eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaOpracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach zadania pn. "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozszczelnienie nawierzchni nieprzepuszczalnych parkingów i placów (...)"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach zadania pn. „Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozszczelnienie nawierzchni nieprzepuszczalnych parkingów i placów (...)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd2eee2e-f1fc-4f9b-b3f2-52f988f80fb6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach zadania pn. „Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozszczelnienie nawierzchni nieprzepuszczalnych parkingów i placów (...)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd2eee2e-f1fc-4f9b-b3f2-52f988f80fb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.181.2025.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego
w ramach zadania pn. „Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozszczelnienie nawierzchni nieprzepuszczalnych parkingów i placów z zastosowaniem zielononiebieskiej infrastruktury w Stalowej Woli”.
2. Zadanie obejmuje opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego: Przebudowa parkingu i zagospodarowanie terenu przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli oraz w rejonie bramy nr 2 SSG przy ulicy Kwiatkowskiego. Działka nr ewid. 26/19 – obręb 0006 HSW Lasy Państwowe.
3. Zasadniczy zakres prac obejmuje:
1) Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
2) Plan sytuacyjnego – koncepcja zagospodarowania terenu na mapie do celów projektowych.
3) Uzyskanie wszystkich wymaganych warunków technicznych (przyłączenia do sieci/usunięcia kolizji) od właścicieli/gestorów sieci jeśli zajdzie taka konieczność.
4) Opracowanie powinno zawierać wskazania wynikające z pozyskanych opinii i uzgodnień oraz obowiązujących, na terenie inwestycji dokumentów planistycznych m.in. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Pozyskane opinie oraz dokumenty planistyczne powinny zostać załączone do opracowania.
5) Dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu PFU.
6) Szczegółowe wymagania, stawiane przyszłemu Wykonawcy robót budowlanych. Dotyczące zakresu dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych uzależnione są od zakresu prac ustalonego na podstawie opracowania wstępnych rozwiązań projektowych.
7) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wszystkie uzyskane na etapie opracowywania Programu Funkcjonalno-Użytkowego opinie i uzgodnienia. Ponadto opracowanie powinno zawierać informację nt. uwag zawartych w poszczególnych opiniach i uzgodnieniach oraz sposobu ich uwzględnienia w opracowanych wstępnych rozwiązaniach projektowych wraz z uzasadnieniem.
8) Opracowanie zadania zgodnie z zasadą DNSH w rozumieniu Rozporządzenia (UE) nr 2020/852.
9) Program Funkcjonalno-Użytkowy opracować z konsultacją i koordynacją z Gminnym Biurem Architektury Krajobrazu
10) Wykonanie przedmiarów robót.
11) Wykonanie kosztorysów inwestorskich
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 7 - Mapa - Lokalizacja parkingu i terenów, Załącznik nr 8 - Wzór umowy, Załącznik nr 9 - Zasada DNSH do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71351910-5 - Usługi geologiczne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIGRAF STUDIO PROJEKTOWE GRZEGORZ FRĄCZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365304243

7.3.3) Ulica: UL. DWORSKA 30

7.3.4) Miejscowość: NISKO

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.