Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00383703/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W JASTRZĘBIU -ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. C.K. Norwida 23
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-268
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11623871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9719ee67-8e75-4524-af33-ddfd97d29aa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105002/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych (część II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.11.2025.OS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 517674,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315071,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I (Art. ogólnospożywcze) CPV 15890000-3lp Nazwa produktu J.m. Ilość
1 Liść laurowy kg 16
2 Ziele angielskie kg 16
3 Majeranek kg 16
4 Pieprz naturalny czarny mielony kg 140
5 Papryka słodka mielona kg 50
6 Przyprawa sucha warzywna (typu Vegeta lub równoważna) kg 140
7 Ocet w butelkach o pojemności 1 litra litr 350
8 Herbata ekspres (torebki 1,5g - opakowanie 100 szt.) op. 2000
9 Sól jadalna jodowana kg 2000
10 Przyprawa do zup w płynie w butelkach o pojemności 1 litra litr 1200
11 Marmolada (opakowanie wiaderka 1 - 5 kg) kg 2200
12 Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach o wadze netto 900g-1000g kg 1700
13 Fasola Jaś średni (worki o wadze do 15 kg) kg 1200
14 Groch łuskany połówki (worki o wadze do 15 kg) kg 1500
15 Syrop wysokosłodzony (owocowy do sporządzania napojów, dopuszczalne smaki: malina, wiśnia, truskawka) w opakowaniach 0,2 - 1 litr litr 250
16 Zupa w proszku "Żurek" w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy kg 250
17 Zupa w proszku "Barszcz biały" w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy kg 250
18 Zupa w proszku ,,Pieczarkowa” w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy kg 200
19 Zupa w proszku ,,Brokułowa” w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy kg 200
20 Budyń bez cukru w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy kg 180
21 Cynamon mielony kg 45
22 Czosnek granulowany kg 45
23 Oregano suszone kg 15
24 Kminek mielony kg 10
25 Pietruszka zielona sucha kg 45
26 Soczewica kg 150
27 Koper suchy kg 50
28 Musztarda w pojemnikach do 1 kg kg 110
Uwaga: aby oferta dotycząca danej części była ważna musi być kompletna tzn. zawierać ceny wszystkich art. wchodzących w skład danej części. Do oceny oferty brana jest pod uwagę tylko
cena całej części. Asortyment będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie od 01.10.2025 do 31.03.2026 według poniższych zasad:
Artykuły ogólnospożywcze – dostawy nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu
Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości, powinno zawierać: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok),
oraz warunki przechowywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 51729,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Tłuszcze) CPV 15412200-1L.p. Nazwa produktu J.m. Ilość
1 Margaryna w opakowaniach 200 – 250 g – produkt spożywczy w formie plastycznej, głównie typu woda w oleju wytwarzany z tłuszczów i olejów jadalnych. Smakowitość co najmniej dostateczna, Barwa co najmniej Dostateczna, Konsystencja co najmniej dostateczna. Zawartość substancji tłuszczowe nie mniej niż 39%. Liczba kwasowa osnowy nie więcej niż 1,5mg KOH na 1 kg produktu. Zawartość nadtlenków w osnowie jako milirównoważnik tlenu aktywnego nie więcej niż 4,0 na 1 kg produktu. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Opakowania powinny być wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe – pudła kartonowe o masie od 5 do 10 kg. Materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, śladów pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Minimalny okres przydatności do spożycia liczony od dnia dostarczenia do magazynu odbiorcy nie mniej niż 1 miesiąc kg 2000
2 Mix tłuszczowy w opakowaniach 200 – 250g - Produkt otrzymany ze zmiksowania tłuszczu mlecznego (co najmniej 16%) i tłuszczu roślinnego (co najmniej 49%) z dodatkiem zakwasu czystych kultur bakteryjnych lub dodatkiem kwasu mlekowego. Wygląd: produkt starannie uformowany w opakowaniu, wygniecenie prawidłowe, powierzchnia gładka, sucha. Barwa żółta, jednolita. Konsystencja jednolita, smarowna, dopuszcza się lekko kruchą, lekko mazistą. Smak i zapach czysty mlekowy, lekki posmak pasteryzacji, lekko kwaśny i tłuszczowy, bez posmaków i zapachów obcych. Zawartość tłuszczu nie mniej niż 60%. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Opakowania powinny być wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe – pudła kartonowe o masie od 5 do 10 kg. Materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, śladów pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Minimalny okres przydatności do spożycia liczony od dnia dostarczenia do magazynu odbiorcy nie mniej niż 1 miesiąc
kg 10000
3 Olej roślinny w butelkach o pojemności 1,0 litr. Olej otrzymany z surowego oleju roślinnego (słonecznikowego, rzepakowanego), który został poddany następującym procesom rafinacyjnym: odśluzowaniu (odszlamowaniu), odkwaszaniu (neutralizacji i/lub destylacji), odbarwianiu (bieleniu) oraz odwadnianiu (dezodoryzacji). Smakowitość, co najmniej dostateczność. Klarowność oleju przechowowywanego przez 24h w temperaturze 20oC +/- 2oC: przejrzysty klarowny, bez osadu. Barwa oznaczona: wedug skali jodowej nie więcej niż 8 mg jodu n 100ml, spektrometrycznie nie więcej niż 30 jednostek. Liczba kwasowa nie więcej niż 0,3 mg KOH/g; Liczba nadtlenkowa nie więcej niż 5 milirównoważniki aktywnego tlenu/kg. Liczba anizydynowa nie więcej niż 8. Zawartość substancji lotnych nie więcej niż 0,05 % (m/m). Zawartość zanieczyszczeń nierozpuszczalnych nie więcej niż 0,02 % (m/m). Zawartość mydeł nie więcej niż 0,5 mg sodu na kg. Zawartość substancji niezmydlających się ogółem nie więcej niż 1,5 % (m/m). Zawartość izometrów trans kwasów tłuszczowych ogółem nie więcej niż 2,0% (m/m). Zawartość kwasu erukowego w kwasach tłuszczowych oleju nie więcej niż 2% (m/m). Minimalny okres przydatności do spożycia liczony od dnia dostarczenia do magazynu odbiorcy nie mniej niż 4 miesiące litr 1200
Uwaga: aby oferta dotycząca danej części była ważna musi być kompletna tzn. zawierać ceny wszystkich art. wchodzących w skład danej części. Do oceny oferty brana jest pod uwagę tylko
cena całej części. Asortyment będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie od 01.10.2025 do 31.03.2026 według poniższych zasad:
Tłuszcze – dostawy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne
4.5.5.) Wartość części: 114400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III (Mleko granulowane) CPV 15511700-0L.p. Nazwa produktu J.m. Ilość
1 Mleko w proszku odtłuszczone. Mleko krowie poddane pasteryzacji, odparowane i sproszkowane, bez
zawilgocenia, bez zbrylowania, bez konserwantów. Mleko wyprodukowane metodą rozpyłową z mleka pasteryzowanego i znormalizowanego. Wygląd: proszek sypki, jednolity, drobno rozpylony, dopuszcza się lekkie zbrylenia, łatwo rozyspujące się. Barwa: białokremowa, jednolita. Smak i zapach: typowy dla mleka pasteryzowanego, bez obcych smaków i zapachów. Niedopuszczalne zanieczyszczenia mechaniczne. Zawartość wody, ułamek masowy wynoszący nie więcej niż 5%. Zawartość tłuszczu nie więcej niż 1,25%. Kwasowość mleka regenerowanego nie wyższa niż 7,5oSH. Wskaźnik rozpuszczalności wyrażony jako osad nie więcej niż 1 cm3, Zawartość azotanów w przeliczeniu na NaNO3 nie więcej niż 70 mg/kg. Zawartość azotynów w przeliczeniu na NaNO2 nie więcej 1,5 mg/kg. Niedopuszczalne zanieczyszczenia antybiotykami i innymi substancjami hamującymi. Minimalny okres przydatności do spożycia liczony od dnia dostarczenia do magazynu odbiorcy 4 miesiące kg 600
Uwaga: aby oferta dotycząca danej części była ważna musi być kompletna tzn. zawierać ceny wszystkich art. wchodzących w skład danej części. Do oceny oferty brana jest pod uwagę tylko
cena całej części. Asortyment będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie od 01.10.2025 do 31.03.2026 według poniższych zasad:
Mleko granulowane – dostawy nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu
Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości, powinno zawierać: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok),
oraz warunki przechowywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15511700-0 - Mleko w proszku
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V (Nabiał) CPV 15542100-0:1. Ser twaróg półtłusty lub chudy w kostkach o wadze 200-250g. Ser twarogowy niedojrzewający zwany twarogiem,
wyprodukowany z mleka pasteryzowanego przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego przez dodatek zakwasu
czystych kultur mleczarskich lub zakwasu czystych kultur mleczarskich i podpuszczki -1300kg
2. Serki śniadaniowy typu fromage naturalny w opakowaniach jednostkowych o wadze 80 - 100 g. Ser twarogowy z
dodatkiem tłuszczu roślinnego, różnych przypraw i cząstek warzyw -350kg
3. Ser twarogowy ziarnisty w opakowaniach 100 - 150g. Ser twarogowy ziarnisty, półtłusty, kwasowo-podpuszczkowy,
termizowany z dodatkiem śmietanki i soli wyprodukowany z odtłuszczonego mleka pasteryzowanego z dodatkiem
pasteryzowanej śmietanki przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego przez dodatek zakwasu czystych kultur
mleczarskich lub zakwasu czystych kultur mleczarskich i podpuszczki - 100kg
4. Śmietana 12 %. Produkt mleczny w formie emulsji tłuszczu w mleku odtłuszczonym, otrzymywany przez separację
tłuszczu metodami fizycznymi, pasteryzowany o zawartości tłuszczu nie mniej niż 12%, poddany procesowi fermentacji z
użyciem kultur startowych bakterii kwasu mlekowego powodujących obniżenie pH i koagulację. - 1200kg
5. Ser topiony czysty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 27% w opakowaniach o wadze 100g. Produkt powstały z sera oraz
mleka w proszku odtłuszczonego, częściowo utwardzonego/uwodornionego tłuszczu roślinnego, zawierający 14-30%
tłuszczu. Barwa jednolita, bez ziarnistości, konsystencja smarowna - 300kg
6. Jogurt owocowy w opakowaniach jednostkowych o wadze 100 - 150 g. Jogurt z sosem owocowym z widocznymi
kawałkami owoców Barwa charakterystyczna dla użytych składników. Konsystencja jednolita, gęsta, lekko galaretowata,
charakterystyczna dla użytych składników -300kg
7. Jogurt naturalny w opakowaniach jednostkowych o wadze 100 - 150 g. Napój wyprodukowany z mleka
znormalizowanego, zagęszczonego przez dodatek odtłuszczonego mleka w proszku, białek mleka lub odparowanie części
wody, poddanego procesowi pasteryzacji, a następnie ukwaszonego zakwasem czystych kultur bakterii -470kg
8. Serek kanapkowy 125g. Produkt otrzymany z mleka pasteryzowanego przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego
przez dodatek zakwasu czystych kultur mleczarskich -350kg
9. Serek homogenizowany naturalny w opakowaniach 150 g, Serek twarogowy kwasowo-podpuszczkowy, wyprodukowany
z mleka pasteryzowanego metodą wirówkową lub ultrafiltracji, a następnie znormalizowany śmietanką -450kg
10 Serek homogenizowany owocowy w opakowaniach 150 g. Serek homogenizowany owocowy jest serkiem twarogowym
kwasowo-podpuszczkowym z dodatkami smakowymi owocowymi, otrzymanym z mleka pasteryzowanego, ukwaszonego za
pomocą czystych kultur bakteryjnych, metodą wirówkową lub ultrafiltracji - 200kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15542100-0 - Ser twarogowy
4.5.5.) Wartość części: 59905,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V (Sojowe) CPV 15890000-3l.p. Nazwa produktu J.m. ilość
1 Kotlety sojowe ala schabowe w opakowaniu do 15kg. Produkt z wysokiej jakości odtłuszczonej mąki sojowej, w 100% roślinny, naturalny - w procesie produkcji jedynym dodatkiem jest woda. Swój ostateczny kształt uzyskuje w wyniku zastosowania w produkcji procesu ekstruzji pod wysokim ciśnieniem.
Wymagania klasyfikacyjne: konsystencja – twarda, chrupka; wygląd – kotlety w kształcie zbliżonym do kwadratu; barwa – charakterystyczna dla mąki sojowej. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 6 miesięcy. kg 100
2 Kostka sojowa w opakowaniu do 15 kg. Produkt z wysokiej jakości odtłuszczonej mąki sojowej, w 100% roślinny, naturalny - w procesie produkcji jedynym dodatkiem jest woda. Swój ostateczny kształt uzyskuje w wyniku zastosowania w produkcji procesu ekstruzji pod wysokim ciśnieniem
Wymagania klasyfikacyjne: konsystencja – twarda, chrupka; wygląd – kostka; barwa – charakterystyczna dla mąki sojowe. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 6 miesięcy. kg 700
3 Granulat sojowy w opakowaniu do 15 kg. Produkt z wysokiej jakości odtłuszczonej mąki sojowej, w 100% roślinny, naturalny - w procesie produkcji jedynym dodatkiem jest woda. Swój ostateczny kształt uzyskuje w wyniku zastosowania w produkcji procesu ekstruzji pod wysokim ciśnieniem.
Wymagania klasyfikacyjne: konsystencja – twarda, chrupka, ; wygląd – kostka; barwa – charakterystyczna dla mąki sojowej. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 6 miesięcy. kg 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 9440,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII (Sypkie) CPV 15600000-4L.p. Nazwa produktu J.m. Ilość
1 Mąka pszenna - typ 500 - produkt spożywczy otrzymany przez rozdrobnienie oczyszczonych ziaren pszenicy zwyczajnej,
struktura i konsystencja – sypka, drobnoziarnista bez grudek, barwa - biała z odcieniem żółtym. Cechy dyskwalifikujące:
obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia,
zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich
uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – torba papierowa 1kg, opakowanie zbiorcze – zgrzewa
termokurczliwa 10 - 12kg.
Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. - 2000kg
2 Mąka ziemniaczana (skrobia ziemniaczana) - produkt spożywczy otrzymany z bulw ziemniaczanych zgodnie z recepturą
przemysłową, struktura i konsystencja – sypka, drobnoziarnista bez grudek, barwa - biała, smak i zapach –
charakterystyczny dla mąki ziemniaczanej. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki,
zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, trwałe zbrylenia, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne,
zabrudzenia. Opakowanie i oznakowanie dostawy: Opakowanie jednostkowe – torba papierowa 1kg, opakowanie zbiorcze –
zgrzewa termokurczliwa 10 - 12kg.
Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. - 150kg
3 Płatki owsiane - produkt spożywczy otrzymany przez przetworzenie ziaren owsa – zgniecenie na walcach całego
obłuszczonego ziarna owsa i poddanie obróbce hydrotermicznej, struktura i konsystencja – sypka, w postaci drobnych
płatków bez grudek, barwa - szarobiała z różnymi odcieniami. Smak i zapach – charakterystyczny dla płatków owsianych
lekko orzeszkowy.
Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. - 1300 kg
4 Kasza manna - produkt spożywczy otrzymany przez rozdrobnienie ziaren pszenicy, struktura i konsystencja – sypka,
drobnoziarnista bez grudek, barwa - biała z odcieniem żółtawym. Cechy dyskwalifikujące: obecność mąki, otrębów, całych
ziaren, piasku, obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy
pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania
opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia. Opakowanie i oznakowanie dostawy: pakowanie jednostkowe –
torba polietylenowa spawana (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) lub torba papierowa 1 kg
opakowanie zbiorcze – zgrzewa termokurczliwa 10 - 12 kg
Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. - 1300 kg
5 Kasza jęczmienna perłowa drobna - produkt spożywczy otrzymywany z ziarna jęczmienia, struktura i konsystencja -
sypka, średnioziarnista bez grudek, barwa - jasnoszara z odcieniem zielonkawym lub żółtawym, zapach i smak swoisty.
Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne,
objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania
opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia. Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe –
torba polietylenowa spawana (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) lub torba papierowa 1 kg,
opakowanie zbiorcze – zgrzewa termokurczliwa 10 - 12 kg
Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. - 3500 kg
6 Ryż długoziarnisty - całkowicie obłuskane ziarno, tzw. ryż biały. produkt spożywczy, struktura i konsystencja – sypka,
sucha, dobrze barwa - biała. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki, zanieczyszczenia
mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich
pozostałości, obecność ziaren połamanych i mączki. Brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne,
zabrudzenia. Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – torba papierowa 1 kg opakowanie zbiorcze –
zgrzewa termokurczliwa 10 - 12 kg
Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. - 4500 kg
7 Cukier - (cukier biały kryształ), produkt spożywczy uzyskiwany z buraków cukrowych, postać: sucha o jednolitej granulacji i
sypkich kształtach. Wymagania dla produktu winny być zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju
Wsi z dnia 23 grudnia 2003r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej niektórych półproduktów i
produktów przemysłu cukrowniczego (Dz. U. 04. poz 5 nr 36). Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie
jednostkowe – torba papierowa 1 kg. Opakowanie zbiorcze – zgrzewa termokurczliwa 10-12 kg
Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. - 3500 kg
8 Makaron – produkt wykonany na bazie wody i surowców pochodzących z przemiału pszenicy durum i dodatkiem mąki
pszennej bez dodatku jaj i innych składników. Odpowiednio uformowany i wysuszony. Wygląd makaronu swoisty dla danego
rodzaju i formy, kształt właściwy przyjąwszy kryteria zróżnicowania dla kształtu: świderki, rurki, nitki cięte, spaghetti, łazanki
(rozmiar 15 mm na 15 mm), kolanka. Barwa jednolita, swoista dla użytych surowców, w przypadku makaronu bez dodatków
– białożółta. Cechy dyskwalifikujące: niejednolita barwa przed i po ugotowaniu, zniekształcenia oraz pęknięcia przed i po
ugotowaniu, rozpadanie się i kleista konsystencja. Niedogotowanie makaronu mimo zastosowania zaleconego czasu
przyrządzania. Ponadto niedopuszczalne są obce zapachy, zanieczyszczenia mineralne. Utrata suchej masy podczas
gotowania nie powinna przekraczać 10%. Opakowanie i oznakowanie dostawy: Pakowany w opakowaniach do 10 kg
dopuszczonych do kontaktu żywnością.
Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. - 6000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 63240,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55918,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55918,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55918,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5561006534
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55918,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169932,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE s.c. M. Olek, Ł. Pająk, D. Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452170691
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7182,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8064,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7182,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5420200211
7.3.3) Ulica: Handlowa 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7182,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-08 do 2026-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61971,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66381,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61971,000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-Trade S.C. M. Olek, R. Pająk, D. Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452170691
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61971,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9985,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10254,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9985,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Matii Dariusz Karbowniczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7691121140
7.3.3) Ulica: Zawady 29B
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA MATII DARIUSZ KARBOWNICZAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA MATII DARIUSZ KARBOWNICZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9985,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61797,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66627,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61797,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata, Józef Filipowicz PHUP "Kłos-Pol" s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7341015331
7.3.3) Ulica: Podrzecze 36
7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61797,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Doposażenie pracowni technik pojazdów samochodowych w ramach KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształcenia zawodowego (...)
- Zakup sprzętu oraz umundurowania dla strażaków z OSP z Jastrzębia-Zdroju w ramach projektu pn.: Razem przeciw żywiołom
- Zakup kontenerów sanitarnych w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jastrzębiu-Zdroju obejmująca sprzedaż i usługi dystrybucji."
- Zakup kontenerów sanitarnych i mieszkalnych
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla SGPR Jastrzębie-Zdrój do zabezpieczenia techimetru i stanowiska ciesielskiego
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- "Dostawy produktów nabiałowych, jaj konsumpcyjnych oraz tłuszczy spożywczych do Zakładu Karnego w Łowiczu"
więcej: Tłuszcze roślinne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





