Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467886/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00469569/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania na potrzeby MOPS w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mops.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania na potrzeby MOPS w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-377196c8-70a1-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467886/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 183089,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia wielofunkcyjne:- Epson WorkForce Pro WF-C579RDWF lub równoważne;
- Epson WF-M5799DWF.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:- Komputerów stacjonarnych;
- Monitorów iiyama ProLite XU2294HSU-B1 lub równoważny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 17560,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części III jest zakup i dostawa:- Komputerów stacjonarnych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części IV jest zakup i dostawa:- Oprogramowania Microsoft Office 2021 Home & Business PL BOX T5D-03539
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z powołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 30.11.2022 r. opublikował na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortalu oraz w BIP informację o postępowaniu w sprawie zamówienia, wyznaczył termin składania ofert na dzień 08.11.2022 r.
Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu kierowali do Zamawiającego liczne pytania dotyczące wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania oraz wnioski o dopuszczenie zamienników, jak również składali wnioski o zmiany zapisów SWZ i wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Wskutek wystąpień wykonawców, Zamawiający wraz z udzielanymi odpowiedziami na zadane pytania, w dniu 01.12.2022 r. przesunął termin składania ofert na dzień 09.12.2022 r. na godzinę 08:00, natomiast termin składania ofert ustalił na dzień 09.12.2022 r. na godzinę 08:30. Informacja w sprawie została opublikowana przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie Zamawiającego.
Jednakże przedmiotowa zmiana terminów składania oraz otwarcia ofert nie została uwzględniona na stronie prowadzonego postępowania co skutkuje tym, że zainteresowani złożeniem oferty wykonawcy zostali pozbawieni możliwości skutecznego zaszyfrowania i złożenia oferty przez to, że na stronie prowadzonego postępowania składanie ofert zakończyło się w pierwotnie ustalonym terminie, przed jego zmianą.
W realiach niniejszej sprawy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, co winno skutkować unieważnieniem postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z powołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 30.11.2022 r. opublikował na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortalu oraz w BIP informację o postępowaniu w sprawie zamówienia, wyznaczył termin składania ofert na dzień 08.11.2022 r.
Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu kierowali do Zamawiającego liczne pytania dotyczące wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania oraz wnioski o dopuszczenie zamienników, jak również składali wnioski o zmiany zapisów SWZ i wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Wskutek wystąpień wykonawców, Zamawiający wraz z udzielanymi odpowiedziami na zadane pytania, w dniu 01.12.2022 r. przesunął termin składania ofert na dzień 09.12.2022 r. na godzinę 08:00, natomiast termin składania ofert ustalił na dzień 09.12.2022 r. na godzinę 08:30. Informacja w sprawie została opublikowana przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie Zamawiającego.
Jednakże przedmiotowa zmiana terminów składania oraz otwarcia ofert nie została uwzględniona na stronie prowadzonego postępowania co skutkuje tym, że zainteresowani złożeniem oferty wykonawcy zostali pozbawieni możliwości skutecznego zaszyfrowania i złożenia oferty przez to, że na stronie prowadzonego postępowania składanie ofert zakończyło się w pierwotnie ustalonym terminie, przed jego zmianą.
W realiach niniejszej sprawy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, co winno skutkować unieważnieniem postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z powołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 30.11.2022 r. opublikował na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortalu oraz w BIP informację o postępowaniu w sprawie zamówienia, wyznaczył termin składania ofert na dzień 08.11.2022 r.
Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu kierowali do Zamawiającego liczne pytania dotyczące wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania oraz wnioski o dopuszczenie zamienników, jak również składali wnioski o zmiany zapisów SWZ i wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Wskutek wystąpień wykonawców, Zamawiający wraz z udzielanymi odpowiedziami na zadane pytania, w dniu 01.12.2022 r. przesunął termin składania ofert na dzień 09.12.2022 r. na godzinę 08:00, natomiast termin składania ofert ustalił na dzień 09.12.2022 r. na godzinę 08:30. Informacja w sprawie została opublikowana przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie Zamawiającego.
Jednakże przedmiotowa zmiana terminów składania oraz otwarcia ofert nie została uwzględniona na stronie prowadzonego postępowania co skutkuje tym, że zainteresowani złożeniem oferty wykonawcy zostali pozbawieni możliwości skutecznego zaszyfrowania i złożenia oferty przez to, że na stronie prowadzonego postępowania składanie ofert zakończyło się w pierwotnie ustalonym terminie, przed jego zmianą.
W realiach niniejszej sprawy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, co winno skutkować unieważnieniem postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z powołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 30.11.2022 r. opublikował na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortalu oraz w BIP informację o postępowaniu w sprawie zamówienia, wyznaczył termin składania ofert na dzień 08.11.2022 r.
Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu kierowali do Zamawiającego liczne pytania dotyczące wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania oraz wnioski o dopuszczenie zamienników, jak również składali wnioski o zmiany zapisów SWZ i wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Wskutek wystąpień wykonawców, Zamawiający wraz z udzielanymi odpowiedziami na zadane pytania, w dniu 01.12.2022 r. przesunął termin składania ofert na dzień 09.12.2022 r. na godzinę 08:00, natomiast termin składania ofert ustalił na dzień 09.12.2022 r. na godzinę 08:30. Informacja w sprawie została opublikowana przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie Zamawiającego.
Jednakże przedmiotowa zmiana terminów składania oraz otwarcia ofert nie została uwzględniona na stronie prowadzonego postępowania co skutkuje tym, że zainteresowani złożeniem oferty wykonawcy zostali pozbawieni możliwości skutecznego zaszyfrowania i złożenia oferty przez to, że na stronie prowadzonego postępowania składanie ofert zakończyło się w pierwotnie ustalonym terminie, przed jego zmianą.
W realiach niniejszej sprawy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, co winno skutkować unieważnieniem postępowania.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.