Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304570/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Miasta Świdnik i jego jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3603f3f5-4608-432a-861f-e275e5c5aed41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Miasta Świdnik i jego jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3603f3f5-4608-432a-861f-e275e5c5aed4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024000/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla Urzędu Miasta Świdnik i jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZP 271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie będzie realizowane na rzecz Urzędu Miasta Świdnik oraz następujących jednostek organizacyjnych:
1) Miejskie Centrum Usług Socjalnych im. Jana Pawła II w Świdniku.
2) Zespół Przedszkoli nr 1 w Świdniku.
3) Zespół Przedszkoli nr 2 w Świdniku.
4) Przedszkole Nr 7 im. Marii Kownackiej w Świdniku.
5) Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 Świdnik.
6) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Świdniku.
7) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki.
8) Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego w Świdniku.
9) Zespół Żłobków Miejskich w Świdniku.
10) Straż Miejska w Świdniku.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia w ramach realizacji projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego w ramach środków Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa audytu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w związku z zapisami w § 19 ust. 2 pkt 14 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2024 poz. 773), zwanego dalej „audytem KRI” dla Zamawiającego.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za przeprowadzenie aktualizacji i wdrożenie kompletnego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (dalej zwany: SZBI) dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że w przypadku jeżeli w poszczególnych jednostkach organizacyjnych System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji nie został opracowany, wówczas Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i wdrożenia całego SZBI od podstaw zamiast jego aktualizacji.
4. Zakres audytu systemu bezpieczeństwa informacji obejmie zgodność z kryteriami zawartymi w § 19 ust. 2 ww. rozporządzenia KRI oraz zgodność z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 27001:2023 dla Zamawiającego.
5. Raport z audytu KRI zostanie podpisany przez audytora dokonującego audyt KRI przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego i dostarczony do Zamawiającego w formie elektronicznej.
6. Audyt KRI oraz aktualizacja i wdrożenie SZBI dla Zamawiającego muszą zostać przeprowadzone przez:
1) audytora zewnętrznego posiadającego przynajmniej jeden z certyfikatów określonych w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U. 2018 poz. 1999) lub;
2) audytora wewnętrznego posiadającego przynajmniej jeden z certyfikatów określonych w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U. 2018 poz. 1999) lub będącego audytorem zewnętrznym systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001:2023.
7. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zapoznania się z częściowo wypełnioną ankietą dojrzałości cyberbezpieczeństwa w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz uwzględnić w ramach aktualizacji i wdrożenia SZBI planowany w ramach realizacji projektu zakres usprawnień SZBI.
8. Wykonawca po wykonaniu ostatniego audytu KRI jest zobowiązany do uzupełnienia ankiety dojrzałości cyberbezpieczeństwa. Ankietę dojrzałości cyberbezpieczeństwa należy wypełnić w oparciu o aktualny na dzień wypełnienia ankiety wzór ankiety opublikowany na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad (załącznik nr 6 - Ankieta Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Jednostce Samorządu Terytorialnego i Jednostkach Podległych).
9. Wypełnienie ankiety dojrzałości cyberbezpieczeństwa polegać będzie wypełnieniu przez Wykonawcę kolumn H, I z arkusza „Ankieta” dla Zamawiającego na podstawie zebranych przez Wykonawcę danych. Zamawiający nie dopuszcza pozostawienia pustych pól dla określonych powyżej kolumn, w przypadku jeżeli w polu opisowym nie przewiduje się zmian wówczas należy zamieścić odpowiednią informację. Ankieta dojrzałości cyberbezpieczeństwa zostanie podpisana przez audytora dokonującego audyt KRI przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego i dostarczona do Zamawiającego w formie elektronicznej.
10. Jednostki samorządu terytorialnego oraz jego jednostki podległe, które biorą udział w projekcie „Cyberbezpieczny Samorząd” są zobowiązane do przesłania do NASK raportu z audytu KRI oraz wypełnionej ankiety dojrzałości cyberbezpieczeństwa. Niezwłocznie po ich przekazaniu przez Wykonawcę dokumenty te zostaną przekazane przez Zamawiającego do Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (NASK) za pośrednictwem platformy ePUAP. Dane z tej dokumentacji przekazane przez JST do NASK posłużą do opracowania raportu na temat stanu bezpieczeństwa systemów jednostek samorządowych. Wykonawca jest zobowiązany mieć na uwadze także powyżej wskazany cel przeprowadzenia zamówienia i jego przeznaczenie.
11. Wykonawca przy świadczeniu usług jest zobowiązany uwzględnić i zastosować wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2555 z dnia 14 grudnia 2022 r. w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii, zmieniająca rozporządzenie (UE) nr 910/2014 i dyrektywę (UE) 2018/1972 oraz uchylająca dyrektywę (UE) 2016/1148 (dyrektywa NIS 2) oraz akty wykonawcze wydane do niej. W przypadku jeżeli w okresie realizacji zamówienia zostanie przyjęta ustawa o zmianie ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa oraz niektórych innych ustaw bądź inne przepisy implementujące Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2555 z dnia 14 grudnia 2022 r. w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii, zmieniająca rozporządzenie (UE) nr 910/2014 i dyrektywę (UE) 2018/1972 oraz uchylająca dyrektywę (UE) 2016/1148 (dyrektywa NIS 2) w polski system prawny Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszystkie ich wymagania przy świadczeniu usług objętych niniejszym zamówieniem zarówno w trakcie realizacji zamówienia jak i w trakcie okresu gwarancji.
12. Wykonawca zrealizuje zamówienie w oparciu o dokumentację, którą Zamawiający dysponuje niezależnie od realizacji przedmiotu umowy i o wyjaśnienia udzielane przez Zamawiającego. W szczególności realizacja przedmiotu umowy przez Wykonawcę nie może być uwarunkowana wytwarzaniem lub uzupełnianiem dokumentów i opracowań przez Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu umowy, tj. Zamawiający nie może być zobowiązany do wypełniania ankiet, kwestionariuszy, sporządzania notatek itp., a informacje niezbędne Wykonawcy do wykonania przedmiotu umowy mogą być pozyskiwane wyłącznie w postaci materiałów źródłowych i wywiadu bezpośredniego.
13. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac związanych z: analizą dokumentacji, opracowaniem dokumentacji i polityk, opracowania raportów poza siedzibą Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia instruktaży, konsultacji, audytów, analiz stanu istniejącego i określenie stanu faktycznego zabezpieczeń technicznych w formule zdalnej, tj. w postaci on-line lub innej poza siedzibą Zamawiającego.
14. Zamawiający nie dopuszcza aby poszczególne etapy realizacji usługi aktualizacji i wdrożenia SZBI wskazane w dalszej części dokumentu realizowane były w dniach następujących po sobie, Zamawiający zakłada co najmniej 7 dni roboczych przerw pomiędzy etapami. Wymóg dotyczy urzędu i jednostek organizacyjnych biorących udział w projekcie.
15. Zamawiający wymaga aby każdy etap (lub jego część) realizacji usługi aktualizacji i wdrożenia SZBI wskazany w dalszej części dokumentu był realizowany w siedzibie Urzędu i jego jednostkach organizacyjnych w czasie nie krótszym niż jeden dzień roboczy odrębnie dla Urzędu i jednostek organizacyjnych biorących udział w projekcie.
16. Zamawiający wymaga aby każdy audyt był realizowany w siedzibie Urzędu i jego jednostkach organizacyjnych w czasie nie krótszym niż jeden dzień roboczy odrębnie dla Urzędu i jednostek organizacyjnych biorących udział w projekcie.
17. Na wszystkie usługi Wykonawca udzieli gwarancji nie dłużej niż do dnia 31.05.2026 r. polegającej na wprowadzaniu niezbędnych zmian w dokumentacji i aktualizacji na podstawie stwierdzonych przez Zamawiającego niezgodności dokumentacji z bieżącym stanem w okresie gwarancji.
18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165377,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CBI24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7123479156
7.3.3) Ulica: Puławska 4D/10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-046
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-17 do 2026-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Usługa transportu medycznego i transportu krwi
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Przebudowa drogi gminnej nr 105657L - ul. Turystycznej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Roboty budowlane dla zadania pn. "Poprawa dostępności do świadczeń opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i poszerzenie działalności zakładu opiekuńczo-leczniczego w SPZOZ w Świdniku"
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Starostwie Powiatowym w Zakopanem
- Przygotowanie opracowania zawierającego wytyczne opisujące ocenę dozorową, dotyczącą uwzględnienia czynnika ludzkiego w projekcie elektrowni jądrowej
- Cyberbezpieczne Koronowo - Usługi związane z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), szkolenia z zakresu cyberzagrożeń, audyty infrastruktury i SZBI - 5 części
- Przeprowadzenie audytu realizacji Umowy Powierzenia Zarządzania Wdrożeniem Strategii Inwestycyjnej Zasobów Zwróconych WWM 2023-2033 w części pochodzącej z instrumentów finansowych RPO WWM 2014-2020
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w UG Repki przez wdrożenie SZBI podniesienie świadomości pracowników oraz zakup sprzętu i usług zwiększających cyberbezpieczeństwo
- Usługa audytu w TBS Wrocław Sp. z o.o. za lata 2020-2024
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.