eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach zlokalizowanych w planowanym nowym wejściu od pomnika Dietla i pomieszczeniach Kancelarii (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach zlokalizowanych w planowanym nowym wejściu od pomnika Dietla i pomieszczeniach Kancelarii (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 616 15 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a17b0eb5-6cde-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach zlokalizowanych w planowanym nowym wejściu od pomnika Dietla i pomieszczeniach Kancelarii (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a17b0eb5-6cde-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451172

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: Gmina Miejska Kraków na mocy umowy nr W/II/12/OU/1/2023 z dnia 14 lutego 2023 r., powierzyła Wykonawcy: Impuls Contractor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (na kwotę brutto 2 190 015,00 zł co stanowi netto: 1 780 500,00 zł), wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu siedziby Urzędu Miasta Krakowa do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz dostosowanie siedziby Urzędu Miasta Krakowa do obowiązujących przepisów technicznych wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych: wod-kan, elektrycznej, wentylacji mechanicznej na dz. Nr 430/2, obr. 1 Śródmieście, przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 (nr OR-10.271.98.2022).

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OR-10.271.98.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.88.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 764441,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach zlokalizowanych w planowanym nowym wejściu od pomnika Dietla i pomieszczeniach Kancelarii – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego OR-10.271.98.2022.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został zgodnie z:
1) Umową wraz z załącznikami;
2) Projektem technicznym i nadzorami autorskimi wprowadzonymi przez projektantów branżowych - jako zmiany nieistotne w projekcie zatwierdzonym decyzją o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę nr 474/6740.2/2022 z dnia 26 sierpnia 2022;
3) Przedmiarem robót;
4) STWIOR;
5) Decyzją o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę nr 474/6740.2/2022 z dnia 26 sierpnia 2022 r.;
6) Programem prac konserwatorskich;
7) Pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN II.5142.58.2022 z dnia 8 lipca 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wykładanie ścian

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 940000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impuls Contractor Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362113459

7.3.3) Ulica: ul. Rzepakowa 4R

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-989

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Uwaga do sekcji 2.3) ogłoszenia: Pełna nazwa zamówienia brzmi: "Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach zlokalizowanych w planowanym nowym wejściu od pomnika Dietla i pomieszczeniach Kancelarii –zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego OR-10.271.98.2022".
2. Uwaga do sekcji 3.1.1.) ogłoszenia: uzupełnienie uzasadnienia: Niniejsze zamówienie zostanie udzielone: a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b) dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych; c) jako zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem; d) wartość zamówienia nie przekracza 100% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych. Dodatkowo całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego i ujawniona w ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Uwaga do sekcji 8.3.) ogłoszenia: przedmiot umowy zostanie zrealizowany do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 15 grudnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.