eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Budowa infrastruktury kulturalnej w Gminie Tarnów



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury kulturalnej w Gminie Tarnów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 688-01-34

1.5.8.) Numer faksu: 14 688-01-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f7735b8e-1aea-4f50-a85e-847f6ac38101

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury kulturalnej w Gminie Tarnów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01354d5c-3984-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038106/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa infrastruktury kulturalnej w Gminie Tarnów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357285/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3983315,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Budowa budynku Domu Kultury na działce nr 662 w miejscowości Zawada
Powierzchnia zabudowy 477,77 m2, powierzchni całkowita z poddaszem 955,54 m2, kubatura netto 3100 m2.
-przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku o powierzchni użytkowej 449,64 m2,
-ławy i stopy fundamentowe, izolacja przeciwwilgociowe, mury fundamentowe
-mury oporowe
-ściany zewnętrzne i działowe,
-stropy, wieńce
-dach
-stolarka okienna i drzwiowa
-podłogi, posadzki
-tynkowanie, malowanie,
-elewacja
-C.O i kotłownia gazowa
-instalacja wentylacyjna
-instalacja wod - kan
-instalacja gazowa
-instalacja elektryczna, odgromowa
-instalacja fotowoltaiczna
-instalacja oświetleniowa zewnętrzna
-instalacja teletechniczna
-przyłącz energetyczny
-przyłącz wodociągowy
-przyłącz kanalizacyjny
-kanalizacja deszczowa
-zagospodarowanie z małą architekturą,
-chodniki, place dojścia,
-wyposażenie (ogólne, aneksu kuchennego, łazienek, pozostałe),
-nasadzenia zielenią wieloletnią (drzewa, krzewy, trawa)


Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie architektoniczno – budowlanym, oraz projekcie techniczno –wykonawczym Pracowni Projektowej PIK s.c. A.M. Pindura luty 2020, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót. Zamówienie objęte jest prawomocne i ważne Pozwolenie na budowę znak: UAB.6740.326.2020.DK z dnia 26.06.2020 r. Starosty Tarnowskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 2261410,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Budowa budynku Domu Kultury w miejscowości Łękawka
-ścianki działowe, oddzielające i poddasza
-izolacja dachu,
-tynki wewnętrzne
-posadzki,
-malowanie, okładziny ścian, parapety wewnętrzne,
-elewacja (tynk cienkościenny, cokół z płyty betonowej, okładzina drewniana, płytki ceramiczne)
-wieża suszenia węży pożarniczych
- balustrady, zadaszenia,
-stolarka i ślusarka drzwiowa,
-instalacja elektryczna (zasilająca, oświetleniowa, SSWiN, odgromowa)
-instalacja wentylacji,
-instalacja gazowa i sprężonego powietrza,
-instalacja wewnętrzna C.O,
-odcinek sieci kanalizacji sanitarnej fi 200 mm 291,2 mb, z przyłączem fi 160 mm - 19,3 mb,
-zagospodarowanie terenu.


Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlanym Draft Spółka Inżynierska s.c luty 2020 r, i objęte prawomocnym pozwoleniem na budowę NR 184/2019 znak: UAB.6740.2013.2018.MK z dnia 12.02.2019 r. Starosty Powiatu Tarnowskiego., oraz objętej Projektem „Budowlanym Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączem” oprac. KOMA Usługi projektowe i techniczne Ł. Kociuba lipiec 2022 r. w ramach zgłoszenia robót budowlanych z dnia 20-07-2022 oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 1721740,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3149913,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8181405,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3149913,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Józef Porębski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490306624

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Świniarsko

7.3.5) Kod pocztowy: 33-395

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3149913,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia i jednocześnie Zamawiający ie może zwiększyć środków na jego sfinansowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1064554,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.