eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskBudowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu w ramach zadania Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu w ramach zadania Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu w ramach zadania Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ddfb101-510f-43e4-89dd-e9abfe0bde84

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032622/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane ze środków programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+ 2022-2029” współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8197592,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3
w Rytlu w ramach zadania Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029”

Zadanie jest dofinansowane ze środków programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+ 2022-2029” współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Uwaga. Budynek ma zostać wykonany w technologii modułowej.
Uwaga. Budynek oraz pomieszczenia należy wykonać i wykończyć zgodnie z załączoną aranżacją (bez wyposażenia pomieszczeń w meble wolnostojące i zabudowy, dywany, sprzęt).
Uwaga. Pomieszczenia nr 25, 26, 30, 31, 33 i 37 Wykonawca zrealizuje zgodnie z załączoną aranżacją
w pełnym zakresie wraz z pełnym wyposażeniem.
Uwaga. Należy wykonać zgodnie z załączoną aranżacją grafiki i elementy identyfikacji.
Uwaga. Należy przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia ostateczną kolorystykę wszystkich materiałów wykończeniowych, w tym również okna i drzwi, elewacja, dach itp.
Uwaga. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia min. 3 propozycje elementów wyposażenia i wykończeniowych toalet, kuchni i innych pomieszczeń (w tym biały montaż).

2. Branża budowlana.
1) Fundamenty.
Uwaga. Należy zachować ciągłość izolacji poziomych z pionowymi.
2) Ściany.
a) Ściana zewnętrzna SZ1 EI30.
b) Ściana wewnętrzna SW1 EI15.
c) Ściana wewnętrzna SW2 EI15.
d) Ściana wewnętrzna SW3.
e) Ściana zewnętrzna SZA1 EI30.
f) Nadproża.
g) Słupy żelbetowe.
h) Podciągi.
3) Posadzki.
4) Stolarka okienna i drzwiowa.
5) Wyposażenie technologiczne.
a) Regał magazynowy ze stali nierdzewnej, 4 półki pełne, skręcany 1,4x0,5x1,8 - 2 szt.
b) Regał magazynowy ze stali nierdzewnej, 4 półki pełne, skręcany 1,2x0,5x1,8 - 2 szt.
c) Stół z basenem 1-komorowym spawany 0,8x0,7x0,85 - 4 szt.
d) Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 0,5x0,7x0,85 - 2 szt.
e) Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 1,0x0,7x0,85 - 5 szt.
f) Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 1,2x0,7x0,85 - 4 szt.
g) Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 1,6x0,7x0,85 - 3 szt.
h) Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 1,5x0,7x0,85 - 1 szt.
i) Stół przyścienny bez półki spawany 0,6x0,7x0,85 - 4 szt.
j) Stół przyścienny bez półki spawany 0,6x0,7x0,85 - 1 szt.
k) Stół centralny z półką spawany 1,4x0,7x0,85 - 2 szt.
l) Stół centralny z półką spawany 1,2x0,7x0,85 - 2 szt.
m) Wilk do mięsa 0,25x0,43x0,51 - 1 szt.
n) Szatkownica do warzyw 0,54x0,24x0,45 - 1 szt.
o) Pojemnik na odpadki jezdny 0,35x0,35x0,5 - 4 szt.
p) Wpust podłogowy ze stali nierdzewnej z syfonem - 7 szt.
q) Obieraczka do ziemniaków 0,46x0,46x0,82 - 2 szt.
r) Umywalka stalowa 0,4x0,295x0,15 - 7 szt.
s) Dozownik do mydła 0,155x0,065x0,1 - 7 szt.
t) Dozownik ręczników papierowych 0,365x0,27x0,1 - 7 szt.
u) Kosz na śmieci fi0,3x0,65 - 7 szt.
v) Zawór czerpalny ze złączką do węża i zaworem antyskaż - 10 szt.
w) Szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej 0,6x0,6x1,85 - 6 szt.
x) Zamrażarka skrzyniowa 1,465x0,7x0,825 - 1 szt.
y) Szafa chłodnicza pod blatowa - 1 szt.
z) Stół ze zlewem 2-komorowym 1,0x0,7x0,85 - 3 szt.
aa) Naświetlacz UV 0,358x0,512x0,255 - 2 szt.
bb) Sterylizator do noży 0,51x0,16x0,61 - 1 szt.
cc) Zmywarka kapturowa 0,62x0,77x1,90 - 2 szt.
dd) Zmywarka z wyparzaczem podblatowa 0,56x0,65x0,83 - 1 szt.
ee) Regał ociekowy z półkami perforowanymi, spawany 0,6x0,7x1,8 - 5 szt.
ff) Stół przyścienny z otworem na odpadki 0,8x0,7x0,85 - 2 szt.
gg) Szafa przelotowa 1,2x0,7x2,0 - 1 szt.
hh) Okienko podawcze 1,0x1,4 hp=0,85 - 2 szt.
ii) Kocioł warzelny przechylny 1,6x0,56x1,4 - 1 szt.
jj) Taboret gazowy 2 palniki 1,6x0,56x1,4 - 2 szt.
kk) Kuchenka gazowa 6-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym 1,2x0,7x0,83 - 2 szt.
ll) Kuchenka gazowa 6-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym 1,2x0,7x0,83 - 2 szt.
mm) Piec konwekcyjno-parowy 0,84x0,91x1,15 - 2 szt.
nn) Podstawa pod piec konwekcyjny 0,82x0,72x0,5 - 2 szt.
oo) Wózek 3-półkowy 0,8x0,5x0,85 - 3 szt.
pp) Roleta podnoszona 1,0x2,1 - 1 szt.
qq) Stół chłodniczy 3-drzwiowy 1,36x0,7x0,85 - 1 szt.
rr) Szafa do przechowywania zamknięta 0,9x0,5x2,0 - 2 szt.
6) Wyposażenie dodatkowe.
a) UMYWALKA WIELOFUNKCYJNA Z PRZELEWEM wym. 50 x 60 x 20 cm (gł. x szer. x wys.) montaż na wysokości 850 mm do górnej krawędzi umywalki bateria umywalkowa ścienna - 1 szt.
b) UMYWALKA NABLATOWA OWALNA o podłużnym kształcie i obustronnie zaokrąglonymi bokami wym. 46 x 31 cm, kolor: BIAŁY POŁYSK bateria umywalkowa stojąca, nablatowa - 1 szt.
c) BRODZIK KWADRATOWY wym. 70 x 70 x 16,5 cm, kolor: BIAŁY montaż na podmurówce wys. 50 cm bateria prysznicowa ścienna z ręcznym natryskiem - 1 szt.
d) WISZĄCA MISKA WC LEJOWA wym. 33 x 34 x 53,5 cm (szer. x wys. x gł.) montaż na wysokości 350 mm do górnej krawędzi miski wc - 1 szt.
e) STELAŻ DO MISKI WC wym. 50 x 112 x 12 cm (szer. x wys. x gł.) ZABUDOWA STELAŻA DO MISKI WC PŁYTA 2x GK do pełnej wysokości pomieszczenia - 1 szt.
f) WISZĄCA MISKA WC wydłużona, dostosowana do osób niepełnosprawnych wym. 355 x 700 mm (szer. x gł.) - 1 szt.
g) STELAŻ DO MISKI WC wym. 50 x 112 x 12 cm (szer. x wys. x gł.) ZABUDOWA STELAŻA DO MISKI WC PŁYTA 2x GK do pełnej wysokości pomieszczenia - 1 szt.
h) UMYWALKA Z WYCIĘCIAMI dostosowana do osób niepełnosprawnych wym. 700 x 550 mm (szer. x gł) bateria umywalkowa stojąca - 1 szt.
i) PISUAR wym. 550 x 330 - 1 szt.
j) STELAŻ PODTYNKOWY DO PISUARU - 1 szt.
k) MISKA WC WISZĄCA W ZESTAWIE Z DESKĄ wym. 540 x 355 mm - 1 szt.
l) STELAŻ DO MISKI WC wym. 50 x 112 x 12 cm (szer. x wys. x gł.) ZABUDOWA STELAŻA DO MISKI WC PŁYTA 2x GK do pełnej wysokości pomieszczenia - 1 szt.
m) UMYWALKA ZAWIESZANA wym. 48 x 60 cm (gł. x szer.) montaż na wysokości 850 mm do górnej krawędzi umywalki bateria umywalkowa stojąca - 1 szt.
n) UMYWALKA ZAWIESZANA wym. 49,2 x 50 cm (gł. x szer.) montaż na wysokości 850 mm do górnej krawędzi umywalki bateria umywalkowa stojąca - 1 szt.
o) ZLEW 1,5-KOMOROWY wym. 46 x 58 cm (gł. x szer.) stal nierdzewna, montaż - szafka, wtopiony bateria zlewozmywakowa z ruchomą wylewką - 1 szt.
p) PODŁĄCZENIE ZMYWARKI - 1 szt.
q) ZLEW PORZĄDKOWY wym. 50 x 50 x 50 cm (gł. x szer. x wys.) montaż na wysokości 50 mm do górnej krawędzi zlewu - 1 szt.
r) ZAWÓR CZERPALNY montaż nad zlewem porządkowym na wysokości 60-70 mm - 1 szt.
s) WPUST PODŁOGOWY ze stali nierdzewnej z odpływem - 1 szt.
t) SZAFA PORZĄDKOWA wym. 50 x 80 x 180 cm (gł. x szer. x wys.) metalowa do przechowywania środków czystości i akcesoriów do sprzątania - 1 szt.
u) SZAFA BIUROWA wym. 50 x 90 x 200 cm (gł. x szer. x wys.) - 1 szt.
v) KRZESŁO BIUROWE - 1 szt.
w) BIURKO wym. 80 x 120 x 74 cm (gł. x szer. x wys.) - 1 szt.
x) SZAFKA SZATNIOWA wym. 55 x 120 x 212 cm (gł. x szer. x wys.) ubraniowa, z ławeczką, 4 moduły - 1 szt.
y) STÓŁ Z KRZESŁAMI wym. 80 x 240 x 75 cm (gł. x szer. x wys.) krzesło tapicerowane, rama z rur stalowych - 1 szt.
z) Wycieraczka zewnętrzna z odwodnieniem 80x180cm - 3 szt.
aa) Wycieraczka zewnętrzna z odwodnieniem 80x250cm - 1 szt.
bb) Wycieraczka zewnętrzna z odwodnieniem 80x140cm - 1 szt.
7) Dach.
a) Rynny.
b) Strop.
c) Stropodach SD1.
d) Stropodach SD2.
e) Stropodach SD3.
8) Instalacje teletechniczne.
a) Budowa szafy GPD oraz okablowania strukturalnego.
b) Instalacja monitoringu CCTV.
c) Instalacja alarmowa.
d) Instalacja systemu kontroli dostępu.
e) Instalacja systemu TV.
f) Instalacja wideodomofonu.
g) Wizualizacja systemu.
9) Instalacja fotowoltaiczna o mocy 50,00 kWp (Wykonawca musi przygotować zgłoszenie do ENEA Operator Sp. z o.o. na podłączenie instalacji do sieci i uzyskać pozytywną weryfikację oraz zawiadomić KP PSP w Chojnicach o uruchomieniu instalacji).
10) Wentylacja.
11) Instalacja wodociągowa.
12) Instalacja CO (Wykonawca ogrodzi jednostkę zewnętrzną pompy ciepła).
13) Instalacja kanalizacji.
14) Instalacja gazu.
3. Zagospodarowanie terenu.
1) Miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciągi pieszo-jezdne.
2) Ciągi piesze i schody.
3) Opaska wokół budynku.
4) Tereny zielone.
5) Plac zabaw (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia urządzenia od min. 3 producentów).
6) Ogrodzenie (ogrodzenie panelowe gr. drutu 5 mm, kolor wybierze Zamawiający).
7) Instalacja wodociągowa.
8) Instalacja gazu.
9) Instalacja kanalizacji sanitarnej.
10) Instalacja kanalizacji technologicznej.
11) Instalacja kanalizacji deszczowej.
12) Instalacja elektryczna.
13) Instalacja teletechniczna.
Uwaga. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia m.in 3 rodzaje materiałów betonowych wykorzystywanych do wykonywania utwardzeń np. kostka betonowa, płytki betonowe (kolor i kształt wybierze Zamawiający).
4. Przyłącze kanalizacji deszczowej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem do sieci zewnętrznych.
5. Zjazd do drogi publicznej.
6. Uwaga. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę.
7. Przed rozpoczęciem prac wykonanie dokumentacji fotograficznej terenu, na którym będą realizowane roboty budowlane i dostarczenie jej na płycie CD lub DVD do Zamawiającego.
8. Wykonawca wykona i ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach zgodnych z programem dofinansowania, przymocowaną do metalowego stelażu. Wzór poda Zamawiający na przekazaniu placu budowy.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39144000-3 - Meble łazienkowe

44411000-4 - Wyroby sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.)
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty tj. 11.313.540,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 2.660.000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11313540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12978000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.