Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407764/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00426528/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00428977/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia żłobka w gminie Filipów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbaska 2
1.5.2.) Miejscowość: Filipów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87/56 96 081
1.5.8.) Numer faksu: 87/56 96 081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe77f142-6abd-4901-98eb-868f73577ca21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia żłobka w gminie Filipów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe77f142-6abd-4901-98eb-868f73577ca2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013238/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia żłobka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowane przez UE – NextGenerationEU. Projekt FERS:„MALUCH+” 2022-2029, współf. z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) Zadanie jest również dof.ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.042.4.2.2024.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Przebudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia żłobka w gminie Filipów.
2. Zakres zamówienia obejmuje, m.in.:
- przebudowa wraz z pracami rozbiórkowymi oraz rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek,
- budowa niezbędnej infrastruktury technicznej,
-rozbiórka budynku gospodarczego,
- montaż instalacji elektrycznej i instalacji fotowoltaicznej,
- budowę przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i ciepłowniczego do budynku żłobka,
- budowa ciepłowniczej zewnętrznej instalacji odbiorczej do użytkowanego budynku wielorodzinnego,
- montaż wewnętrznych instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, instalacji kanalizacji sanitarnej, wentylacji i klimatyzacji,
- ogrodzenie i zagospodarowanie terenu przyległego,
- zakup i dostawę wyposażenia,
- roboty towarzyszące,
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do PINB/Straży Pożarnej/Sanepidu i przygotowania kompletu niezbędnych dokumentów będących załącznikiem do zawiadomień oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Koszty związane z przygotowaniem i uzyskaniem tych dokumentów ponosi Wykonawca.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ, dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne i przedmiary robót, które są elementami załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy do wyceny oferty.
3. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych, przedmiarów robót (pomocniczo) zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
5. Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ Zamawiający udostępnia jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie "typu" towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej z zastrzeżeniem ust. 6
9. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
10. Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11. Zamówienie obejmuje również wykonanie i montaż tablicy informacyjnej według wytycznych Zamawiającego.
12.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3989906,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200430680
7.3.3) Ulica: Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Rudnie
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w związku z remontem placu apelowego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Przebudowa drogi gminnej nr 317010T Mikołajów - Stropieszyn- Krzczonów od km 0+000 do km 0+530
- Modernizacja alejki parkowej w Parku nad Wartą
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.