eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcDostawa i montaż oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sierpc



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sierpc

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 57 01

1.5.8.) Numer faksu: 24 275 57 01 w. 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae0bb6bd-3773-4f77-b11d-3e6a6be5a936

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sierpc

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0bb6bd-3773-4f77-b11d-3e6a6be5a936

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039589/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sierpc

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sierpc”.
2. Lokalizacja montażu lamp solarnych: Gmina Sierpc (gmina wiejska); powiat sierpecki, województwo mazowieckie obręb ewid.:
Sudragi (5 sztuk) działka nr ewid. 44/1
Żurawieniec (1 sztuka) działka nr ewid.14
Białoskóry (1 sztuka) działka nr ewid. 58/2
Białoskóry (1 sztuka) działka nr ewid. 53
Rachocin (1 sztuka) działki nr ewid. 93
Rachocin (1 sztuka) działki nr ewid. 113
Piastowo (1 sztuka) działki nr ewid. 150/1
Susk (3 sztuki) działki nr ewid. 78
Bledzewko (1 sztuka) działki nr ewid. 78
Bledzewko (1 sztuka) działki nr ewid. 86
Żochowo (1 sztuka) działki nr ewid. 78
Żochowo (1 sztuka) działki nr ewid. 67
Sułocin Teodory (2 sztuki) działka nr ewid. 16
Sułocin Towarzystwo (1 sztuka) działki nr ewid. 117
Sułocin Towarzystwo (2 sztuki) działki nr ewid. 110
Sułocin Towarzystwo (1 sztuka) działki nr ewid. 109/2
Sułocin Towarzystwo (1 sztuka) działki nr ewid. 95/1
Białyszewo (1 sztuka) działka nr ewid. 58
Warzyn Skóry (1 sztuka) działka nr ewid. 121
Warzyn Skóry (1 sztuka) działka nr ewid. 144/1
Kisielewo (1 sztuka) działka nr ewid. 43
Kisielewo (2 sztuki) działka nr ewid. 47
Piaski (1 sztuka) działka nr ewid. 103/1
Piaski (1 sztuka) działka nr ewid. 103/5
Piastowo (1 sztuka) działka nr ewid. 1
Miłobędzyn (5 sztuk) działka nr ewid. 129
Piaski (1 sztuka) działka nr ewid. 23
Wernerowo (1 sztuka) działka nr ewid. 3
Kwaśno (7 sztuk) działka nr ewid. 14/2
Białyszewo Towarzystwo (1 sztuka) działka nr ewid. 34/1
Rydzewo (1 sztuka) działka nr ewid. 28/2
Susk Nowy (2 sztuki) działka nr ewid. 3
Susk Nowy (1 sztuka) działka nr ewid. 102/7
Goleszyn (1 sztuka) działka nr ewid. 131/1
Goleszyn (1 sztuka) działka nr ewid. 10
Susk Nowy (1 sztuka) działka nr ewid. 26
Gorzewo (1 sztuka) działka nr ewid. 195/1
Gorzewo (1 sztuka) działka nr ewid. 195/2
Bledzewo (1 sztuka) działka nr ewid. 225
Bledzewo (1 sztuka) działka nr ewid. 231
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wybór najkorzystniejszej oferty i zawarcie umowy na zakup, dostawę
i montaż 60 fabrycznie nowych ulicznych lamp solarnych w obrębach ewid. obręb ewid. Sudragi
Żurawieniec, Białoskóry, Rachocin, Piastowo, Susk, Bledzewko, Żochowo, Sułocin Teodory
Sułocin Towarzystwo, Białyszewo, Warzyn Skóry, Kisielewo, Piaski, Piastowo Miłobędzyn,
Wernerowo, Kwaśno, Białyszewo Towarzystwo, Rydzewo, Susk Nowy, Goleszyn, Susk Nowy
Gorzewo i Bledzewo.
3.2. Parametry techniczne głowicy lampy solarnej:
• bifacjalny panel słoneczny (co najmniej 120W/18V) z możliwością ręcznej regulacji w pionie i poziomie
• lampa wyposażona w pilot zdalnego sterowania
• lampa wyposażona w czujnik ruchu
• lampa wyposażona w soczewki rozpraszające ze światłem spolaryzowanym
• akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy o pojemności co najmniej 120Ah/3,2V
• strumień światła minimum 0-9000 lm
• moc lampy minimum 0-50W LED 190 lm/W
• źródło światła diody
• temperatura barwowa 3000-7000K
• CRI >= 70Ra
• głowica lampy wykonana z aluminium
• okres użytkowania co najmniej 50 000 godzin
• szerokość wiązki minimum 155*55
• rozsył światła w postaci soczewek rozpraszających ze światłem spolaryzowanym
• czas pracy (pełnej baterii) co najmniej 2 dni
• temperatura pracy od -20 do +60 C
Głowice lamp solarnych należy zamontować na typowych okrągłych, stalowych,
ocynkowanych słupach o wysokości 6m zgodnych z normą PN-EN ISO1461.
Słupy należy przykręcić do typowych, prefabrykowanych bloków fundamentowych
w formie jednolitych elementów żelbetowych wykonanych z betonu C 30/37, stali
zbrojeniowej Rm = 550 MPa o mrozoodporności F 150 i nasiąkliwości maks 4% zgodnie
z normą PN-EN 14991:2010.
3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ tj. określony jest
w materiałach do zgłoszenia, planach sytuacyjnych, przedmiarze robót oraz Szczegółowej
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przy czym Przedmiar robót jest wyłącznie
Pomocniczy przy wycenie oferty. Obowiązuje materiał do zgłoszenia, plany sytuacyjne
i SSTWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197784,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197784,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181676247

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197784,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.