Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382353/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00400362/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-06
- 2024/BZP 00402601/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: „Uczymy się by zmieniać świat” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 85 IM. BENITO JUAREZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000802107
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Narbutta 14
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-541
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp85@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp85.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-217273a2-2e1e-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: „Uczymy się by zmieniać świat” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-217273a2-2e1e-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00373229/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: „Uczymy się by zmieniać świat” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Uczymy się by zmieniać świat” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/SP85/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa organizacji wyjazdu 14 dniowego do Hiszpanii dla 18 osób współfinansowanego w ramach projektu Erasmus + „Uczymy się by zmieniać świat”4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 119885,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa organizacji wyjazdu 10 dniowego na Maltę dla 10 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 116121,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wartość 119 885,45 zł brutto, natomiast cena oferty najwyżej ocenionej wynosi 148 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64563,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64563,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bukal Travel Mikołaj Bukal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64563,00
7.3.4) Miejscowość: Ruda Sląska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64563,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-62/KS/2025 - Usługa okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego - II.
- Pojazdy służbowe - Zakup środków transportu
- Wdrożenie systemu telemetrii zintegrowanego z systemem SAP dla floty Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 48 miesięcy
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA UKSW W WARSZAWIE
- Remont sanitariatów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie i obsługa spotkania doradztwa i innych partnerów AKIS w dniach 15-16.12.2025 r.".
- Podniesienie jakości edukacji ogólnej i przedszkolnej oraz rozszerzenie oferty edukacyjnej poprzez wprowadzenie nowych metod kształcenia dzieci i młodzieży.
- Świadczenie usług cateringowych w okresie 6 miesięcy na potrzeby Muzeum Historii Polski w Warszawie.
- Przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz z działaniami edukacyjnymi na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej - etap I" - 7 części postępowania
- Transport w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2026 r.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





