Og³oszenie z dnia 2023-09-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00422291/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00482935/01 - Wynik z dnia 2023-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem instalacji zasilania i sieci strukturalnej w budynku Urzêdu Stanu Cywilnego na ul. Mickiewicza 28/30
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO GRUDZI¡DZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 10 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem instalacji zasilania i sieci strukturalnej w budynku Urzêdu Stanu Cywilnego na ul. Mickiewicza 28/30
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-945514fd-5cf9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00414873
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00046861/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem instalacji zasilania i sieci strukturalnej w budynku Urzêdu Stanu Cywilnego na ul. Mickiewicza 28/30.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, za pomoc± platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz .
W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego, jak i przy sk³adaniu oferty, Wykonawca winien pos³ugiwaæ siê nazw± i numerem sprawy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w zakresie pytañ dotycz±cych funkcjonowania platformy zakupowej nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl 2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy zakupowej
znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje 3. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane
zosta³y w regulaminie platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 4. Zamawiaj±cy okre¶la minimalne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4)w³±czona obs³uga JavaScript,
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf
6)platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,
8)maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania:
1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2)zapozna³ i stosuje siê do instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpne pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Ofertê oraz o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w
Grudzi±dzu jest Prezydent Grudzi±dza, z siedzib± w Grudzi±dzu, przy ul. Ratuszowa 1. Kontaktowaæ siê z administratorem mo¿na w
nastêpuj±cy sposób:
a) listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudzi±dz,
b) telefonicznie: +48 56 45 10 200, c) e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl
Przekazane przez Pañstwa dane osobowe w zakresie danych dotycz±cych osób reprezentuj±cych Pañstwa firmê lub zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, przetwarzane bêd± w celu wy³onienia wykonawcy na wykonanie dostaw, us³ug i robót
budowlanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. 2022, poz. 1710 ze
zm.) oraz na podstawie przes³anki z art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, a nastêpnie dane te bêdziemy przechowywaæ w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów wynikaj±cych z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.271.41.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazw± „Roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem instalacji zasilania i sieci strukturalnej w budynku Urzêdu Stanu Cywilnego na ul. Mickiewicza 28/30”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) demonta¿ istniej±cej instalacji strukturalnej w korytkach kablowych;
2) monta¿ tablic rozdzielczych T1-T4;
3) monta¿ tablic rozdzielczych T1K-T4K;
4) u³o¿enie zasilania do tablic rozdzielczych;
5) umocowanie korytek kablowych dla potrzeb u³o¿enia ci±gów oprzewodowania;
6) u³o¿enie linii zasilaj±cych gniazda ogólnego przeznaczenia;
7) wykonanie instalacji UTP cat. 6 do gniazd stanowiskowych;
8) monta¿ gniazd stanowiskowych instalacji UTP cat. 6;
9) monta¿ okablowania od strony serwerowni w szafie wolnostoj±cej RACK
o g³êboko¶ci min. 700 mm i wysoko¶ci min. 47U wraz z osprzêtem tj. patchpanele, organizery, listwy zasilaj±ce zarz±dzalne wed³ug zaleceñ Zamawiaj±cego;
10) monta¿ gniazd zasilaj±cych dla instalacji dedykowanej oraz gniazd dla instalacji ogólnego przeznaczenia;
11) u³o¿enie nowego odcinka przewodu ¶wiat³owodu z pomieszczenia piwnicznego do pomieszczenia Serwerowni wraz z zakoñczeniem przewodu prze³±cznic± ¶wiat³owodow± z dwóch stron, dokonanie pomiarów po³±czeñ i jako¶ci wykonania;
12) dokonanie pomiarów elektrycznych i logicznych u³o¿onych instalacji wraz z opisem gniazd koñcowych i patchpaneli wg. zaleceñ Zamawiaj±cego;
13) monta¿ czytnika kontroli dostêpu przy drzwiach pomieszczenia serwerowni
z mo¿liwo¶ci± zarz±dzani zcentralizowanego oraz analiz± logów;
14) stworzenie dokumentacji instalacji sieciowej UTP cat. 6;
15) monta¿ klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni o mocy min. 7kW;
16) monta¿ pod³ogi technicznej w pomieszczeniu serwerowni;
17) roboty porz±dkowe;
18) roboty wykoñczeniowe.
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±ce Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32400000-7 - Sieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32410000-0 - Lokalna sieæ komputerowa
32428000-9 - Modernizacja sieci
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca uzyska ³±cznie liczbê punktów (P³ – punktacja ³±czna) za kryterium ceny i terminu gwarancji: P³ = Pc + Pg. Oferta, która spe³ni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wg wzoru wy¿ej, zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – opis sposobu dokonania oceny spe³niana tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi udowodniæ, i¿ wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, polegaj±ce na wykonaniu lub modernizacji instalacji sieci lokalnej
o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³otych brutto.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (Za³±cznik nr 6 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane do realizacji, których te zdolno¶ci
s± wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e realizuj±c zamówienie Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. W zakresie spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2
lit. d Rozdzia³u X SWZ, nale¿y przed³o¿yæ wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym tymi dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty ¶wiadcz±ce o spe³nieniu przez Wykonawcê przedmiotowych warunków.
3. Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa w punkcie wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
4. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 2 wy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci 4.000,00 z³otych (cztery tysi±ce z³otych 00/100).2. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium na termin zwi±zania ofert±.
3. W przypadku nie wniesienia wadium, lub wniesienia wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywania wadium nieprzerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿enia wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462).
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa
w pkt 4 ppkt 2 - 4 wy¿ej z jej tre¶ci winno wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego (w terminie zwi±zania ofert±) zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium
w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczeñ, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 – 4 nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu w formie orygina³u gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed terminem sk³adania ofert.
7. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego - Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652:
1) uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego;
2) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podaæ nazwê przedmiotu zamówienia oraz numer sprawy.
8. Zamawiaj±cy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazujespe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 2.Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
3.W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do
ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby, - ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej
uprawnienia notariusza.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy:
1) je¿eli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 122 Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) w przypadku zmiany zakresu podwykonawstwa;
3) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego;
4) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej;
5) polegaj±cych na zmianie terminu rozpoczêcia prac budowlanych i/lub ich zakoñczenia, je¿eli z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego ich rozpoczêcie lub zakoñczenie w wyznaczonym terminie by³o niemo¿liwe;
6) zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy, w przypadku:
a) przerwy w dostawie pr±du, wody, trwaj±cej ponad 7 dni,
b) b³êdów w dokumentacji projektowej, których usuniêcie bêdzie poprzedzaæ konieczno¶æ konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
c) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz,
d) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej Przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem Przedmiotu umowy,
e) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
f) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
g) w wyniku powstania robót dodatkowych niezbêdnych dla realizacji budowy.
7) Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w okoliczno¶ciach i przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ konieczno¶ci wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie której bêd± m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy. Zmiany, o których mowa powinny byæ uwzglêdnione przez Wykonawcê w uaktualnionym harmonogramie rzeczowo – finansowym realizacji robót (je¿eli dotyczy).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-13 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz (strona internetowa prowadzonego postêpowania)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówieniana 36 miesiêcy, a maksymalny na 60 miesiêcy, zgodnie z przyjêtym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
Zamawiaj±cy ustali³ minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesiêcy, a maksymalny na 60 miesiêcy. Zaoferowanie przez Wykonawcê terminu gwarancji poni¿ej ustalonego minimum lub powy¿ej ustalonego maksimum, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GRUDZI¡DZA
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptacjê budynku biurowego po³o¿onego przy ul. Dworcowej 3 w Grudzi±dzu na potrzeby Urzêdu Gminy Grudzi±dz
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEÑ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ¦NIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ci±gu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowo¶ci Wielki We³cz
- Budowa gara¿u wolnostoj±cego wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciê¿arowego w Zespole Szkó³ Mechanicznych w Grudzi±dzu".
- Brama Wodna w Grudzi±dzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
wiêcej: przetargi w Grudzi±dzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Z³otnikach - Rolnicze Gospodarstwo Do¶wiadczalne Swadzim
- Zarz±dzanie energi± w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie Mokrsko - monta¿ OZE
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy SP w Ko³aczkowie
- "Modernizacja i remont budynku Urzêdu Gminy Moskorzew"
- Prace remontowe w pomieszczeniach obs³ugi obywateli pañstw trzecich w budynku Podlaskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Bia³ymstoku przy ul. Mickiewicza 3
- Budowa o¶wietlenia ulic w Gdañsku w ramach programu "Ja¶niejszy Gdañsk" Edycja 2025 Etap V
wiêcej: Sieci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.