eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław81.2025 Dostawa trenażerów i ich części na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
81.2025 Dostawa trenażerów i ich części na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.godlewska@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,205553,b68258171726739193b99eebaa4448fa.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

81.2025 Dostawa trenażerów i ich części na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6b9473a-68af-4b51-8378-86b27220830d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00677052/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa fantomów i elementów zużywalnych symulatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.81.2025.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56644,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 - Trenażery na potrzeby Zakładu Podstaw Pielęgniarstwa :
1. Trenażer do nauki wkłucia domięśniowego, 2 sztuki; (nr zamówienia Z-2513/490/25)
2. Trenażer do nauki wykonywania iniekcji śródskórnej – jasna karnacja, 2 sztuki;
(nr zamówienia Z-2513/492/25)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Część 1 Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11774,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 - Trenażery na potrzeby Zakładu Podstaw Pielęgniarstwa :Trenażer do nauki iniekcji domięśniowych – 2 sztuki; (nr zamówienia Z-2513/491/25);

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Część 2 Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6174,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 - Szkielet wiszący na statywie (1 sztuka) na potrzeby Zakładu Zdrowia Publicznego ; (nr zamówienia Z-2513/401/25)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Część 3 Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 3390,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4 Model do badania piersi (1 sztuka) na potrzeby Zakładu Zdrowia Publicznego ; (nr zamówienia Z-2513/403/25)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Część 4 Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2032,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 5 - Zestaw Treningowy dla Nastolatków – Profilaktyka Nowotworowa (1 zestaw) na potrzeby Zakładu Zdrowia Publicznego ;
(nr zamówienia Z-2513/402/25)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Część 5 Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 2536,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 6 - Krocze wymienne do trenażera porodowego PROMT FLEX (6 sztuk) na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej ;
(nr zamówienia Z-2523/93/2025)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Część 6 Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 13225,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 7 - Model periodontologiczny szczęki i żuchwy (10 kompletów) na potrzeby Katedry i Zakładu Periodontologii ; (nr zamówienia Z-2512/617/25)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Część 7 Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15447,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 8 - Model do badania piersi na podstawce (w zestawie 3 sztuki) na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Rodzinnej – 1 zestaw ; (nr zamówienia AZK/Z-2524/2025)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Część 8 Załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2065,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2488,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7933,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2488,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FANTOM-FW A. MIĘTKIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860265903

7.3.3) Ulica: NIEDAMIRA, nr 10

7.3.4) Miejscowość: WOLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2488,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego wykonać przedmiot umowy, w terminie do 34 dni roboczych od daty podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.