Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00400402/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 350 00 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ed83fb-cb78-4972-bd21-624a5008b987
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/TP/04/I/2025/PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PORCELANOWA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Roboty budowlane obejmują:
- przebudowę istniejących toalet budynku biurowego znajdujących się na poziomie: parteru, 1 piętra, oraz 2 piętra (w starej części budynku)
- przedzielenie istniejących pomieszczeń biurowych ściankami działowymi w systemie aluminiowo-szklanym wraz ze zmianami instalacyjnymi (w nowej części budynku, rozbudowanej w 2023 r.)
Zestawienie powierzchni pomieszczeń po remoncie:
0.12c Toaleta parter 3,11 m2
1.21c Toaleta 1 piętro ,poz. +1 2,53 m2
1.4 Toaleta męska 1 piętro, poz.+1 5,36 m2
1.5 Toaleta damska 1 piętro, poz.+1 5,36 m2
2.4c Toaleta 2 piętro, poz.+2 płytki gres 2,42 m2
D0.3a Pom. biurowe parter, poz.0,00 12,82 m2
D0.3b Pom. biurowe parter, poz.0,00 9,25 m2
D1.3a Pom. biurowe 1piętro, poz.+1 12,82 m2
D1.3b Pom. biurowe 1piętro, poz.+1 9,25 m2
SUMA: 62,52 m2
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać:
- demontaż warstw posadzkowych
- demontaż płytek ściennych i tynków sufitowych.
- demontaż armatury - demontaż oświetlenia i elementów instalacji elektrycznej
- demontaż drzwi i skrzydeł drzwiowych
- wykonanie przebić otworów dla instalacji c.o.
- przebudowa instalacji elektrycznej
- przebudowa instalacji wod-kan. i wentylacji
- oczyszczenie powierzchni ścian i podłóg
- wykonanie nowych ścian g-k
- wykonanie przegród aluminiowo-szklanych
- wykonanie wykończeń ścian wg.pomieszczeń
- wykonanie nowych wykończeń posadzkowych
- malowanie ścian i sufitów
- montaż nowej stolarki drzwiowej
- montaż wyposażenia oświetleniowego
- montaż nowego wyposażenia toalety
UWAGA:
W związku planowanym z wykonywaniem prac budowlanych w trakcie funkcjonowania budynku biurowego oraz koniecznością zapewnienia w tym czasie dostępu do toalet dla pracowników, Zamawiający zakłada realizację prac budowlanych w podziale na dwa etapy:
etap 1:
0.12c Toaleta parter
1.21c Toaleta 1 piętro
2.4c Toaleta 2 piętro
(realizacja robót budowlanych nie może wyłączyć z użytkowania sąsiednich toalet)
etap 2:
1.4 Toaleta męska 1 piętro
1.5 Toaleta damska 1 piętro
Prace związane z przedzieleniem istniejących pomieszczeń biurowych ściankami działowymi w systemie aluminiowo-szklanym należy wykonać niezależnie od przebudowy toalet.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 8-12 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
Szczegółowy zakres prac określają:
1) dokumentacja projektowa
2) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
3) przedmiar robót
4) projektowane postanowienia umowne
5) warunki prowadzenia robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
44220000-8 - Stolarka budowlana
45442100-8 - Roboty malarskie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45431000-7 - Kładzenie płytek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411287,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434013,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411287,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „A.Piaskowski i spółka” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291908663
7.3.3) Ulica: Chopina 14
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Instalacje elektryczne - na obecnym etapie Podwykonawcy nie są jeszcze znani
2. Instalacje sanitarne - na obecnym etapie Podwykonawcy nie są jeszcze znani
3. Stolarka i ślusarka otworowa - na obecnym etapie Podwykonawcy nie są jeszcze znani
4. Prace ogólnobudowlane - na obecnym etapie Podwykonawcy nie są jeszcze znani
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411287,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





