eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1163396

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29602d97-2266-48fe-bfeb-bd91fe7c53ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053921/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie instalacji klimatyzacji w 8 pomieszczeniach IIIiIVp. budynku głównego wraz z wymianą rur ciepła technologicznego do central dachowych i wymiana podzespołów wybranych central klimatyzacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/05/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441166,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania:Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi, z podziałem na następujące zadania:
1.1. Zadanie 1 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach pracowni krawieckiej, tapicerskiej, pralni i prasowalni, suszarni, biura magazynu kostiumów w budynku technicznym Teatru na podstawie projektu pn.: „Budowa instalacji klimatyzacji i instalacji elektrycznej w pomieszczeniach pracowni krawieckiej, tapicerskiej, pralni i prasowalni, suszarni, biura magazynu kostiumów zlokalizowanych w południowej części budynku technicznego Teatru Wielkiego w Łodzi”;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, w skład której wchodzą: projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, inwentaryzacja rur i elementów - podzespołów central klimatyzacyjnych do wymiany – w części prac objętych danym zadaniem.
2. Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt. 1 zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz inne informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z otrzymaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem, umową i warunkami zawartymi w SWZ oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i wydane na ich podstawie akty wykonawcze, przepisy Kodeksu Cywilnego i inne wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia.
4. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. Zadanie 1 – Instalacja klimatyzacji składająca się z urządzeń chłodniczych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), instalacji chłodniczej, instalacji skroplin oraz instalacji elektrycznej. Instalacja schładzania powietrza w pomieszczeniach oparta jest na systemie dwururowym VRF, systemie MultiSplit oraz dwóch systemach Split. System dwururowy VFR składa się z jednej jednostki zewnętrznej o nominalnej wydajności chłodniczej 28 kW i czterech jednostek wewnętrznych – ściennych obsługujących pomieszczenia: pralni, suszarni oraz prasowalnię. System MultiSplit o wydajności chłodniczej 8 kW jednostki zewnętrznej obsługuje pomieszczenie pracowni krawieckiej poprzez dwie jednostki wewnętrzne – kasetonowe. Systemy Split o wydajności chłodniczej 2,5 kW dla jednostki zewnętrznej obsługującej pomieszczenie biurowe magazynu kostiumów poprzez jednostkę wewnętrzną – kasetonową oraz o wydajności chłodniczej 6,1 kW dla jednostki zewnętrznej obsługującej pomieszczenie pracowni tapicerskiej poprzez jednostkę wewnętrzną – kasetonową.
5. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym, użytkowanym obiekcie. Wszelkie prace mogą być wykonywane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (z uwzględnieniem godzin pracy Teatru).
6. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
7. Zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące wykonania robót budowlanych - instalacyjnych muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
8. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie polegało na złożeniu oświadczenia zamieszczonego w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w szczególności:
9.1. oświadczenia zatrudnionego pracownika,
9.2. oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
9.3. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
9.4. innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 124849,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi, z podziałem na następujące zadania:1.2. Zadanie 2 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w ośmiu pomieszczeniach na III i IV piętrze budynku głównego Teatru na podstawie projektu architektoniczno-budowlanego pn. „Budowa instalacji klimatyzacji i instalacji elektrycznej w ośmiu pomieszczeniach III i IV piętra budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi”; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, w skład której wchodzą: projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, inwentaryzacja rur i elementów - podzespołów central klimatyzacyjnych do wymiany – w części prac objętych danym zadaniem.
2. Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt. 1 zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz inne informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z otrzymaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem, umową i warunkami zawartymi w SWZ oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i wydane na ich podstawie akty wykonawcze, przepisy Kodeksu Cywilnego i inne wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia.
4. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:4.2. Zadanie 2 - Instalacja klimatyzacji składająca się z urządzeń chłodniczych (jednostek wewnętrznych zewnętrznych), instalacji chłodniczej, instalacji skroplin oraz instalacji elektrycznej dla ośmiu pomieszczeń III i IV piętra budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi. Instalacja schładzania powietrza w pomieszczeniach oparta na jednym układzie VRF, trzyrurowym o nominalnej wydajności chłodniczej 33,5 kW składającym się z jednostki zewnętrznej posadowionej na dachu oraz na 9 jednostkach wewnętrznych klimatyzacji: jedna jednostka kasetonowa, dwie jednostki podstropowe i sześć jednostek ściennych, które w układzie VRF należy wyposażyć w indywidualne przewodowe sterowniki naścienne.5. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym, użytkowanym obiekcie. Wszelkie prace mogą być wykonywane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (z uwzględnieniem godzin pracy Teatru).
6. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
7. Zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące wykonania robót budowlanych - instalacyjnych muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
8. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie polegało na złożeniu oświadczenia zamieszczonego w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w szczególności:
9.1. oświadczenia zatrudnionego pracownika,
9.2. oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
9.3. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
9.4. innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 128264,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi, z podziałem na następujące zadania:1.3. Zadanie 3 - Wymiana rur ciepła technologicznego zasilających centrale klimatyzacyjne o nr. K2E, K2F, K10, K11, K12, K13, N5 i N6; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, w skład której wchodzą: projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, inwentaryzacja rur i elementów - podzespołów central klimatyzacyjnych do wymiany – w części prac objętych danym zadaniem.
2. Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt. 1 zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz inne informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z otrzymaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem, umową i warunkami zawartymi w SWZ oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i wydane na ich podstawie akty wykonawcze, przepisy Kodeksu Cywilnego i inne wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia.
4. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
4.3. Zadanie 3 – Wymiana rur ciepła technologicznego zasilających centrale klimatyzacyjne o numerach K2E, K2F, K10, K11, K12, K13, N5 i N6 ocieplonych wełną mineralną o grubości warstwy izolacyjnej od 60 do 130 mm zabezpieczonych płaszczem ochronnym ze stali nierdzewnej.5. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym, użytkowanym obiekcie. Wszelkie prace mogą być wykonywane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (z uwzględnieniem godzin pracy Teatru).
6. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
7. Zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące wykonania robót budowlanych - instalacyjnych muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
8. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie polegało na złożeniu oświadczenia zamieszczonego w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w szczególności:
9.1. oświadczenia zatrudnionego pracownika,
9.2. oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
9.3. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
9.4. innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 113051,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi, z podziałem na następujące zadania:1.4. Zadanie 4 - Wymiana podzespołów wybranych central klimatyzacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, w skład której wchodzą: projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, inwentaryzacja rur i elementów - podzespołów central klimatyzacyjnych do wymiany – w części prac objętych danym zadaniem.
2. Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt. 1 zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz inne informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z otrzymaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem, umową i warunkami zawartymi w SWZ oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i wydane na ich podstawie akty wykonawcze, przepisy Kodeksu Cywilnego i inne wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia.
4. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
4.4. Zadanie 4 – Wymiana podzespołów wybranych central klimatyzacyjnych wg zestawienia zawartego w opracowaniu.5. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym, użytkowanym obiekcie. Wszelkie prace mogą być wykonywane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (z uwzględnieniem godzin pracy Teatru).
6. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
7. Zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące wykonania robót budowlanych - instalacyjnych muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
8. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie polegało na złożeniu oświadczenia zamieszczonego w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w szczególności:
9.1. oświadczenia zatrudnionego pracownika,
9.2. oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
9.3. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
9.4. innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149476,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149476,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149476,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSBUD Adam Ślipek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-113-55-89

7.3.3) Ulica: ul. Rajdowa 16/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-003

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja klimatyzacji, Prace budowlane, Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149476,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione z zadaniu nr 2. Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198349,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSBUD Adam Ślipek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-113-55-89

7.3.3) Ulica: ul. Rajdowa 16/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-003

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja klimatyzacji, Prace budowlane, Instalacje elektryczne

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSBUD Adam Ślipek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-113-55-89

7.3.3) Ulica: ul. Rajdowa 16/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-003

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja klimatyzacji, Prace budowlane, Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.