Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa przewoźnego agregatu prądotwórczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005130552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 276-10-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpstrzyzow@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-strzyzow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przewoźnego agregatu prądotwórczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11117b56-f602-4447-a0b5-cdbf79c092c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00249705/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa przewoźnego agregatu prądotwórczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11868513.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1186851
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje (z wyjątkiem ofert) przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem formularza na Platformie: „wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Ofertę należy złożyć na platformie pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1117353
Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez
kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Zamawiający informuje, że
instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert, zmiany i wycofania oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej
znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania
komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
poz. 2452) zwane dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji obsługi Platformy dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zaleca się aby formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców były zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020r. poz. 2452)
8. Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy PSP
w Strzyżowie, ul. Sportowa 20, 38-100 Strzyżów; W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, (tel. 17 74 70 224, ul. Mochnackiego 4, 35-016 Rzeszów 16, e-mail:
iod@podkarpacie.straz.pl);
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00448778/01 z dnia 2025-09-30
2025-09-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu art. 275 pkt 1 Ustawy PzP „Dostawa przewoźnego agregatu prądotwórczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie”. 3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1Ustawy;
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275
pkt 1 ustawy - Dostawy
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
Ustawy;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
nie przysługuje Zamawiającemu:
- możliwości żądania od Wykonawcy, który skorzystał z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane
osobowe, dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia);
- zawężenie prawa Wykonawcy do żądania od Zamawiającego, by ten ograniczył przetwarzanie jego danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POT 2370.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 146341,46 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego agregatu prądotwórczego o min. moc znamionowa zespołu 200 kVA zamontowanego na przyczepce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert zgodnie z kryteriami oceny ofert i wg metodyki oceny ofert dokona komisja powołana przed
terminem składania ofert, zgodnie z wnioskiem zatwierdzonym przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w
Strzyżowie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób
szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie 125 ust. 1 ustawy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
4. W tym wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa został
zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ.
5. Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy o Wykonawcach ubiegających
się indywidualnie o udzielenie zamówienia
6. Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia spełnia odrębnie.
7. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – składane indywidualnie przez każdego Wykonawcę
wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - oświadczenie należy złożyć razem z ofertą;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wg
wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
8. Niezależnie od powyższych postanowień, sposób przygotowania oferty określają postanowienia rozdziału X, które stosuje
się również do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Dokumenty wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy składać w formie i na
zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ.
10. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi.
11. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej
formy prawnej w celu złożenia oferty i ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie składane na podstawie art. 125nust. 1 Ustawy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć odrębnie dla Wykonawcy oraz Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne inne struktury lub porozumienia);
− Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00448778/01 z dnia 2025-09-30
2025-09-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę o służących ochronie bezpieczeństwa narodowego –
stanowiące załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć odrębnie dla Wykonawcy oraz Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne inne struktury lub porozumienia);
− pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym w Rozdz. XII pkt 5 SWZ jeżeli ustanowiono pełnomocnika;
− oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie składane na podstawie art. 125nust. 1 Ustawy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć odrębnie dla Wykonawcy oraz Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne inne struktury lub porozumienia);
− Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00448778/01 z dnia 2025-09-30
2025-09-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę o służących ochronie bezpieczeństwa narodowego –
stanowiące załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć odrębnie dla Wykonawcy oraz Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne inne struktury lub porozumienia);
− pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym w Rozdz. XII pkt 5 SWZ jeżeli ustanowiono pełnomocnika;
− oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ/Załącznik nr 1 do umowy).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,2) Załącznik nr 2 – Projekt umowy,
3) Załącznik nr 3 – Formularz oferty,
4) Załącznik nr 4 – Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 7-10 Ustawy o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
5) Załącznik nr 5 – Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
6) Załącznik nr 6 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę o służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
7) Załącznik nr 7 - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - art. 58 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w ust. 2 – załączniknr 4 do SWZ i załącznik nr 6 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia za pośrednictwem Platformy zakupowej wraz z wypełnionym
Formularzem Ofertowym (Załącznik nr 3 do SWZ)
i Załącznikiem nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia składają wypełnione
i podpisane odpowiednio:
1) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 7-10 w zw. z art. 266 Ustawy o
niepodleganiu wykluczeniu, w tym z uwzględnieniem przesłanki fakultatywnego wykluczenia oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ,
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę o służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
3) wspólnie:
a) pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym w Rozdz. XII pkt 5 SWZ;
b) oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy będą dokonywane poprzez aneksy sporządzone w formie pisemnej i podpisane przez Strony umowy, podrygorem nieważności.
2. Zgodnie z treścią art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian
w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiany terminu wydania przedmiotu umowy- gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe jego zachowanie – poprzez
przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten podczas którego z powodu siły wyższej nie
było możliwości realizacji umowy, za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar w tym także pożar u Wykonawcy,
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00448778/01 z dnia 2025-09-30
2025-09-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
podwykonawcy, poddostawcy, podmiotu, od którego Wykonawca zgodnie z zawartą umową będzie kupował dany wyrób,
bądź elementy niezbędne do jego wytworzenia, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne
klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze
terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy lub składania oferty, działania władz i innych
organów państwowych; zamknięcie granic, portów, lotnisk, szkół, przedszkoli, zarazy, epidemie, pandemie, kradzież,
zatonięcie ładunku;
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny ani powodować powstania po stronie
ZAMAWIAJĄCEGO dodatkowych kosztów.
4. Umowa może zostać zmieniona także w zakresie i okolicznościach wynikających bezpośrednio z przepisów prawa w
szczególności z ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1186851
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Dostawa przewoźnego agregatu prądotwórczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- "Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych oraz innych przedmiotów zamówienia/wody mineralnej na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie
- Dostawa 2 tury wyposażenia w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026" dla gminy Strzyżów
- Dostawa 1 tury wyposażenia w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026" dla gminy Strzyżów
- Przebudowa drogi leśnej Nr 242/108 w km 0+000 - 1+122 na terenie Leśnictwa Wola Zgłobieńska
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 125kVA/100 kW-400V wyposażonego w układ SZR (samoczynne załączanie rezerwy wraz z wykonaniem niezbędnych robót elektrycznych związanych z mont. agregatu
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup agregatów prądotwórczych
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Zalesie z podziałem na części.
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.