eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Konstytucji 5

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-354

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58)7656107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.gospodarczy@gdynia.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdynia.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4fb4726-4be1-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4fb4726-4be1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153652/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektów sądowych Sądu Rejonowgo w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382447

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 40/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1608958,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w kompleksie budynków Sądu Rejonowego w Gdyni przy pl. Konstytucji 5 oraz przy ul. Jana z Kolna 55:
ochrona w poniedziałki przez pięciu pracowników w godz. 7.30-18.00, trzech pracowników w godz. 18.00-20.00 oraz dwóch pracowników w godz. 20.00-7.30. W pozostałe dni robocze ochrona przez pięciu pracowników w godz. 7.30-15.30, trzech pracowników w godz. 15.30-20.00 oraz dwóch pracowników w godz. 20.00-7.30. W dni wolne od pracy ochrona przez dwóch pracowników ochrony od godziny 20.00 dnia poprzedzającego dzień wolny od pracy do 7.30 dnia następnego po dniu wolnym od pracy. W obiekcie przy pl. Konstytucji 5 jeden pracownik szatni w dni robocze od 7.30 do 15.30 (w każdy poniedziałek do 18.00). Pracownik obsługujący szatnię bez wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Pozostałe osoby muszą być kwalifikowanymi pracownikami ochrony.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ i „Regulaminie bezpieczeństwa i porządku” stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 936262,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – ochrona fizyczna osób i mienia w tymczasowej lokalizacji Sądu Rejonowego w Gdyni w budynku przy ul. Podolskiej 21:
ochrona w poniedziałki przez trzech pracowników w godz. 7.00-18.00. W pozostałe dni robocze ochrona przez trzech pracowników w godz. 7.00-16.00. Wszystkie osoby muszą być kwalifikowanymi pracownikami ochrony.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia znajduje się w załączniku nr 2b do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8b do SWZ i „Regulaminie bezpieczeństwa i porządku” stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 245027,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 960712,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085145,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 960712,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrianex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581664828

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługa w zakresie Grupy Interwencyjnej Solid Security


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1181675,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-12 do 2024-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215575,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265339,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222355,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrianex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581664828

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługa w zakresie Grupy Interwencyjnej Solid Security


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273497,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-12 do 2024-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.