Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00414873/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00422291/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji zasilania i sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego na ul. Mickiewicza 28/30
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 10 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji zasilania i sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego na ul. Mickiewicza 28/302.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-945514fd-5cf9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046861/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji zasilania i sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego na ul. Mickiewicza 28/30.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315740,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji zasilania i sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego na ul. Mickiewicza 28/30”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejącej instalacji strukturalnej w korytkach kablowych;
2) montaż tablic rozdzielczych T1-T4;
3) montaż tablic rozdzielczych T1K-T4K;
4) ułożenie zasilania do tablic rozdzielczych;
5) umocowanie korytek kablowych dla potrzeb ułożenia ciągów oprzewodowania;
6) ułożenie linii zasilających gniazda ogólnego przeznaczenia;
7) wykonanie instalacji UTP cat. 6 do gniazd stanowiskowych;
8) montaż gniazd stanowiskowych instalacji UTP cat. 6;
9) montaż okablowania od strony serwerowni w szafie wolnostojącej RACK
o głębokości min. 700 mm i wysokości min. 47U wraz z osprzętem tj. patchpanele, organizery, listwy zasilające zarządzalne według zaleceń Zamawiającego;
10) montaż gniazd zasilających dla instalacji dedykowanej oraz gniazd dla instalacji ogólnego przeznaczenia;
11) ułożenie nowego odcinka przewodu światłowodu z pomieszczenia piwnicznego do pomieszczenia Serwerowni wraz z zakończeniem przewodu przełącznicą światłowodową z dwóch stron, dokonanie pomiarów połączeń i jakości wykonania;
12) dokonanie pomiarów elektrycznych i logicznych ułożonych instalacji wraz z opisem gniazd końcowych i patchpaneli wg. zaleceń Zamawiającego;
13) montaż czytnika kontroli dostępu przy drzwiach pomieszczenia serwerowni
z możliwością zarządzani zcentralizowanego oraz analizą logów;
14) stworzenie dokumentacji instalacji sieciowej UTP cat. 6;
15) montaż klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni o mocy min. 7kW;
16) montaż podłogi technicznej w pomieszczeniu serwerowni;
17) roboty porządkowe;
18) roboty wykończeniowe.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32400000-7 - Sieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
32428000-9 - Modernizacja sieci
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp w terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do dnia 17.10.2023 r. do godz. 9.30, złożono jedną ofertę: INFART Sp. z o.o., ul. Zbożowa 7/9, 09 – 410 Płock, NIP 7743278512, cena oferty 215 000,00 złotych, termin gwarancji 60 miesięcy. W wyniku badania oferty Zamawiający stwierdził, że cena zaproponowana przez w/w Wykonawcę wydaje się rażąco niska w stosunku do wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług ustalonej przed wszczęciem postępowania. W dniu19 października 2023 roku, Zamawiający wezwał Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień, w tym dowodów wyliczenia ceny. Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego tj. do dnia 24 października
2023 roku, nie przesłał do Zamawiającego żadnych wyjaśnień ani dowodów wyliczenia ceny, co skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”, w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.”. W konsekwencji powyższego niniejsze postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont dróg powiatowych nr 1365C gr. woj. - Gardeja - Łasin i 1396C Wałdowo Szlacheckie - Turznice
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
- Budowa boiska multifunkcyjnego na terenie Szkoły podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
więcej: Sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.