Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00391919/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG.1200.2712.69.2025 Wykonanie inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG.1200.2712.69.2025 Wykonanie inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych w podziale na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ad44cc2-052d-40b8-9d26-8cb6f218d8a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673639/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Wykonanie inwentaryzacji schematycznej obiektów zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w Bytomiu
1.3.30 Wykonanie inwentaryzacji schematycznej obiektów zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w Gliwicach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.69.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych w podziale na 2 części:Część 1:
Wykonanie inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych na terenie kompleksu znajdującego się przy ul. Andersa 47 w Gliwicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 2 - formularz cenowy (stosownie do części)
b) załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 5 - opis przedmiotu zamówienia (stosownie do części)
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 78193,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych w podziale na 2 części:Część 2:
Wykonanie inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych na terenie kompleksu znajdującego się przy ul. Oświęcimskiej 33 w Bytomiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 2 - formularz cenowy (stosownie do części)
b) załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 5 - opis przedmiotu zamówienia (stosownie do części)
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 70554,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68951,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218841,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68951,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6312246429
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312246429
7.3.3) Ulica: Zielone Wzgórze 20
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68951,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56739,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141108,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56739,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART DOM Rafał Tokarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312246429
7.3.3) Ulica: Zielone Wzgórze 20
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56739,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwentaryzacje architektoniczno - budowlane budynków dla potrzeb gospodarowania nieruchomościami położonymi na terenie Gminy Wrocław (umowy na 2026 r.)
- Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej wyposażenia 3 nieruchomości zarządzanych przez ZGM - Pabianice w instalację gazową
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego na potrzeby OLiOC w dawnej Pralni przy ul. dr. J. Babińskiego 29/18 - etap I
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego OLiOC w dawnej Kotłowni przy ul. dr. J. Babińskiego 29/17 - etap I
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





