Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 5 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 5 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82127b2e-c715-4557-8040-b2b0e63d7428
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053110/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4910873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/491087
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/491087
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych - W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów nakładających obowiązek weryfikacji przestrzegania sankcji unijnych uzupełnionych przez sankcje krajowe w związku z wojną w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych - Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ciąg dalszy informacji RODO znajduje się w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.34.2025.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. działki nr 75/13 i 75/14 łączna powierzchnia 0,1300 ha, obręb BIAŁOCHOWO gmina ROGÓŹNO powiat GRUDZIĄDZKI Księga Wieczysta TO1U/00038458/1. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy – Tereny kontynuacji i uzupełnień zabudowy mieszkaniowej.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
a) inwentaryzację lokali mieszkalnych nr 2, 3 i 4 w budynku nr 66
d) wycenę lokali mieszkalnych nr 2, 3 i 4 w budynku nr 66 wraz z udziałem w gruncie i częściach wspólnych (w tym w budynkach gospodarczych) - każdy lokal wraz z udziałem wyceniony oddzielnie;
e) świadectwo charakterystyki energetycznej dla lokali nr 2, 3 i 4.
2. działki nr 1037/12, 1037/26 powierzchnia łączna 1,0122 ha, KSIĄŻKI gmina KSIĄŻKI powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00034867/4. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy działki przeznaczone są pod 1R – Tereny rolnicze.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę działek nr 1037/12, 1037/26 (każda działka wyceniona oddzielnie)
3. działki:
- nr 130/28 powierzchnia 0,1593 ha, BARTOSZEWICE, obręb CZAPLE, gmina PŁUŻNICA powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00025761/5;
- nr 130/18 powierzchnia 0,0500 ha, BARTOSZEWICE, obręb CZAPLE, gmina PŁUŻNICA powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00025751/2;
- nr 130/19 powierzchnia 0,0499 ha, BARTOSZEWICE, obręb CZAPLE, gmina PŁUŻNICA powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00025752/9;
- nr 130/20 powierzchnia 0,0500 ha, BARTOSZEWICE, obręb CZAPLE, gmina PŁUŻNICA powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00025753/6;
- nr 130/21 powierzchnia 0,0814 ha, BARTOSZEWICE, obręb CZAPLE, gmina PŁUŻNICA powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00025754/3
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. Zgodnie ze studium działki położone są na: dz. nr 130/28 –tereny rolnicze; dz. nr 130/18, 130/19, 130/20, 130/21 – tereny zabudowane
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę działek nr 130/28, 130/18, 130/19, 130/20, 130/21 (każda działka wyceniona oddzielnie)
4. działka nr 395 powierzchnia 0,0500 ha, WAŁYCZ, gmina WĄBRZEŹNO powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00035058/7. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana stanowiąca ogródek działkowy. W Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego w/w działka znajduje się w obszarze istniejącej zwartej zabudowy z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) wycena działki nr 395.
5. działki:
- nr 94/13, 94/14 powierzchnia łączna 0,1337 ha, SOSNÓWKA, obręb ewidencyjny TRZCIANO, gmina RYŃSK powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00034871/5;
- nr 94/27 powierzchnia 0,0628 ha, SOSNÓWKA, obręb ewidencyjny TRZCIANO, gmina RYŃSK powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00024989/2;
- nr 94/18 -droga (udział w prawie 160/360) powierzchnia 0,0386 ha, SOSNÓWKA, obręb ewidencyjny TRZCIANO, gmina RYŃSK powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00030169/3.
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. Studium zagospodarowania przestrzennego gminy – działki znajdują się w obszarze istniejącej zwartej zabudowy z dopuszczeniem, uzupełnień przekształceń i rehabilitacji oraz w obszarze ochrony konserwatorskiej strefa „B”.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycena działek: 94/13, 94/14, 94/27 i udziału wynoszącego 160/360 w działce
nr 94/18 (każda działka wyceniona oddzielnie).
Wykonanie – 5 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. działka nr 20/8 powierzchnia 0,1428 ha, obręb MLEWIEC gmina KOWALEWO POMORSKIE powiat GOLUBSKI Księga Wieczysta TO1G/12736/3.
Charakterystyka nieruchomości: nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy – zabudowa zagrodowa.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
b) inwentaryzację lokalu mieszkalnych nr 2 w budynku 13B
d) wycenę lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku 13B;
e) wycenę udziału wynoszącego 27/244 w działce 20/8
f) świadectwo charakterystyki energetycznej dla lokalu nr 2.
2. działka nr 20/4 powierzchnia 0,3107 ha, obręb MLEWIEC gmina KOWALEWO POMORSKIE powiat GOLUBSKI Księga Wieczysta TO1G /12738/7.
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem gospodarczym. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy – zabudowa zagrodowa.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę udziału wynoszącego 36/180 wraz z boksem gospodarczym jemu przynależnym.
3. działka nr 48/28 powierzchnia 0,1875 ha, SOKOŁOWO gmina GOLUB-DOBRZYŃ powiat GOLUBSKI Księga Wieczysta TO1G/15592/2.
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem gospodarczym. Dla ww. nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy, zgodnie ze studium nieruchomość leży na terenie kontynuacji i uzupełnień istniejącej zabudowy wsi w tym terenu tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, wielorodzinnej, usługowej i zagrodowej.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę udziału wynoszącego 17/32 w działce 48/28 z rozbiciem na wartość boksów i gruntu;
4. działka nr 48/29 powierzchnia 0,1192 ha, SOKOŁOWO gmina GOLUB-DOBRZYŃ powiat GOLUBSKI Księga Wieczysta TO1G/15593/9.
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem gospodarczym. Dla ww. nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy, zgodnie ze studium nieruchomość leży na terenie kontynuacji i uzupełnień istniejącej zabudowy wsi w tym terenu tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, wielorodzinnej, usługowej i zagrodowej.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę udziału wynoszącego 13/20 w działce 48/29 z rozbiciem na wartość boksów i gruntu;
5. działka nr 139/145 powierzchnia 0,1289 ha, PŁĄCHAWY gmina PŁUŻNICA powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/34966/8.
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. Studium zagospodarowania przestrzennego rolnicza przestrzeń produkcyjna.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę działki 139/145.
6. działka nr 164/11 powierzchnia 0,0700 ha, ŁABĘDŹ, gmina WĄBRZEŹNO powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/34882/5.
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana stanowiąca ogródek przydomowy. Studium zagospodarowania przestrzennego gminy – zabudowa zagrodowa
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycena działki 164/11.
7. działki nr 208/8 i 208/15 powierzchnia łączna 0,9994 ha, SITNO, gmina RYŃSK powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/35009/8.
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. Studium zagospodarowania przestrzennego gminy – obszar realizacji zabudowy mieszkaniowej i towarzyszących usług.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycena działki 208/8 i 208/15.
Wykonanie – 7 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. działka nr 45/2 powierzchnia 0,0600 ha, obręb SZEMBRUK gmina ROGÓŹNO powiat GRUDZIĄDZKI Księga Wieczysta TO1U/24631/7. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość stanowi drogę dojazdową do działek 45/4, 45/3. W studium zagospodarowania jest to teren rolniczy w tym zabudowy zagrodowej.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę działki 45/2 (będzie ona sprzedana w udziale po 1/3 najemcom zamieszkującym budynek mieszkalny posadowiony na działce 45/4).
2. Działka nr 45/3 powierzchnia 0,0500 ha, obręb SZEMBRUK gmina ROGÓŹNO powiat GRUDZIĄDZKI Księga Wieczysta TO1U/24631/7. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość jest ogródkiem przydomowym. W studium zagospodarowania przestrzennego działka stanowi teren rolniczy w tym zabudowy zagrodowej.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę działki 45/3.
3. Działka nr 45/4 powierzchnia 0,3900 ha, SZEMBRUK gmina ROGÓŹNO powiat GRUDZIĄDZKI Księga Wieczysta TO1U/24631/7. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. W studium zagospodarowania przestrzennego działka stanowi teren rolniczy w tym zabudowy zagrodowej.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
c) inwentaryzację lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 3;
d) wycenę lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 3;
e) wycenę udziału w gruncie dla każdego lokalu nr 1,2 i 3 – odrębnie;
f) świadectwo charakterystyki energetycznej dla każdego lokalu nr 1,2 i 3 - odrębnie.
4. działka nr 9/4 powierzchnia 0,1187 ha, WĘGROWO, gmina GRUDZIĄDZ powiat GRUDZIADZKI Księga Wieczysta TO1U/25971/9. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Skarb Państwa jest właścicielem udziału, w dwóch lokalach mieszkalnych, wynoszącego łącznie 4243/17116 (jeden lokal jest pustostanem drugi zamieszkały przez najemcę). W studium zagospodarowania przestrzennego – istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) inwentaryzację lokali mieszkalnych nr 1 i 6;
d) wycenę lokali mieszkalnych nr 1 i 6;
e) wycenę udziału w gruncie dla każdego lokalu nr 1 i 6– odrębnie;
f) świadectwo charakterystyki energetycznej dla każdego lokalu nr 1 i 6 - odrębnie.
5. działka nr 9/5 powierzchnia 0,0565 ha, WĘGROWO gmina GRUDZIĄDZ powiat GRUDZIĄDZKI Księga Wieczysta TO1U/38006/8. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem gospodarczym. Studium zagospodarowania przestrzennego – istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę udziału Skarbu Państwa wynoszącego 634/1000, w rozbiciu na
- 75/1000 – dla najemcy;
- 75/1000 – dla najemcy;
- 242/1000 – sprzedaż w przetargu;
- 242/1000 – sprzedaż w przetargu.
6. działka nr 9/6 powierzchnia 0,1979 ha, WĘGROWO, gmina GRUDZIĄDZ powiat GRUDZIADZKI Księga Wieczysta TO1U/25976/4. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Skarb Państwa jest właścicielem udziału, w dwóch lokalach mieszkalnych, wynoszącego łącznie 1305/5363 (jeden lokal jest pustostanem drugi zamieszkały przez najemcę). W studium zagospodarowania przestrzennego – istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) inwentaryzację lokali mieszkalnych nr 2 i 7;
e) wycenę lokali mieszkalnych nr 2 i 7;
f) wycenę udziału w gruncie dla każdego lokalu nr 2 i 7– odrębnie;
g) świadectwo charakterystyki energetycznej dla każdego lokalu nr 2 i 7 - odrębnie.
Wykonanie – 6 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka o nr 28/5 o powierzchni 0,4800 ha, obręb Cieszyny gmina Golub- Dobrzyń powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości –działka położona na terenach rolnych. mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna.
2. Działka o nr 45/1 o powierzchni 0,7100 ha, obręb Gajewo gmina Golub- Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – rolna, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium –rolna, niezabudowana.
3. Działka o nr 30/1 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Macikowo gmina Golub- Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – Tereny rolne, mpzp brak, decyzja
o warunkach zabudowy – brak, studium – Tereny rolne, niezabudowana.
4. Działka o nr 121/40 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Nowawieś gmina Golub- Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – Tereny kontynuacji i uzupełnień istniejącej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z usługami, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – Tereny nierolne, niezabudowana.
5. Działka 121/41 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Nowawieś gmina Golub- Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – Tereny kontynuacji i uzupełnień istniejącej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z usługami, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – Tereny nierolne, niezabudowana.
6. Działka o nr 121/46 o powierzchni 0,0600 ha, obręb Nowawieś gmina Golub- Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – Tereny kontynuacji i uzupełnień istniejącej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z usługami, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – Tereny nierolne, niezabudowana.
7. Działka o nr 134/2 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Elzanowo gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – Tereny rolniczo-osadnicze, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – Tereny nierolne, niezabudowana.
8. Działka o nr 6/2 o powierzchni 0,2200 ha, obręb Mlewo gmina Kowalewo Pomorskie powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości –działka położona jest w strefie funkcjonalno-przestrzennej IV-ekologiczno-rolniczej, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna, niezabudowana.
9. Działka o nr 23/2 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Nowy Dwór gmina Kowalewo Pomorskie powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – działka położona jest w strefie funkcjonalno-przestrzennej IV-ekologiczno-rolniczej, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna, niezabudowana.
10. Działka o nr 153/2 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Pruska Łąka gmina Kowalewo Pomorskie powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości –działka położona na terenach rolniczo-osadniczych. mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna, niezabudowna.
11. Działka o nr 85/7 o powierzchni 0,2200 ha, obręb Szewa gmina Kowalewo Pomorskie powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – działka położona na terenach ekologiczno-rolniczych, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna,
12. Działka o nr 17/2 o powierzchni 0,1700 ha, obręb Chełmoniec gmina Kowalewo Pomorskie powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – działka położona na terenach rolniczo-osadniczych, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna, niezabudowana.
13. Działka o nr 16/1 o powierzchni 0,3100 ha, obręb Chełmoniec gmina Kowalewo Pomorskie powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości –działka położona na terenach rolniczo-osadniczych, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna, niezabudowana.
Każdy operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 13 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/8, 1/9, 1/11, 1/12, o łącznej powierzchni 0,7685 ha, obręb Więcbork 1, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00022569/7.
2. Działki nr 1/14, 1/15, 1/16, o łącznej powierzchni 0,2646 ha, obręb Więcbork 1, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00022569/7.
3. Działki nr 1/18, 1/19, 1/20, 1/21, 1/22, 1/23, 1/24, 1/25, 1/26, 1/27, 1/28, 1/29, 1/30, 1/31,1/32, 1/33, 1/34, 1/35, 1/36 o łącznej powierzchni 1,9552 ha, obręb Więcbork 1, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00022569/7.
4. Działki nr 1/37, 1/38, 1/39, 1/40, 1/41, 1/43, 1/44, 1/45 o łącznej powierzchni 0,5090 ha, obręb Więcbork 1, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00022569/7.
5. Działki nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/7, 2/15, 2/18, 2/19, 2/20, 2/21, 2/22 o łącznej powierzchni 1,0513 ha, obręb Więcbork 1, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00027584/3.
6. Działki nr 5/7, 5/10, 5/12 o łącznej powierzchni 0,1568 ha, obręb Więcbork 1, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00022242/9.
7. Działka nr 2/16 z udziałem ½ działki 1/50, 2/17 z udziałem ½ działki 1/50 o łącznej powierzchni 0,2016 ha, obręb Więcbork 1, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00027584/3.
8. Działka nr 50/1 o łącznej powierzchni 0,2200 ha, obręb Kawle, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00032431/4.
9. Działka nr 181 o łącznej powierzchni 0,0500 ha, obręb Zakrzewek, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00032429/7.
10. Działka nr 330/4 o łącznej powierzchni 0,1500 ha, obręb Włościbórz, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00032723/8.
11. Działka nr 239/7 o łącznej powierzchni 0,4300 ha, obręb Sikorz, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00032418/7.
12. Działka nr 146 o łącznej powierzchni 0,9200 ha, obręb Zakrzewek, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00023961/2.
13. Działka nr 148 o łącznej powierzchni 0,4200 ha, obręb Zakrzewek, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00031894/0.
14. Działka nr 125/5 o łącznej powierzchni 0,0278 ha, obręb Trzeciewiec, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00073684/7.
15. Działka nr 125/6 o łącznej powierzchni 0,0279 ha, obręb Trzeciewiec, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00073684/7.
16. Działka nr 392/5 o łącznej powierzchni 0,5100 ha, obręb Sitno, gmina Sośno, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00032427/3.
17. Działka nr 119/1 o łącznej powierzchni 0,3000 ha, obręb Sośno, gmina Sośno, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00032432/1.
18. Działka nr 205/13 o łącznej powierzchni 0,9700 ha, obręb Sośno, gmina Sośno, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00030296/1.
19. Działka nr 35/11 o łącznej powierzchni 0,3000 ha, obręb Klarynowo, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00032408/4.
20. Działka nr 1/6 o łącznej powierzchni 0,9594 ha, obręb Sikorz, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00032418/7.
21. Działka nr 305 o łącznej powierzchni 0,3600 ha, obręb Płocicz, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzone jest księga wieczysta nr BY2T/00024438/4.
22. Działka nr 206/2 o łącznej powierzchni 0,3000 ha, obręb Duża Cerkwica,
gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzone jest księga wieczysta nr BY2T/00032687/3.
23. Działka nr 57/2 o łącznej powierzchni 0,0502 ha, obręb Przepałkowo, gmina Sośno, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00015792/7.
24. Działka nr 28/11 o łącznej powierzchni 0,0776 ha, obręb Borówno, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzone jest księga wieczysta nr BY1B/00091794/3.
25. Działka nr 10/20 o łącznej powierzchni 0,0463 ha, obręb Komierowo, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzone jest księga wieczysta nr BY2T/00021466/8.
Każdy operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapę ewidencyjną
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 25 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
Szczegółowe informacje nt. poszczególnych działek znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej,
Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagana forma:
- przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
- w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
2. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. PEŁNOMOCNICTWO1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Wymagana forma pełnomocnictwa została szczegółowo określona w SWZ:
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wymagana forma oświadczenia została szczegółowo określona w SWZ
2.3. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek
łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa
w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SWZ
3.2. Wymagana forma zobowiązania została szczegółowo określona w SWZ.
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY Wykonawca wraz z ofertą
składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich
3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów
szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,
4.2. Wymagana forma oświadczenia została szczegółowo określona w SWZ
4.3. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z
ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i
wyłącznie w przypadku:
• wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń
i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie
mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
4. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska
pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po
zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny
okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
6. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych
zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/491087
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych - Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji,
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
A. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
B. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
C. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
III. Obligatoryjne podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania opisane są w art. 108 ustawy PZP oraz w SWZ
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji medycznych obejmujący meble/meble medyczne, drobny sprzęt medyczny, sprzęt do pracowni fizjoterapii oraz fizykoterapii i rehabilitacji
- WZPiFP-119-25 Dostawa testów uzupełniających do zestawu NARKO-II
- Budowa ulicy Krzywej w ramach Programu utwardzania ulic gruntowych zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy
- Usługa wstępu na basen
- WZPiFP-123-25 Dostawa pakietów do krwi
- Dostawa wiertarki szybkoobrotowej wraz z dostawą asortymentu do wiertarki szybkoobrotowej na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań.
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego mającego na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Wierzbickiej w Radomiu.
- Usługa sukcesywnego sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości na potrzeby tzw. wycen specjalnych na terenie województwa małopolskiego
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 10
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.