Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00382447/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Konstytucji 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-354
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58)7656107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.gospodarczy@gdynia.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdynia.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4fb4726-4be1-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4fb4726-4be1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona obiektów sądowych Sądu Rejonowgo w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 40/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1608958,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w kompleksie budynków Sądu Rejonowego w Gdyni przy pl. Konstytucji 5 oraz przy ul. Jana z Kolna 55:ochrona w poniedziałki przez pięciu pracowników w godz. 7.30-18.00, trzech pracowników w godz. 18.00-20.00 oraz dwóch pracowników w godz. 20.00-7.30. W pozostałe dni robocze ochrona przez pięciu pracowników w godz. 7.30-15.30, trzech pracowników w godz. 15.30-20.00 oraz dwóch pracowników w godz. 20.00-7.30. W dni wolne od pracy ochrona przez dwóch pracowników ochrony od godziny 20.00 dnia poprzedzającego dzień wolny od pracy do 7.30 dnia następnego po dniu wolnym od pracy. W obiekcie przy pl. Konstytucji 5 jeden pracownik szatni w dni robocze od 7.30 do 15.30 (w każdy poniedziałek do 18.00). Pracownik obsługujący szatnię bez wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Pozostałe osoby muszą być kwalifikowanymi pracownikami ochrony.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ i „Regulaminie bezpieczeństwa i porządku” stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 936262,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – ochrona fizyczna osób i mienia w tymczasowej lokalizacji Sądu Rejonowego w Gdyni w budynku przy ul. Podolskiej 21:ochrona w poniedziałki przez trzech pracowników w godz. 7.00-18.00. W pozostałe dni robocze ochrona przez trzech pracowników w godz. 7.00-16.00. Wszystkie osoby muszą być kwalifikowanymi pracownikami ochrony.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia znajduje się w załączniku nr 2b do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8b do SWZ i „Regulaminie bezpieczeństwa i porządku” stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 245027,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 960712,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085145,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 960712,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrianex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581664828
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa w zakresie Grupy Interwencyjnej Solid Security
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1181675,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-12 do 2024-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215575,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265339,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222355,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrianex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581664828
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa w zakresie Grupy Interwencyjnej Solid Security
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273497,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-12 do 2024-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MODERNIZACJA ZAPLECZA TECHNICZNO-SOCJALNEGO"
- Kalendarze czterodzielne dla UMG na rok 2026
- Wyżywienie dla uczestników Konferencji TransNav
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zapewnienia całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoringu systemu telewizji dozorowej i instalacji systemu p.poż. w obiekcie Teatru Kameralnego im. Wandy Rucińskiej w Bydgoszczy
- Świadczenie usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Ochrona osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu
- BZP.271.12.2025 Kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej GWARKI 2025, obejmujące ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Zapewnienie jednoosobowej bezpośredniej ochrony fizycznej Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Ostrołęce
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.