Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00389052/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja cyklu szkoleń w ramach realizacji projektu pn. Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Opera Nova w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091282772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Focha 5
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-070
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@operanova.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opera.bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-264dfd70-08b6-448a-8a68-5ff5e950ce881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja cyklu szkoleń w ramach realizacji projektu pn. Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-264dfd70-08b6-448a-8a68-5ff5e950ce88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00639716/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja cyklu szkoleń w ramach realizacji projektu pn. Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-331-3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja cyklu szkoleń w ramach realizacji projektu: Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu spójnego cyklu szkoleniowego składającego się z: 14 szkoleń w 4 sesjach dla 299 pracowników Opery Nova.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FUNDACJA GOOD CULTURE
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARCIN SKRABKA GOOD BOOKS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522182161
7.3.3) Ulica: Komandorska 78A/1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-345
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429172,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) dopuszcza się zakończenie realizacji umowy przed dniem 30.10.2026 r. w przypadku zakończenia realizacji Projektu przed wyznaczonym terminem;
b) dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy po dniu 30.10.2026 r. w przypadku zaistnienia takiej potrzeby uzasadnionej wymaganiami Projektu i wynikającej z konieczności dostosowania realizacji przedmiotu Umowy do Projektu oraz pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego zgody właściwej instytucji na wydłużenie okresu realizacji i dysponowania na ten cel środkami finansowymi w ramach Projektu. Jeżeli realizacja projektu ulegnie przedłużeniu, umowa będzie przedłużona w formie aneksu, o tożsamy okres nie dłużej jednak niż na 12 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa samochodu dostawczego, dla Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
- Przeglądy, konserwacje i naprawy urządzeń chłodniczych w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy, Centrum Diagnostyczno-Leczniczym we Włocławku, Zakładzie Radioterapii we Włocławku
- Dostawa tabletów i oprogramowania w ramach realizacji projektu: "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2026r.
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Ojrzeń w ramach projektu Mazowsze bez smogu.
- Usługa polegająca na opracowaniu programu, treści, materiałów i przeprowadzeniu 9 szkoleń jednodniowych
- Usługa serii szkoleń w zakresie zielonej transformacji
- Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu języka angielskiego w formie stacjonarnej dla nauczycieli
- "Usługa przygotowania materiałów edukacyjnych na mobilne lekcje promujące ekonomie społeczną".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





