eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo Pomorskie › Budowa drogi gminnej w miejscowości Bielsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi gminnej w miejscowości Bielsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.4.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485191

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00479217

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Gmina Kowalewo Pomorskie, reprezentowana przez Burmistrza Miasta w Kowalewie Pomorskim, z siedzibą w Kowalewie Pomorskim przy ul. Konopnickiej 13, 87 – 410 Kowalewo Pomorskie, e-mail: burmistrz@kowalewopomorskie.pl, 2. administrator wyznaczył Inspek-tora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@kowalewopomorskie.pl . Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/ Panu praw związanych z przetwarzaniem danych, 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związa-nym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Budowa drogi gminnej w miejscowości Bielsk ” znak sprawy TIiGG.271.52.2022 , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (podst. art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz zawarcia i realizacji umowy w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej (na pod-stawie art. 6 ust. 1 lit b RODO), 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej ustawa Pzp, ponadto organom, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa (w tym organy ścigania i kontroli), osobom i podmiotom pisemnie upoważnionym przez Administratora. 5. Pani/ Pana dane osobowe przechowywane przez okres: a) pięciu lat kalendarzowych począwszy od dnia pierwszego stycznia roku następnego od za-kończenia postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy dokumentacji zamówienia publicznego); b) dziesięciu lat kalendarzowych począwszy od dnia pierwszego stycznia roku następnego, liczonego od daty zakończenia trwania umowy (dotyczy umowy o udzielenie zamówienia publicznego) Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zgodnie z rozporządzeniem w sprawie in-strukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych będzie uniemożliwienie udziału w postępowaniu. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.16. RODO (ograniczenia stosowania)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Posiada Pani/Pan: a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) prawo do sprosto-wania Pani/Pana danych osobowych – gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, c) prawo żądania od administratora usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy: • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, • osoba, której dane dotyczą wy-cofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest pod-stawą przetwarzania danych i nie ma in-nej podstawy prawnej przetwarzania danych, • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, • da-ne osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, • Admini-strator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do usta-lenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwa-rzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzęd-ne wobec podstawy sprzeciwu, • prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: − przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę, − przetwarzanie odbywa się w sposób zau-tomatyzowany; e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku prze-twarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, • przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charak-ter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych; f) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobo-wych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, g) prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie (w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody). Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarza-nia, którego dokona-no na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysonuje już tymi danymi informacyjnymi (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń , o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Zakres umowy obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na „Budowie drogi gminnej w miejscowości Bielsk”, w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. z późn.zm. oraz wstępnej promesy Nr 21/2021/1337/PolskiLad z dnia 14.06.2021r.
2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonanie:
1) Koncepcję Projektu zagospodarowania terenu z projektowanym uzbrojeniem podziemnym,
2) wielobranżowy Projekt budowlany,
3) informację dotyczącej BIOZ,
4) projekty usunięcia kolizji uzbrojenia podziemnego i linii napowietrznych uzgodnione przez gestorów sieci,
5) projektu kanału technologicznego. Zamawiający dopuszcza odstąpienie od budowy kanału
technologicznego po uzyskaniu stosownego odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) wielobranżowy Projekt techniczny,
7) wielobranżowy Projekt wykonawczy,
8) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych wszystkich branż,
9) projekt organizacji ruchu na czas budowy,
10) projekt docelowej organizacji ruchu,
11) kosztorys inwestorski,
12) przedmiar robot,
13) niezbędne uzgodnienia i opinie,
14) niezbędne decyzje administracyjne, w tym decyzję ZRID, decyzję pozwolenia wodnoprawnego (jeśli będzie wymagana), decyzję środowiskową (jeśli będzie wymagana), opinie do decyzji ZRID, decyzje na wycinkę drzew
15) ze względu na wykraczanie inwestycji poza działki należące do Inwestora, niezbędne będzie uzyskanie decyzji ZRID czyli zgody na realizację inwestycji drogowej na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
16) wykonanie robót wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją tych robót
17) po wybudowaniu: decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu ro-bót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe prace zgodnie z Umową i Programem Funkcjo-nalno-Użytkowym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (dalej Inspektor Nadzoru) wyznaczonego ze strony Zamawiającego.
4. W przypadku wystąpienia wykluczających się wzajemnie postanowień i wytycznych zawartych w dokumentach będących częścią składową Umowy, ustala się następującą hierarchię ich ważności:
1) zawarte w Umowie,
2) zawarte w PFU,
3) zawarte w ofercie z załącznikami.
5. Postanowienia zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 5, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające. W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej różnych wymagań, jako wiążące należy traktować wymagania zawarte w dokumencie wyższej hierarchii.
6. Strony Umowy zobowiązują się wykonać swoje zobowiązania zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawnymi, w szczególności Prawa budowlanego, a także normami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi dla Przedmiotu zamówienia.
7. Dokumentacja projektowa wykonana przez Wykonawcę składać się będzie z dokumentów określonych w PFU .
8. Dokumentacja projektowa powinna określać Przedmiot Umowy dla robót, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nieutrudniający uczciwej konkurencji. Zgodnie z ustawą Pzp, Przedmiotu Umowy nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W przypadku braku możliwości opisania przedmiotu zgodnie z wymogami ustawy Pzp Wykonawca powinien każdorazowo poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
9. Dokumentacja projektowa powinna opisywać Przedmiot Umowy za pomocą cech technicznych i jakościowych oraz być zgodna z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, oraz uwzględniać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zezwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Dokumentacja winna uwzględniać przepisy dotyczące zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w fazie realizacji robót.
10. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z wymogami Zamawiającego określonymi w PFU i Umowie oraz być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.

Po zmianie:
1. Zakres umowy obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na „Budowie drogi gminnej w miejscowości Bielsk”, w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022r. z późn.zm. oraz wstępnej promesy Nr Edycja2/2021/1337/PolskiLad z dnia 15.06.2022r.
2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonanie:
1) Koncepcję Projektu zagospodarowania terenu z projektowanym uzbrojeniem podziemnym,
2) wielobranżowy Projekt budowlany,
3) informację dotyczącej BIOZ,
4) projekty usunięcia kolizji uzbrojenia podziemnego i linii napowietrznych uzgodnione przez gestorów sieci,
5) projektu kanału technologicznego. Zamawiający dopuszcza odstąpienie od budowy kanału
technologicznego po uzyskaniu stosownego odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) wielobranżowy Projekt techniczny,
7) wielobranżowy Projekt wykonawczy,
8) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych wszystkich branż,
9) projekt organizacji ruchu na czas budowy,
10) projekt docelowej organizacji ruchu,
11) kosztorys inwestorski,
12) przedmiar robot,
13) niezbędne uzgodnienia i opinie,
14) niezbędne decyzje administracyjne, w tym decyzję ZRID, decyzję pozwolenia wodnoprawnego (jeśli będzie wymagana), decyzję środowiskową (jeśli będzie wymagana), opinie do decyzji ZRID, decyzje na wycinkę drzew
15) ze względu na wykraczanie inwestycji poza działki należące do Inwestora, niezbędne będzie uzyskanie decyzji ZRID czyli zgody na realizację inwestycji drogowej na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
16) wykonanie robót wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją tych robót
17) po wybudowaniu: decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu ro-bót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe prace zgodnie z Umową i Programem Funkcjo-nalno-Użytkowym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (dalej Inspektor Nadzoru) wyznaczonego ze strony Zamawiającego.
4. W przypadku wystąpienia wykluczających się wzajemnie postanowień i wytycznych zawartych w dokumentach będących częścią składową Umowy, ustala się następującą hierarchię ich ważności:
1) zawarte w Umowie,
2) zawarte w PFU,
3) zawarte w ofercie z załącznikami.
5. Postanowienia zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 5, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające. W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej różnych wymagań, jako wiążące należy traktować wymagania zawarte w dokumencie wyższej hierarchii.
6. Strony Umowy zobowiązują się wykonać swoje zobowiązania zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawnymi, w szczególności Prawa budowlanego, a także normami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi dla Przedmiotu zamówienia.
7. Dokumentacja projektowa wykonana przez Wykonawcę składać się będzie z dokumentów określonych w PFU .
8. Dokumentacja projektowa powinna określać Przedmiot Umowy dla robót, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nieutrudniający uczciwej konkurencji. Zgodnie z ustawą Pzp, Przedmiotu Umowy nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W przypadku braku możliwości opisania przedmiotu zgodnie z wymogami ustawy Pzp Wykonawca powinien każdorazowo poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
9. Dokumentacja projektowa powinna opisywać Przedmiot Umowy za pomocą cech technicznych i jakościowych oraz być zgodna z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, oraz uwzględniać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zezwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Dokumentacja winna uwzględniać przepisy dotyczące zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w fazie realizacji robót.
10. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z wymogami Zamawiającego określonymi w PFU i Umowie oraz być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.