eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokSYSTEM SYGNALIZACJI POŻARU, WŁAMANIA I MONITORING WIZYJNY MAGAZYNU ZBIORÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SYSTEM SYGNALIZACJI POŻARU, WŁAMANIA I MONITORING WIZYJNY MAGAZYNU ZBIORÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 3

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134630904

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skansensanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://skansen.mblsanok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SYSTEM SYGNALIZACJI POŻARU, WŁAMANIA I MONITORING WIZYJNY MAGAZYNU ZBIORÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17031530-3c73-46e6-93b6-6eb159bac7fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105567/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 System sygnalizacji pożaru, włamania i monitoring wizyjny magazynu zbiorów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17031530-3c73-46e6-93b6-6eb159bac7fd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia, która jest
dostępna pod adresem (http://ezamowienia.gov.pl). Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Wykonawcy zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania konta podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl oraz informacje w zakładce
"Centrum Pomocy". Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt XW niniejszym postępowaniu
komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia, która jest
dostępna pod adresem (http://ezamowienia.gov.pl). Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Wykonawcy zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania konta podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl oraz informacje w zakładce
"Centrum Pomocy". Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt XIV SWZ SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółową klauzulę informacyjną dotycząca RODO zawiera rozdział XXXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PT.MBL.VII.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie następujących systemów niskoprądowych w obiekcie Zamawiającego:
1) Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP);
2) Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN);
3) Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV)

W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie dokumentacji powykonawczej, przeszkolenie personelu oraz wykonanie testów i prób funkcjonalnych wszystkich systemów, a także udzielenie co najmniej 24-miesięcznej gwarancja na wszystkie dostarczone urządzenia i wykonane prace.
W okresie gwarancji:
a) Czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia
b) Przeglądy gwarancyjne będą wykonywane co najmniej raz na rok.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający zwraca szczególną uwagę na obowiązkowe dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych prac instalacyjnych (Budynek Magazynu Zbiorów Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku, ul. Traugutta 3), przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym - adres email: sekretariat@skansensanok.pl. Podczas wizji lokalnej Wykonawcy mogą również zapoznać się z projektami technicznymi zaopiniowanymi przez Narodowy Instytut Muzeów dotyczącymi wykonania systemów sygnalizacji pożaru, włamania oraz monitoringu wizyjnego.

Do oferty należy dołączyć dokument podpisany przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego, potwierdzający odbycie wizji lokalnej i zapoznanie się z dokumentacją wykonawczą – załącznik nr 8 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

32540000-0 - Centrale

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, iż:
a) w zakresie doświadczenia (warunek doświadczenie):
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –wykonuje:
co najmniej 1 usługę której zakres obejmował w szczególności: „Dostawę, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV zgodnie z wytycznymi Narodowego Instytutu Muzeów lub trzy oddzielne usługi dotyczące:
1. Dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu sygnalizacji pożaru
2. Dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu sygnalizacji włamania i napadu
3. Dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu telewizji dozorowanej
Wykonane zgodnie z wytycznymi Narodowego Instytutu Muzeów
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
- zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
- zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie,
- zamówienia rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie lub w/w okresie, które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał zakres zamówienia minimum taki jak określono w warunku doświadczenie i uwagach powyżej.

b) w zakresie dysponowania osobami:

dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
- co najmniej 1 osobą z uprawnieniami SEP do 1kV
- co najmniej 1 osoba posiadająca ukończony aktualny kurs Narodowego Instytutu Muzeów (NIM) dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających obiekty zabytkowe i muzealne.

- min. jedna osoba w zakresie instalacji oferowanych systemów z uprawnieniami na następujące systemy: ROBERT BOSCH systemy sygnalizacji alarmu pożarowego, Satel STAM 1D, Satel Programowanie i konfiguracja systemów alarmowych, BCS systemy wizyjne BCS
(wymaganie niezbędne ze względu na zatwierdzoną przez NIM dokumentacje techniczną, na podstawie której wymagany montaż systemów)

Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobą w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień lub kwalifikacji.


1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, iż:
a) w zakresie doświadczenia (warunek doświadczenie):
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –wykonuje:
co najmniej 1 usługę której zakres obejmował w szczególności: „Dostawę, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV zgodnie z wytycznymi Narodowego Instytutu Muzeów lub trzy oddzielne usługi dotyczące:
1. Dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu sygnalizacji pożaru
2. Dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu sygnalizacji włamania i napadu
3. Dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu telewizji dozorowanej
Wykonane zgodnie z wytycznymi Narodowego Instytutu Muzeów
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
- zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
- zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie,
- zamówienia rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie lub w/w okresie, które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał zakres zamówienia minimum taki jak określono w warunku doświadczenie i uwagach powyżej.

b) w zakresie dysponowania osobami:

dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
- co najmniej 1 osobą z uprawnieniami SEP do 1kV
- co najmniej 1 osoba posiadająca ukończony aktualny kurs Narodowego Instytutu Muzeów (NIM) dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających obiekty zabytkowe i muzealne.

- min. jedna osoba w zakresie instalacji oferowanych systemów z uprawnieniami na następujące systemy: ROBERT BOSCH systemy sygnalizacji alarmu pożarowego, Satel STAM 1D, Satel Programowanie i konfiguracja systemów alarmowych, BCS systemy wizyjne BCS
(wymaganie niezbędne ze względu na zatwierdzoną przez NIM dokumentacje techniczną, na podstawie której wymagany montaż systemów)

Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobą w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień lub kwalifikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia w zakresie instalacji oferowanych systemów z uprawnieniami na następujące systemy: ROBERT BOSCH systemy sygnalizacji alarmu pożarowego, Satel STAM 1D, Satel Programowanie i konfiguracja systemów alarmowych, BCS systemy wizyjne BCS minimum 1 osoba oraz co najmniej 1 osobą z uprawnieniami SEP do 1kV, a także co najmniej 1 osoba posiadająca ukończony aktualny kurs Narodowego Instytutu Muzealnictwa: dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających obiekty zabytkowe i muzealne wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobą w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień lub kwalifikacji. Wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ
c) wykazu dostaw i usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem nazwy zadania w ramach którego usługa/dostawa był/jest realizowana, wartości, daty i miejsca wykonania, określenia podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ (wzór wg załącznika nr 5 do SWZ).;
UWAGA: W wykazie dostaw i usług należy wskazać tylko te, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdz. IX.1. 2) SWZ [DOŚWIADCZENIE].
d)Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 zł.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa Rozdziale X pkt 1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców w zakresie w jakim oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SWZ. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem potwierdzające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej; cyfrowe odwzorowanie dokumentu (elektroniczna kopia dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem) jest opatrywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub przez notariusza.
6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
7. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.