eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › "Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej w wersji natywnej do pobrania z Google Play i App Store umożliwiającej publikację przez Urząd najważniejszych informacji dla Mieszkańców oraz (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej w wersji natywnej do pobrania z Google Play i App Store umożliwiającej publikację przez Urząd najważniejszych informacji dla Mieszkańców oraz (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej w wersji natywnej do pobrania z Google Play i App Store umożliwiającej publikację przez Urząd najważniejszych informacji dla Mieszkańców oraz (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be81bc0b-7240-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be81bc0b-7240-11ed-aea3-5a7c432eaced

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania służącej do komunikacji:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be81bc0b-7240-11ed-aea3-5a7c432eaced

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-be81bc0b-7240-11ed-aea3-5a7c432eaced

Zamawiający dopuszcza także - w uzasadnionych przypadkach, w szczególności uniemożliwiających komunikację zamawiającego z
wykonawcą za pośrednictwem platformy e-zamówienia - komunikację za pomocą poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
(za wyjątkiem składania ofert, które odbywa się tylko za pośrednictwem platformy ezamówienia).
Szczegółowe informacje z uwagi na ograniczoną pojemność pola zawiera SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
Zamawiający rekomenduje wykonawcom zapoznanie się z materiałami dotyczącymi Platformy e-Zamówienia w szczególności z
regulaminem dostępnym pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminhttps://
ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na: Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/).
Dokumenty i oświadczenia elektroniczne, tj:
1) ofertę,
2) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
wykluczenia),
3) podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp,
4) oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,
5) przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy),
6) pełnomocnictwo ,
wykonawcy sporządzają zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) tj: - w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach , tj.
- opatrują kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- podpisem zaufanym lub
- podpisem osobistym.
Zamawiający rekomenduje, ażeby ofertę i pozostałe dokumenty i oświadczenia sporządzić w formacie danych pdf. Dopuszcza się
także złożenie oferty skompresowanej w
formacie .RAR, który to format nie jest wymieniony w powyższym załączniku nr 2 Rozporządzenia w sprawie KRI. Informacje,
oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone wyżej - np.:
- wyjaśnienia oferty,
przekazywane w postępowaniu, wykonawca sporządza w postaci elektronicznej np. .pdf, .doc, .docx - lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości (nie jako załącznik do mejla) przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Szczegółowe informacje zawarto w SWZ z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w polu tekstowym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem
2016/679".
2. Zamawiający realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 – 2 rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie
wymaganych informacji w SIWZ, zgodnie z poniższym.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki w imieniu której działa Prezydent
Miasta, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-16-56-546, REGON 590648310,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim jest wyznaczony pracownik Urzędu
Miasta w Tomaszowie Mazowieckim,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia (...). Z uwagi na
ograniczoną pojemność pola tekstowego pozostałe informacje w SWZ na stronie postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania (jeżeli dotyczą) zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.67.2022.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 96910,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności usługa polegająca na zrealizowaniu systemu informacyjnego umożliwiającego publikację przez Urząd Miasta najważniejszych informacji dla mieszkańców w tym aktualności, wydarzeń, powiadomień czy danych dotyczących stanu powietrza, wód i natężenia drogowego w mieście Tomaszów Mazowiecki. System zostanie wzbogacony o moduł kontaktu z Urzędem, moduł ankiet i konsultacji społecznych oraz moduł Asystenta mieszkańca, w którym użytkownicy będą mogli zgłaszać problemy występujące w przestrzeni miejskiej oraz integrację z kartą mieszkańca.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa część IV SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 6. Punktacja ofert dokonana zostanie wg następujących zasad:
1% = 1 pkt

Kryterium: Cena oferty
Cena najniższa z badanych
Ilość punktów „C” = ……………………………………………………………………x 50 (znaczenie kryterium).
Cena badanej oferty

Zamawiający przyzna punkty ofercie badanej w kryterium CENA stosując działanie zgodnie z powyższym wzorem. Maksymalna przyznana liczba punktów w tym kryterium nie przekroczy 50.


Kryterium: Osoba uczestnicząca w realizacji portali internatowych

Ilość punktów „O” = Osoba uczestnicząca w realizacji portali internetowych – znaczenie kryterium 50.
Zamawiający przyzna punkty badanej ofercie w tym kryterium na podstawie wskazania w formularzu oferty przez wykonawcę jednej osoby z doświadczeniem w realizacji wykonania portali internetowych z wykorzystaniem systemów informacji geograficznej (GIS) i natywnych aplikacji mobilnych.

Wykonawca otrzyma za to kryterium odpowiednio:
- 0 pkt - jeżeli wskaże osobę uczestniczącą w realizacji do 5 projektów - posiadającą odpowiednie doświadczenie w tworzeniu portali internetowych z wykorzystaniem systemów informacji geograficznej (GIS) i natywnych aplikacji mobilnych,
- 25 pkt - jeżeli wskaże osobę uczestniczącą w realizacji od 6 do 9 projektów - posiadającą odpowiednie doświadczenie w tworzeniu portali internetowych z wykorzystaniem systemów informacji geograficznej (GIS) i natywnych aplikacji mobilnych,
- 50 pkt - jeżeli wskaże osobę uczestniczącą w realizacji 10 i powyżej projektów - posiadającą odpowiednie doświadczenie w tworzeniu portali internetowych z wykorzystaniem systemów informacji geograficznej (GIS) i natywnych aplikacji mobilnych.
Maksymalna przyznana liczba punktów w tym kryterium nie przekroczy 50 punktów.
Każdy z wykonawców składających ofertę, otrzyma na podstawie przedłożonej oferty i dokonanych obliczeń odpowiednią ilość punktów za poszczególne kryteria.
Zamawiający na podstawie obliczeń przyzna ostateczną liczbę punktów poszczególnym wykonawcom wg następującego wzoru:
Po = C + O
gdzie:
Po – Punktacja oferty,
C – Kryterium: cena oferty,
O – Kryterium: osoba uczestnicząca w realizacji portali internetowych.

Oferta, która otrzyma najwyższą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Pozostałe informacje zawarto w SWZ rozdz. 17.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Osoba uczestnicząca w realizacji portali internetowych

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy wg wzoru zamawiającego,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - (zał. 1 SWZ),
3) oświadczenie, o których mowa w pkt 2 (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców) - (zał. 1 SWZ),
4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Poprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dalej w.w.u.) należy rozumieć konsorcjantów,
a także przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z wykonawców nie może podlegać
wykluczeniu, dlatego oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli
dotyczy) składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są wskazać w formularzu
oferty dokładną nazwę/nazwy wszystkich podmiotów składających ofertę jak również ich numery NIP i REGON. Powyższe
informacje umożliwią zamawiającemu weryfikację, czy osoby podpisujące ofertę lub udzielające pełnomocnictwa posiadają
uprawnienia do reprezentowania wykonawcy.

Szczegółowe wymagania z uwagi na ograniczoną pojemność pola tekstowego zawiera SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) podwykonawstwa zgodnie z postanowieniami § 5 niniejszej umowy,
2) zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia (wskazanych w ofercie w ramach kryteriów oceny ofert) ze strony wykonawcy, o ile osoby te spełniają minimalne warunki określone w dokumentach zamówienia,
3) zmiany terminu realizacji umowy, o ile konieczność ta będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od zamawiającego oraz od wykonawcy i pod warunkiem, że każda ze stron w ciągu 3 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu, tj. w przypadku wystąpienia:
a) siły wyższej a także innych zdarzeń, na które strony nie mają wpływu, lecz które utrudniają pełne lub częściowe wypełnienie zobowiązań wymienionych w umowie i których nie da się uniknąć nawet w przypadku maksymalnej staranności stron w tym przedłużające się stany epidemiczne/pandemiczne, działania militarne,
b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
c) zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;
d) działania lub zaniechania osób trzecich np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania,
e) inne wyżej niewymienione uniemożliwiające wykonania w terminie przedmiotu umowy.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian w wyniku zmiany wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie projektu (jeżeli dotyczy).
3. Strony dopuszczają także zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 455 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności, gdy:
1) wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmiany wynagrodzenia,
2) terminu realizacji wykonania przedmiotu umowy - albo
3) w sposób nieznaczny rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342),
‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 - wykonawca zobowiązany jest wykazać wpływ zmiany regulacji na koszty wykonania przedmiotowego zamówienia przedstawiając stosowne dokumenty lub oświadczenia.
6. Nie jest dopuszczalna zmiana umowy, która powoduje że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, o której mowa w art. 454 ust. 2 ustawy pzp.
7. Zmiana numeru rachunku wykonawcy może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez wykonawcę podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji.
8. Zmiana, o której mowa powyżej nastąpi w formie aneksu do umowy, a wniosek winien być złożony przed złożeniem faktury. (...)

Szczegółowe informacje z uwagi na ograniczoną pojemność pola zawiera SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-13 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza oferty” udostępnionego przez zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Sposób złożenia oferty opisany na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Składanie i otwarcie ofert następuje za pomocą Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w związku z art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego
2. Wszelkie szczegółowe informacje i wymogi w szczególności co do opisu przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji
zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, stosowanych podstaw wykluczenia z postępowania i odrzucenia ofert, dokumentów które należy złożyć zawiera SWZ i załączniki do niej udostępniona na stronie postępowania - adres strony wyżej w ogłoszeniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.