Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00494517/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa mob.stacji uzdatn.wody, agreg.prądotwórczych, cysterny do transp. i dystryb.wody pitnej oraz paczkowarki do wody pitnej w zw.z realiz. zadań w ramach Progr. Ochrony Ludn. i Obrony Cyw.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mob.stacji uzdatn.wody, agreg.prądotwórczych, cysterny do transp. i dystryb.wody pitnej oraz paczkowarki do wody pitnej w zw.z realiz. zadań w ramach Progr. Ochrony Ludn. i Obrony Cyw.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c19bc31-5933-46fe-b59c-a14c6f9455ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030040/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa mob.stacji uzdatn.wody,agreg.prądotwórczych, cysterny do transp. i dystryb.wody pitnej oraz paczkowarki do wody pitnej w zw.z realiz. zadań w ramach Progr. Ochrony Ludn. i Obrony Cyw.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c19bc31-5933-46fe-b59c-a14c6f9455ae3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
um.zamowienia.publiczne@bialogard.info (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w
sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w
§ 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do
wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). 7. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. 8. Komunikacja w
postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które
są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Pozostałe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w Rozdziale XXXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w Rozdziale XXXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i urządzeń do zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej dla mieszkańców Białogardu, w związku z realizacją przez Miasto Białogard zadań z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (umowa o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Nr 97.1.2025.108.OLiOC.Z z dnia 14 października 2025 r., zawarta pomiędzy Miastem Białogard a Wojewodą Zachodniopomorskim).
2. Część 1: Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
Ilość – 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
4. Sprzęty i urządzenia objęte dostawą będą fabrycznie nowe, objęte gwarancją, nieuszkodzone, nieużywane, sprawne technicznie, wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych (w tym od wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń) oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXIV w pkt 1.2.1, 1.2.2 i 1.2.3 po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty: Suma: C + G + TD
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na mobilną stację uzdatniania wody
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i urządzeń do zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej dla mieszkańców Białogardu, w związku z realizacją przez Miasto Białogard zadań z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (umowa o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Nr 97.1.2025.108.OLiOC.Z z dnia 14 października 2025 r., zawarta pomiędzy Miastem Białogard a Wojewodą Zachodniopomorskim).
2. Część 2: Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego o mocy min. 40 kVA – mobilnego
Ilość – 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.
4. Sprzęty i urządzenia objęte dostawą będą fabrycznie nowe, objęte gwarancją, nieuszkodzone, nieużywane, sprawne technicznie, wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych (w tym od wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń) oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXIV SWZ w pkt 2.2.1, 2.2.2 i 2.2.3 po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty: Suma: C + G + TD
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na agregat prądotwórczy o mocy min. 40 kVA - mobilny
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i urządzeń do zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej dla mieszkańców Białogardu, w związku z realizacją przez Miasto Białogard zadań z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (umowa o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Nr 97.1.2025.108.OLiOC.Z z dnia 14 października 2025 r., zawarta pomiędzy Miastem Białogard a Wojewodą Zachodniopomorskim).
2. Część 3: Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego o mocy min. 60 kVA - mobilnego
Ilość – 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SWZ.
4. Sprzęty i urządzenia objęte dostawą będą fabrycznie nowe, objęte gwarancją, nieuszkodzone, nieużywane, sprawne technicznie, wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych (w tym od wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń) oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXIV SWZ w pkt 3.2.1, 3.2.2 i 3.2.3 po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty: Suma: C + G + TD
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na agregat prądotwórczy o mocy min. 60 kVA - mobilny
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i urządzeń do zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej dla mieszkańców Białogardu, w związku z realizacją przez Miasto Białogard zadań z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (umowa o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Nr 97.1.2025.108.OLiOC.Z z dnia 14 października 2025 r., zawarta pomiędzy Miastem Białogard a Wojewodą Zachodniopomorskim).
2. Część 4: Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego o mocy min. 250 kVA – stacjonarnego
Ilość – 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SWZ.
4. Sprzęty i urządzenia objęte dostawą będą fabrycznie nowe, objęte gwarancją, nieuszkodzone, nieużywane, sprawne technicznie, wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych (w tym od wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń) oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXIV SWZ w pkt 4.2.1, 4.2.2 i 4.2.3 po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty: Suma: C + G + TD
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na agregat prądotwórczy o mocy min. 250 kVA – stacjonarny
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i urządzeń do zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej dla mieszkańców Białogardu, w związku z realizacją przez Miasto Białogard zadań z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (umowa o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Nr 97.1.2025.108.OLiOC.Z z dnia 14 października 2025 r., zawarta pomiędzy Miastem Białogard a Wojewodą Zachodniopomorskim).
2. Część 5: Zakup i dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej
Ilość – 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SWZ.
4. Sprzęty i urządzenia objęte dostawą będą fabrycznie nowe, objęte gwarancją, nieuszkodzone, nieużywane, sprawne technicznie, wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych (w tym od wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń) oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXIV w pkt 5.2.1, 5.2.2 i 5.2.3 po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty: Suma: C + G + TD
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na cysternę do transportu i dystrybucji wody
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i urządzeń do zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej dla mieszkańców Białogardu, w związku z realizacją przez Miasto Białogard zadań z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (umowa o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Nr 97.1.2025.108.OLiOC.Z z dnia 14 października 2025 r., zawarta pomiędzy Miastem Białogard a Wojewodą Zachodniopomorskim).
2. Część 6: Zakup i dostawa paczkowarki do wody pitnej
Ilość – 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1f do SWZ.
4. Sprzęty i urządzenia objęte dostawą będą fabrycznie nowe, objęte gwarancją, nieuszkodzone, nieużywane, sprawne technicznie, wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych (w tym od wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń) oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXIV w pkt 6.2.1, 6.2.2 i 6.2.3 po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty: Suma: C + G + TD
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na paczkowarkę do wody
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.4 zdolności techniczne lub zawodowej
Część 1:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy mobilnej stacji uzdatniania wody o wartości min. 70 000 zł brutto każda. Zamawiający żąda załączenia dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Część 2:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy agregatów prądotwórczych mobilnych o mocy min. 40 kVA o wartości min. 25 000 zł brutto każda. Zamawiający żąda załączenia dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Część 3:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy agregatów prądotwórczych mobilnych o mocy min. 60 kVA o wartości min. 35 000 zł brutto każda. Zamawiający żąda załączenia dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Część 4:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy agregatów prądotwórczych stacjonarnych o mocy min. 250 kVA o wartości min. 70 000 zł brutto każda. Zamawiający żąda załączenia dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Część 5:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy cystern do transportu i dystrybucji wody pitnej o wartości min. 35 000 zł brutto każda. Zamawiający żąda załączenia dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Część 6:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 dostawy automatycznych paczkowarek do wody pitnej o wartości min. 200 000 zł brutto każda. Zamawiający żąda załączenia dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia środków dowodowych, o którym mowa poniżej.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia środków dowodowych, o którym mowa poniżej.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:Część 1:
a) aktualnych atestów higienicznych wystawionych przez jednostkę uprawnioną do ich wydawania, potwierdzających przydatność urządzenia do kontaktu z wodą pitną (lub ich kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem).
b) karty charakterystyki/specyfikacji technicznej/karty produktu lub innego równoważnego dokumentu (w oryginale lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), zawierających informacje potwierdzające spełnianie warunków technicznych oferowanego urządzenia.
Część 2:
a) karty charakterystyki/specyfikacji technicznej/karty produktu lub innego równoważnego dokumentu (w oryginale lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), zawierających informacje potwierdzające spełnianie warunków technicznych oferowanego urządzenia.
Część 3:
a) karty charakterystyki/specyfikacji technicznej/karty produktu lub innego równoważnego dokumentu (w oryginale lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), zawierających informacje potwierdzające spełnianie warunków technicznych oferowanego urządzenia.
Część 4:
a) karty charakterystyki/specyfikacji technicznej/karty produktu lub innego równoważnego dokumentu (w oryginale lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), zawierających informacje potwierdzające spełnianie warunków technicznych oferowanego urządzenia.
Część 5:
a) aktualnych atestów higienicznych (lub ich kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) wystawionych przez jednostkę uprawnioną do wydawania takich atestów, potwierdzające wykonanie zbiornika, węży i innych elementów stanowiących wyposażenie cysterny z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą pitną,
b) karty charakterystyki/specyfikacji technicznej/karty produktu lub innego równoważnego dokument (w oryginale lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), zawierających informacje potwierdzające spełnianie warunków technicznych oferowanego urządzenia.
Część 6:
a) aktualnego Atestu PZH urządzenia (lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), do kontaktu z wodą pitną,
b) aktualnego Atestu PZH folii (lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), do kontaktu z wodą pitną
c) karty charakterystyki/specyfikacji technicznej/karty produktu lub innego równoważnego dokumentu (w oryginale lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), zawierających informacje potwierdzające spełnianie warunków technicznych oferowanego urządzenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w Rozdziale XIV SWZ w ust. 1 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wzór stanowi Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SWZ w zależności od tego na którą część składana jest oferta.2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, które składa Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy dotyczące zmiany postanowień umowy zawarte są w § 12 wzoru umowy (dla każdej z części zamówienia).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Maksymalny termin wykonania zamówienia: 29 grudnia 2025 r. do godz. 12:00 (jednakowy dla każdej z części).Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert w każdej z części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Świadczenie usług opiekuńczych w ramach realizacji projektu " Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu" z podziałem na dwa zadania.
- Zakup i dostawa mob.stacji uzdatn.wody, agreg.prądotwórczych, cysterny do transp. i dystryb.wody pitnej oraz paczkowarki do wody pitnej w zw.z realiz. zadań w ramach Progr. Ochrony Ludn. i Obrony Cyw.
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych do zaopatrywania złamań dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- "Gmina Białogard likwiduje bariery - zakup samochodu do transportu osób niepełnosprawnych "
- Doposażenie placu zabaw przy Żłobku Gminnym "Przystanek Maluszka" w Kościernicy
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych oraz sprężarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Łanięta w zakresie zadań własnych
- Zakup i dostawa mobilnej kontenerowej stacji uzdatniania wody - sprzętu do realizacji zadań własnych Gminy Duszniki w zakresie pomocy humanitarnej i do działań ratowniczych
- Dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie agregatu prądotwórczego na potrzeby zasilania rezerwowego budynku Laboratorium GIJHARS w Kielcach
- Zakup agregatów prądotwórczych
- Dostawa oraz montaż silnika gazowego na biogaz składowiskowy i z fermentacji do agregatu kogeneracyjnego HE-LG 330/365 -LG332-B, o mocy dostosowanej do wymiennika ciepła oraz do prądnicy...
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





