eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KsiężpolModernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Księżpol



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Księżpol

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12

1.5.2.) Miejscowość: Księżpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846877419

1.5.8.) Numer faksu: 846877432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ksiezpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.ksiezpol.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Księżpol

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4d9a702-db3e-4ba4-8cf7-2d72f38d2039

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084430/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Księżpol

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.1.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, nieużywanego przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy oraz wymianą istniejących opraw sodowych na oświetlenie w technologii LED oświetlenia drogowego na terenie gminy Księżpol. Zadanie przewiduje instalację urządzeń systemu soft-start w modernizowanych szafkach oświetleniowych, wymianę istniejących szaf i dostosowanie ich do zdalnego sterowania oświetleniem ulicznym. Zakres zadania obejmuje:
1) Wymianę opraw oświetleniowych:
a) demontaż opraw ulicznych na istniejących konstrukcjach wsporczych;
b) demontaż osprzętu sieciowego, wysięgników na linii napowietrznej;
c) montaż nowych wysięgników linii napowietrznej wraz z wymiana zabezpieczeń sieciowych i przewodów zasilających oprawy oświetleniowe;
d) instalacja nowych opraw LED;
e) modernizacja/wymiana istniejących szaf oświetlenia ulicznego.
2) Montaż systemów soft-start do szaf oświetleniowych
a) ogranicznik prądu początkowego dla opraw LED (jedno urządzenie na jedną fazę);
b) podłączenie przewodów pod zaciski w szafie;
c) sprawdzenie i pomiar obwodu niskiego napięcia;
3) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich uzgodnień, wykonania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
4) Po stronie Wykonawcy jest wykonanie oraz zatwierdzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robot.
5) Wykonanie inwentaryzacji zamontowanego oświetlenia.
6) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót uzupełniających dokumentację stanowiących załączniki do SWZ. W kalkulacji ceny oferty wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
7) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) organizacji i zagospodarowania zaplecza;
b) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;
c) oznakowanie terenu podczas wykonywania;
d) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia prac- naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego;
e) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
f) utrzymanie terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
g) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane prace i wbudowane urządzenia na okres min. 120 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniuodbioru końcowego zadania (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń);
h) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
i) usuwania awarii oświetlenia przez okres gwarancji;
j) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren do stanu pierwotnego, uporządkować teren najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach wykonania zamówienia w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym ale posiada, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim projektowanym: instalacjom, urządzeniom, wyrobom: parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób założony przez zamawiającego oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności, a nie nabycie materiałów lub urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do SWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała tym wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. Ciężar udowodnienia, że towar jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ .Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty. Wizja jest dobrowolna i brak jej nie będzie powodowała odrzuceniem oferty wykonawcy.
4. Zamawiający informuje że charakter przedmiotu zamówienia nie oddziałuje na zasady określone w art. 100 ust. ustawy Pzp w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 20-08-2024 r. ogłosił postępowanie jako rodzaj zamówienia „Dostawy” dla zamówień poniżej progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy Pzp. Zgodnie z charakterem prowadzonego postepowanie powinno zostać ogłoszone dla wartości równej lub przekraczającej minimalne progi unijne w związku z czym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający dodatkowo informuje, że nowe postępowanie zostanie ogłoszone bez zbędnej zwłoki zgodnie z właściwym trybem zamówień publicznych.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie:
• art. 255 pkt 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
• 256 ustawy Pzp - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.