Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00429806/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia p/Kępnem ul. Katowicka 8
1.5.2.) Miejscowość: Baranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-604
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627826800
1.5.8.) Numer faksu: 627826805
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bippzd.powiatkepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0158baac-6744-456e-8693-e576a9f8c1aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012492/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.253.6.9.2025.BD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 345520,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 319925,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 - ulice powiatowe w m. Kępno i chodniki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 123453,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 - drogi powiatowe na terenie gminy Bralin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 62435,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 - drogi powiatowe na terenie gminy Perzów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 59194,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 - drogi powiatowe na terenie gminy Kępno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 74842,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57741,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57741,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57741,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Daniel Heising
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191875958
7.3.3) Ulica: Mnichowice 1
7.3.4) Miejscowość: Bralin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-640
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57741,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54801,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54801,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54801,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Daniel Heising
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191875958
7.3.3) Ulica: Mnichowice 1
7.3.4) Miejscowość: Bralin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-640
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE - DANIEL HEISING
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE - DANIEL HEISING
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54801,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI BARANÓW
- Dostawa oleju napędowego dla Gminy Baranów w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2027 r."
- Wykonanie dokumentacji oraz realizacja zadania pn. "Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 5716 P w miejscowości Trębaczów na odcinku o długości około 0,48 km"- w formie "zaprojektuj i wybuduj".
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie w 2026 r.
- Budowa wiaty na sprzęt z częścią garażowo-magazynową
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem czystości na drogach, w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na terenie gminy Złocieniec w roku 2026 w okresie I-III i XI-XII"
- "Utrzymanie czystości i porządku w chodnikach i na obiektach oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka"
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomocniczych i sanitarnych oraz powierzchni zewnętrznej w budynkach Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15 - Pawilon A i B
- Utrzymanie w czystości chodników, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta
- Usługa usuwania śniegu z dachu, sopli lodu i nawisów śnieżnych z budynku ACSD PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy Al. Politechniki 10 w sezonie zimowym 2025/2026 (2)
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG ORAZ CMENTARZY NA TERENIE MIASTA ZŁOTOWA W I KW. 2026 R.
więcej: Usługi usuwania oblodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





