Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski dla prac budowlano-konserwatorskich w 2020 i 2021 r. w ramach Projektu „Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna”–zamówienie polegające na (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nadzór inwestorski dla prac budowlano-konserwatorskich w 2020 i 2021 r. w ramach Projektu „Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna”–zamówienie polegające na (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1090d03c-721c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr RPLD.06.03.01-10-0006/17 pn. „Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych -Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:[…] w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.Zamawiający w postępowaniu podstawowym przewidział możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ówcześnie obowiązującej ustawy Pzp do wartości 64 805,55 zł.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DOA-ZP-III.271.45.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 25800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Nadzór inwestorski dla prac budowlano-konserwatorskich w 2020 i 2021 r. w ramach Projektu „Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna” – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w 2022 i 2023 r.” zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351), Ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 poz. 710 ze zm.), przy prowadzonych robotach budowlanych, dla zadania inwestycyjnego:
„Remont budynków przy ul. Przędzalnianej 63 i 67 w trybie „wybuduj” oraz remont budynku przy ul. Przędzalnianej 59 i 61 wraz z zagospodarowaniem działki 101/1 z placem zabaw- w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
Wartość zadania brutto, wg umowy i zawartych aneksów wynosi 13.119.857,68 zł, (słownie złotych: trzynaście milionów sto dziewiętnaście tysięcy osiemset pięćdziesiąt siedem 68/100).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31734,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31734,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31734,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8883119317
7.3.3) Ulica: ul. Wojskowa 11
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31734,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin zakończenia pełnienia funkcji Inspektora – z dniem zaakceptowania przez Zamawiającego protokołu końcowego wykonania przedmiotu niniejszej Umowy nie dłużej niż do dnia 31 marca 2023 r.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci.
- 30/ZP/2024 Ubezpieczenie kosztów leczenia, assistance, NNW, OC oraz ubezpieczenie bagażu pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Łódzkiego wyjeżdżających służbowo.
- Remont toalet w suterenie, na parterze oraz 1, 2, 3 piętrze budynku "A" Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Dąbrowskiego 5
- Dostosowanie istniejących zabezpieczeń przeciwpożarowych w SP ZOZ MSWiA w Łodzi do obowiązujących przepisów prawa.
- MZŻ.262.12.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej obsługi inspektora nadzoru w PZLPiT Mazowsze
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa przepustu na cieku Młynówka Komorowicko-Czechowicka w ciągu ul. Komorowickiej w Czechowicach-Dziedzicach
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Strzelce Wielkie, gmina Szczurowa"
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 411 na odcinku Nysa-Podkamień" - z podziałem na zadania
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.