Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00354852/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Osięciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542650030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osieciny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl/pn/OSIECINY/demand/225074/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdbc3b20-2eb2-487a-b6e2-5f3b953ae2d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042706/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEKP.05.14-IZ.00-0042/252.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.09.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 858213,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w Borucinie, na terenie działki o nr ewidencyjnym 76/4 położonej w Borucinie, obręb ewidencyjny Borucin, gmina Osięciny, zgodnie z przepisami techniczno- budowlanymi.
Inwestycja ma za zadanie poprawę warunków użytkowania poprzez:
- niezbędne naprawy konstrukcyjne istniejących ścian
- remont okładzin ścian i posadzek,
- poprawę warunków korzystania z części sanitarnej,
- uporządkowanie przestrzeni przed budynkiem – nawierzchnie,
- wymianę instalacji wewnętrznych w niezbędnym zakresie,
- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej w istniejącym kształcie,
- wymianę okładzin wewnętrznych palnych,
- zmianę poszycia dachu budynku z uwagi na zagrażający zdrowiu eternit,
- poprawę ergonomii i funkcjonalności pracy w kuchni.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Remont wnętrz - niezbędne naprawy konstrukcyjne istniejących ścian, wymianę stolarki drzwiowej, remont węzła sanitarnego, poprawę ergonomii pracy kuchni, remont okładzin w sali tanecznej i salach spotkań. Przewiduje się również wymianę pokrycia dachu (eternit) z ewentualnym wzmocnieniem istniejącej konstrukcji.
2) Remont pokrycia dachowego - część wysoka:
-wymiana poszycia dachowego, demontaż eternitu oraz montaż płyt dachowych na rąbek stojący,
- zabezpieczenie konstrukcji drewnianej więźby dachowej środkami uniepalniającymi do klasy R 15,
- wymiana okładziny klinkierowej kominów na blachę na rąbek w kolorze czarnym.
3) Remont pokrycia dachowego - część niska:
- wymiana poszycia dachowego, demontaż eternitu oraz montaż płyt dachowych na rąbek stojący,
- zabezpieczenie konstrukcji stalowej więźby dachowej środkami uniepalniającymi do R 15 - farby ogniochronne tworzące powłokę, która pod wpływem ognia i wysokiej temperatury pęcznieje tworząc warstwę izolacyjną oraz podnosząc odporność ogniową elementów stalowych,
- wymiana okładziny klinkierowej kominów na blachę na rąbek w kolorze czarnym.
Wygląd zewnętrzny dachu zapewnią panele modułowe na rąbek stojący. Panel dachowy na rąbek w wersji modułowej to jedno z najbardziej nowoczesnych rozwiązań na rynku lekkich pokryć dachowych. Łączy zalety klasycznego panelu dachowego na rąbek z funkcjonalnością systemów modułowych. Pokrycie dachowe łączy w sobie elegancję klasycznego rąbka z prostotą i szybkością montażu systemu modułowego. Panele instalowane są na zasadzie przemiennego krycia dachu, tworząc efekt szachownicy, który przypomina tradycyjny rąbek rzemieślniczy. Specjalnie zaprojektowane wykroje dolnej części panelu oraz system zakładkowy gwarantują pełną szczelność pokrycia.
4) Remont ścian przedsionka:
Z uwagi na widoczne pęknięcie ukośne ściany przedsionka pod istniejącym oknem należy wykonać naprawę muru, poprzez szycie murów w kierunku poprzecznym do pęknięcia, za pomocą prętów śrubowych. W miejscach pęknięć, po wycięciu i odpyleniu spoin (po ok. 50 cm z obu stron rysy) i na głębokość ok. 6 cm, wprowadzić warstwę zaprawy mocującej a następnie kotwy, które w drugim etapie należy przykryć warstwą w/w zaprawy. Skręcane kotwy śrubowe, dwubiegowe z nierdzewnej stali austenitycznej, nie wywołują dodatkowych naprężeń w konstrukcji i przejmują jej naturalne ruchy. Systemowa zaprawa mocująca przeznaczona jest do wykonywania wytrzymałych połączeń między murem a kotwą spiralną (o dobranej średnicy 8 mm).
5) Remont stropu piętra części wysokiej:
Z uwagi na widoczne ugięcie płyty stropowej piętra nad wyższą częścią budynku projektuje się wzmocnienie tej części stropu belkami dwuteowymi HEB-140, zabezpieczonymi do REI 60 za pomocą zabudowy systemowej z płyt ogniochronnych z trzech stron, izolacją jednowarstwową.
6) Instalacje sanitarne:
W budynku projektuje się instalację wody pitnej, ciepłej wody użytkowej. Budynek zaopatrywany jest w wodę pitną z istniejącego przyłącza wody pitnej z istniejącej sieci (instalacja zalicznikowa). Ciepła woda użytkowa przygotowywana jest z istniejącego węzła ciepłowniczego. Włączenie do istniejących pionów instalacji c.w.u. Rury wody zimnej oraz c.w.u. prowadzić w bruzdach, ewentualnie natynkowo, pod stropem i obudować płytami gips karton. Dopuszcza się prowadzenie rur w posadzce w izolacji. Doprowadzenia do przyborów wykonać w bruzdach. W celu ograniczenia wielkości strat, powstałych na skutek prowadzenia przewodów w otoczeniu o temperaturze niższej oraz dla zapobieżenia wykraplania pary wodnej przewody wodociągowe zostaną zaizolowane pianką PE.
7) Instalacja kanalizacji sanitarnej:
Projektowana instalacja kanalizacyjna w budynku ma za zadanie odprowadzenie ścieków sanitarnych z przyborów do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej za pomocą istniejącego przyłącza. Projektowane piony kanalizacyjne należy sprowadzić do pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy budynku i połączyć z istniejącymi leżakami kanalizacji sanitarnej. W obrębie piwnicy piony i instalacje wymienić na rury PVC aż do poziomu posadzki. Projektowana instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana będzie z rur PCV. Przed przejściem pionu kanalizacji sanitarnej w leżak zamontować rewizję na pionie na wysokości ok. 0,4m nad posadzką.
8) Instalacja centralnego ogrzewania:
W łazienkach zamontować nowy dekoracyjny grzejnik łazienkowy.
W projektowanych łazienkach projektuje się wodne ogrzewanie grzejnikowe. Zapotrzebowanie na ciepło budynku policzono w oparciu o PN-EN 12831. Projektowana instalacja centralnego ogrzewania zasilana będzie z istniejącego węzła ciepłowniczego (z istniejących pionów instalacji c.o.) zlokalizowanego w budynku.
W budynku zaprojektowano instalację centralnego ogrzewania z rur wielowarstwowych z wkładka aluminiową łączonych przy pomocy kształtek zaciskowych, prowadzonych pod posadzką w izolacji. Pomieszczenia ogrzewane będą za pomocą grzejników stalowych płytowych wentylowanych zintegrowanych z zaworami termostatycznymi. Regulacja za po-mocą zaworów termostatycznych z głowicą termostatyczną wzmocnioną przed kradzieżą. Instalacja c.o. zostanie wykonana w systemie trójnikowym. Dodatkowo projektuje się grzejnik drabinkowy w pomieszczeniu WC, wyposażony w zawór powrotny oraz zawór termostatyczny z głowicą na zasilaniu.
9) Instalacja wentylacji mechanicznej:
W pomieszczeniach WC projektuje się wspomaganie wentylacji grawitacyjnej realizowane za pomocą wentylatorów łazienkowych wywiewnych Ø100 2 szt., zintegrowane z włącznikiem oświetlenia i wyposażonych w opóźnienie czasowe. Za wentylatorami zamontować klapy zwrotne. W pomieszczeniach należy zapewnić otwory równoważące w drzwiach o powierzchni efektywnej Aef=0,022m2. Wentylatory wpiąć w istniejące przewody.
10) Instalacje elektryczne:
1) Montaż osprzętu elektrycznego -oprawy,
2) Montaż osprzętu elektrycznego - gniazda wtykowe.
11) Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Z uwagi na charakter i funkcję budynku jest on dostępny dla osób z niepełnosprawnościami, w ograniczonym zakresie. Dostosowano wejścia - główne i boczne do sali spotkań dla osób z trudnościami poruszania się, tj. zlikwidowano stopnie i podesty o wysokości większej niż 2 cm. Drzwi wejściowe do budynku będą wymienione; światło przejścia powyżej 90 cm.
Projektowane prace przewidują poprawę warunków pracy i estetyki części budynku oraz przystosowanie obiektu w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami i zgodnie z przepisami p-poż - w zakresie remontu łazienek na parterze budynku.
12) Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie realizacji przedmiotowego zamówienia w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Priorytet: Fundusze Europejskie na wzmacnianie potencjałów endogenicznych regionu.
Wniosek o dofinansowanie został złożony w dniu 30.06.2025 r.
Zamówienie będzie realizowanie niezależnie od wyniku oceny wniosku o dofinansowanie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W niniejszym postępowaniu Wykonawca odrzucił dwie oferty.
Przed podjęciem decyzji o unieważnieniu postępowania Zamawiający przeprowadził analizę możliwości zwiększenia kwoty, podejmując działania zmierzające do rozstrzygnięcia postępowania. Z uwagi na ich bezskuteczność zmuszony został do podjęcia decyzji jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1435775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1435775,00 PLN
INNE PRZETARGI OSIĘCINY
więcej: przetargi OSIĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





