Og³oszenie z dnia 2025-10-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie projektu technicznego instalacji antenowej i elektrycznej do budowy BS systemu Tetra na obiekcie Tauron Ciep³o Tychy, 43-100 Tychy ul. Przemys³owa 47.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu technicznego instalacji antenowej i elektrycznej do budowy BS systemu Tetra na obiekcie Tauron Ciep³o Tychy, 43-100 Tychy ul. Przemys³owa 47.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1ffc68d6-df7b-47fa-9bb4-2810c3fbdbab
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00484954
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00116509/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.23 Wykonanie projektu technicznego instalacji antenowej i elektrycznej dla do budowy BS systemu Tetra na obiekcie Tauron Ciep³o 43-100 Tychy ul. Przemys³owa 47
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS
Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 50 MB w formatach: .pdfg) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert. h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”. Poni¿ej zosta³a okre¶lona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zg³oszenie do
postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a
zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” nale¿y wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w
postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu.
c) po wype³nieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informuj±cego, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.eb2b.com.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art.
221 ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W
celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca siê, aby komunikacja
z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za po¶rednictwem adresu
email. Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem
udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e: □ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzib± w Katowicach przy ul. Lompy 19. Mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ z nim w nastêpuj±cy sposób - listownie na adres: ul. Lompy 19, 40-038 Katowice lub
przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± na stronie https://slaska.bip.policja.gov.pl; □ w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi
osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, w nastêpuj±cy sposób - listownie na adres: ul. Lompy 19, 40- 038 Katowice lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.kwp@ka.policja.gov.pl; □ Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6ust. 1lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
□ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Pzp oraz eB2B Sp. z o.o. www.eb2b.com.pl AL. KEN 51 lok. U21 02-797 Warszawa, NIP: 951- 223-07-07, REGON: 141119039, KRS: 0000288535 jako Administrator Danych Osobowych U¿ytkowników Platformy (Platforma zakupowa KWP w Katowicach eb2b), na której Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem internetowym https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
□ Pani/Pana dane osobowe w
przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; oraz przez okres wynikaj±cy z odrêbnych przepisów, w tym wewnêtrznie obowi±zuj±cego JRWA.;
□ obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; □ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e: Posiada Pan/Pani: □ na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; □ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana
danych osobowych, przy skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; □ na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia; □ prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: □ w zwi±zku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
□ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;
□ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust. 1lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-495/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego instalacji antenowej i elektrycznej do budowy BS systemu Tetra na obiekcie Tauron Ciep³o Tychy, 43-100 Tychy ul. Przemys³owa 47.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu na podstawie kryterium :
a. cena oferty brutto – max 60 pkt
b. gwarancja – max 40 pkt.
2. Sposób oceny ofert. Oceniane bêd± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu - wa¿ne wed³ug nastêpuj±cego wzoru i punktacji
Y=A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej wa¿nej oferty
A - cena oferty brutto - 60 pkt
B – okres gwarancji - 40 pkt
co daje ³±cznie maksymalnie 100 pkt.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwy¿sza ilo¶æ punktów uzyskanych ³±cznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A - cena oferty brutto Ocena bêdzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najni¿szej spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Punkty za kryterium bêd± obliczone wg wzoru:
A=(C min)/(C bad) x 60 pkt
gdzie:
A - ilo¶æ pkt uzyskanych przez Wykonawcê
C min - najni¿sza cena oferty brutto
C bad - cena brutto badanej oferty
Wyznaczenie warto¶ci punktów:
a) wa¿na oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów tj. 60
b) inne wa¿ne oferty cenowe zostan± przeliczone wg powy¿szego wzoru
c) je¿eli wa¿ne oferty cenowe po przeliczeniu wg powy¿szego wzoru bêd± sobie równe otrzymaj± tak± sam± liczbê pkt.
zasady przyznawania punktów
a) Warto¶ci liczone bêd± do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak warto¶æ podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. kryterium B - okres gwarancji
W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena bêdzie dokonywana na podstawie deklaracji
zawartej w Formularzu ofertowym zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty dostawy sprzêtu potwierdzonej protoko³em, w którym Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiaj±cemu gwarancjê jako¶ci projektu technicznego zgodnie z SWZ, w szczególno¶ci zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniaj±c us³ugi usuniêcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych ¶wiadczeñ na warunkach okre¶lonych w umowie.
Wykonawca winien zadeklarowaæ zaokr±glon± do pe³nego miesi±ca warto¶æ z przedzia³u od 36 do 60 miesiêcy;
Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesi±ce skutkuje odrzuceniem oferty, podanie warto¶ci wiêkszej od 60 miesiêcy, a innej ni¿ wy¿ej wymienione skutkuje przyjêciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjêta najwiêksza z mniejszych od niej dopuszczalnych warto¶ci ca³kowitych tj. 60 miesiêcy.
Brak okre¶lenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bêdzie uznany przez Zamawiaj±cego za
deklaracjê minimalnego okresu gwarancji przyjêtego przez Zamawiaj±cego tj. 36 miesi±ce.
Ocena bêdzie dokonywana poprzez porównanie okresu gwarancji w badanej ofercie do najd³u¿szego zaoferowanego okresu gwarancji na projektu technicznego spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Punkty za kryterium bêd± obliczone wg wzoru:
B=(G bad)/(G max) x 40 pkt
gdzie:
B - ilo¶æ pkt uzyskanych przez Wykonawcê
G bad –okres gwarancji oferty badanej (w miesi±cach)
G max – najwy¿szy spo¶ród zaoferowanych okresów gwarancji (w miesi±cach)
Zamawiaj±cy wymaga, aby okres rêkojmi by³ równy okresowi zaoferowanej gwarancji na sprzêt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych je¿eli uzyska je za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z pó¼n.zm.), odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej Wykonawcy, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków - o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi wzór za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidywane zmiany umowy zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy oraz art. 455 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-31 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-31 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wizja LokalnaZamawiaj±cy przewiduje przeprowadzenie obowi±zkowej wizji lokalnej na obiekcie Tauron Ciep³o Tychy, ul. Przemys³owa 47, 43-100 Tychy. Wizja odbêdzie siê w dniu 28 pa¼dziernika 2025 r. o godzinie 10:00.
Aby uczestniczyæ w wizji lokalnej nale¿y wys³aæ zg³oszenie chêci udzia³u (ze wskazaniem nazwy firmy wraz z danymi kontaktowymi oraz adresowymi, danymi personalnymi osób zg³oszonych do odbycia wizji) na adres mailowy: zamowienia@ka.policja.gov.pl
Na potwierdzenie odbytej wizji nale¿y do³±czyæ do oferty za¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ.
Nie przewiduje siê dodatkowych terminów wizji lokalnej.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup agregatów dla zadañ zwi±zanych z Ochron± Ludno¶ci i Obron± Cywiln± (OLiOC). Zamówienia w 2 czê¶ciach
- Zakup i dostawa materia³ów do remontu i utrzymania obiektów dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych ¶l±skiej Policji
- ZP/47/25 Dzier¿awa urz±dzeñ drukuj±cych/ kopiuj±cych dla Górno¶l±skiego Centrum Zdrowia Dziecka im. ¶w. Jana Paw³a II SPSK nr 6 SUM w Katowicach na okres 2 lat
- Dostawa na rzecz Zamawiaj±cego zestawu do cyfrowego, kropelkowego PCR dla ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu segmentu D typu Hybryda Plug-in dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- "Dostawa cyfrowego cytometru przep³ywowego dla potrzeb Pracowni Immunogenetyki Uk³adu HLA"
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pe³nobran¿owej dokumentacji projektowej i robót budowlanych: "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko ORLIK 2012 przy al. Solidarno¶ci i ul. Truskawkowej w Ostrowie Wielkopolskim"
- "Termomodernizacja budynków SOSW w ¯arach przy ul. Spokojnej 3 i 5" w podziale na czê¶ci.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej rozbiórki budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu nieruchomo¶ci przy ul. Konewki 1
- Opracowanie dokumentacji pro. kosz. dla robót bud. zw. z modernizacj± budynku ZS przy ul. Koncertowej 4w W-wie oraz termomodernizacj± czê¶ci budynku obejmuj±cej halê sportow± wraz z nadzorem autorskim
- Koncepcja zagospodarowania terenu dzia³ki 117/14 w Dobrczu oraz budowa budynku Biblioteki Gminnej zmiana pozwolenia na budowê w miejscowo¶ci Dobrcz
- Wykonanie projektu technicznego instalacji antenowej i elektrycznej do budowy BS systemu Tetra na obiekcie Tauron Ciep³o Tychy, 43-100 Tychy ul. Przemys³owa 47.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.