Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502423/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2025/BZP 00486950/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
- 2025/BZP 00486959/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
- 2025/BZP 00486980/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
- 2025/BZP 00487035/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
- 2025/BZP 00487076/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
- 2024/BZP 00590752/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na 15 części/15 pakietów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 91134032800024
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 16
1.4.2.) Miejscowość: Włocławek
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: annaz@mzoz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzoz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483862
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00483699
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Inaktywowana szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu opon mózgowo-rdzeniowych i mózgu dla dzieci od ukończenia 1 roku życia do 15 roku życia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI SWZ oraz zał. nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szczepionki
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
NIP-5242625887
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
NIP-524-26-25-887
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
UL. WOLSKA 14
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Wolskie ul. Wolska 14
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
PŁOCHOCIN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Płochocin
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
05-860
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
05-860
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
mazowieckie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
TRAMCO SP. ZO.O.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Tramco Sp. z o. o.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2024-10-14
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-10-14
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
6495,12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
6495,12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa paliwa (oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju opałowego) dla Nadleśnictwa Włocławek w roku 2026
- "Budowa aktywnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych na terenie miasta Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- "Wykonanie projektów technicznych"
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Włocławek wraz z utrzymaniem systemu ITS GENEO CONNECTOR w okresie 01.01.2026-31.1.2026
- Przywracanie warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym po zdarzeniach drogowych na terenie miasta Włocławek w roku 2026
- Dostawa 2 sztuk kontenerowych obiektów mieszkalnych w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku pełniącego funkcje magazynowe w miejscowości Smólnik"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





