Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00435249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cosswkule.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8c5cd77-46b1-4156-9c12-1f263f82808d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8c5cd77-46b1-4156-9c12-1f263f82808d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239268/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.15.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy pieczywa do COSSW OZ Sulejów.CPV 15810000-9, 15811000-6, 15811100-7, 15811400-0
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
1 Bułka tarta kg 60
2 Kanapka angielka kg 150
3 Chleb mieszany pszenno-żytni kg 2400
4 Chleb żytni pełnoziarnisty kg 1600
5 Chleb pszenny z nasionami szałwii hiszpańskiej kg 1000
6 Bułka pszenna zwykła kg 700
7 Bułka pszenna graham kg 450
8 Bułka pszenna kajzerka kg 600
9 Bułka z kapustą kg 170
10 Zapiekanka kg 170
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
4.5.5.) Wartość części: 125715,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy ciast do COSSW OZ SulejówCPV 15812100-4, 15812100-4, 15812200-5
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
1 Pączek kg 200
2 Drożdżówka z nadzieniem kg 180
3 Jagodnik kg 12
4 Rurka z kremem kg 80
5 Ciastko francuskie kg 110
6 Ptyś kg 50
7 Ciastko typu Gniazdo Poznańskie kg 60
8 Mini pizza kg 70
9 Sernik kg 150
10 Placek drożdżowy kg 140
11 Babka piaskowa kg 160
12 Ciasto typu Wuzetka kg 120
13 Ciasto miodowe kg 140
14 Ciasto sezamowe kg 140
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 67832,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy ciast do COSSW w KulachCPV: 15812000-3, 15812200-5, 15812100-4
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
1 Ciasto drożdżowe z kruszonką kg 60
2 Babeczki kruche kg 30
3 Babka marmurkowa kg 60
4 Ciasteczka kg 50
5 Ciasteczka francuskie kg 20
6 Ciasto biszkoptowe z galaretką /typu Ptasie mleczko/ kg 30
7 Ciasto biszkoptowe z kokosem i kremem budyniowym /typu rodzynkowiec/ kg 40
8 Ciasto biszkoptowe z kremem budyniowym /typu Raffaello/ kg 40
9 Ciasto biszkoptowe z prażonymi jabłkami /typu Bajadera/ kg 50
10 Ciasto biszkoptowo -kawowe z wiśniowymi dodatkami /typu Biedronka/ kg 50
11 Ciasto jogurtowe kg 60
12 Ciasto ucierane z jabłkami, orzechami i cynamonem /typu Cynamonowiec/ kg 40
13 Jabłecznik kg 60
14 Makowiec kg 24
15 Pączki kg 30
16 Piernik kg 24
17 Rogaliki z nadzieniem kg 50
18 Rolada biszkoptowo-makowa kg 24
19 Rolada z bitą śmietaną kg 24
20 Sernik na zimno kg 40
21 Sernik z brzoskwinią lub rodzynkami kg 80
22 Seromakowiec kg 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 33550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przeprowadzonego postępowania oferta złożona przez jedynego Wykonawcę nie spełniała wymogów określonych w specyfikacji warunków zamówienia. Wobec braku ważnych ofert, które mogłyby zostać wybrane do realizacji zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przeprowadzonego postępowania oferta złożona przez Wykonawcę nie spełniała wymogów określonych w specyfikacji warunków zamówienia. Wobec braku ważnych ofert, które mogłyby zostać wybrane do realizacji zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przeprowadzonego postępowania w części nr 3 nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.