eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa urządzeń dla systemu MKA przeznaczonych do obsługi systemu sprzedaży w ramach Autobusowych Linii Dowozowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń dla systemu MKA przeznaczonych do obsługi systemu sprzedaży w ramach Autobusowych Linii Dowozowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3976615f-641e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarzadzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń dla systemu MKA przeznaczonych do obsługi systemu sprzedaży w ramach Autobusowych Linii Dowozowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3976615f-641e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064722/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa urządzeń do obsługi sprzedaży w ramach Autobusowych Linii Dowozowych w systemie MKA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-93/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa urządzeń w ramach wyposażenia Punktów Obsługi Klienta (POK) systemu Małopolska Karta Aglomeracyjna (MKA) przeznaczonych do realizacji sprzedaży usług dla Autobusowych Linii Dowozowych uruchamianych przez Województwo Małopolskie za pośrednictwem Koleje Małopolskie Sp. z o.o. spełnianych warunki oraz minimalne wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w ramach OPZ – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń w ramach wyposażenia Punktów Obsługi Klienta (POK) systemu Małopolska Karta Aglomeracyjna (MKA) przeznaczonych do realizacji sprzedaży usług dla Autobusowych Linii Dowozowych uruchamianych przez Województwo Małopolskie za pośrednictwem Koleje Małopolskie Sp. z o.o.: - 5 szt. drukarek EVOLIS ZENIUS lub urządzeń równoważnych, - 5 szt. czytników kart MKA uTrust 3700 F lub urządzeń równoważnych, - 5 szt. komputerów typu all-in-one z ekranem dotykowym, - 5 szt. drukarek laserowych, - 5 szt. czytników kart stykowych SIM - HID Omnikey 6121 USB lub urządzeń równoważnych, - 8 szt. drukarek fiskalnych NOVITUS HD II ONLINE Bileterka lub urządzeń równoważnych - spełnianych warunki oraz minimalne wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w ramach OPZ. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo dostawę następujących urządzeń w ramach wyposażenia Punktów Obsługi Klienta (POK) systemu Małopolska Karta Aglomeracyjna (MKA) przeznaczonych do realizacji sprzedaży usług dla Autobusowych Linii Dowozowych uruchamianych przez Województwo Małopolskie za pośrednictwem Koleje Małopolskie Sp. z o.o.: - 10 szt. drukarek EVOLIS ZENIUS lub urządzeń równoważnych, - 10 szt. czytników kart MKA uTrust 3700 F lub urządzeń równoważnych, - 10 szt. komputerów typu all-in-one z ekranem dotykowym, - 10 szt. drukarek laserowych, - 10 szt. czytników kart stykowych SIM - HID Omnikey 6121 USB lub urządzeń równoważnych, - 10 szt. drukarek fiskalnych NOVITUS HD II ONLINE Bileterka lub urządzeń równoważnych - spełnianych warunki oraz minimalne wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w ramach OPZ. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265007,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273705,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265007,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzelak Stanisław BAJT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8230003271

7.3.3) Ulica: Wokulskiego 3/15

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265008,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. w postępowaniu złożono oferty ( ceny brutto w PLN)
1) UNICARD S.A. ul. Zakopiańska 162, 30-435 Kraków
cena łączna 273 705,75
cena za zakres podstawowy zamówienia 98 246,25
cena za zakres opcjonalny zamówienia 175 459,50
2) BAJT Stanisław Grzelak ul. Wokulskiego 3/15, 08-300 Sokołów Podlaski
cena łączna 265 007,87 ( po poprawie 265 008,03)
cena za zakres podstawowy zamówienia 95 985,57 ( po poprawie 95985,63 )
cena za zakres opcjonalny zamówienia 169 022,30 (po poprawie 169 022,40 )

2. Termin wykonania zamówienia:
1) zakres podstawowy zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1: 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 30.11.2023 r.
Termin wykonania przedmiotu umowy w kontekście zakresu podstawowego zamówienia indywidualizuje się w momencie zawarcia niniejszej umowy. Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia przedmiotu umowy w kontekście zakresu podstawowego zamówienia będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 30-dniowego liczonego od daty zawarcia niniejszej umowy, albo data 30.11.2023 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy.
2) zakres opcjonalny zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2 (w przypadku jego uruchomienia): 30 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w danym zakresie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.