doświadczeniem zdobytym poprzez zrealizowanie usługi na kwotę odpowiadającą każdemu z tych zadań (tj. jeżeli Wykonawca składa ofertę np. na zadanie 1, 2 i 3 musi wykazać, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez zrealizowanie co najmniej jednej usługi stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na usłudze odbioru i unieszkodliwieniu odpadów pokonsumpcyjnych (zadanie nr 1 – min. 200 000,00 zł), usłudze odbioru i utylizacji odpadów medycznych (zadanie nr 2 – min. 40 000,00 zł) oraz usłudze odbioru i unieszkodliwieniu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (zadanie nr 3 – min. 120 000,00 zł), przy czym jedna usługa zrealizowana na podstawie jednej umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-19 10:10
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/31wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-19 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-17
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch wyjazdów rodzinnych w roku 2025 i 2026 dla uczestników projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ I
- DOSTAWA LEKÓW ORAZ PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA ZESPOŁÓW ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO ORAZ MUŚ I AMBULATORIÓW 31 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o.
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 5135 E w miejscowości Łobódź - Sanie"
- Wykonanie robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych 9 budynków komunalnych w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych (...)
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
- Świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 "
- Wykonanie nasadzeń krzewów i roślin cebulowych przy Kanale Bródnowskim w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - projekt z BO pn. "Relaks nad wodą - zielona rewitalizacja terenów nad kanałami na Zaciszu"
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i pochodzących z prowadzenia działalności gospodarczej
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kat. 3 wytworzonych na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 26 WOG w Zegrzu.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.