Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00400262/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów do testowania stanowiących wyposażenie BCU w Pszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W PSZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272217964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. R. Traugutta 32
1.5.2.) Miejscowość: Pszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zspszow.slask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspszow.slask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60845d53-28f7-4a27-a7a3-4ab3186362011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodów do testowania stanowiących wyposażenie BCU w Pszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60845d53-28f7-4a27-a7a3-4ab318636201
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021680/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa samochodów do testowania dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Pszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and ResilienceFacility - RRF) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO): Komponent: A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Inwestycja: A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.26.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem spalinowym (1 szt.), przeznaczonego do testowania, stanowiącego wyposażenie BCU w Pszowie, o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do Działu II SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem diesel (1 szt.), przeznaczonego do testowania, stanowiącego wyposażenie BCU w Pszowie, o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do Działu II SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 139000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 3 jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem hybrydowym (1 szt.), przeznaczonego do testowania, stanowiącego wyposażenie BCU w Pszowie, o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do Działu II SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 112000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 4 jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem elektrycznym (1 szt.), przeznaczonego do testowania, stanowiącego wyposażenie BCU w Pszowie, o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1d do Działu II SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 145000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części 1 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W toku dokonywania badania ofert zamawiający stwierdził, że zawarty w SWZ opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 jest sprzeczny w swej treści, gdyż na rynku samochodów nie ma pojazdu, który spełniałyby wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ, tj. nie ma samochodu który posiadałby wszystkie parametry techniczne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia i jednocześnie był sedanem. Potwierdza to również treść dwóch złożonych ofert, gdyż każdy z wykonawców zaoferował samochód z innym typem nadwozia, niż wymagany w SWZ. Mając powyższe na uwadze, zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITALCOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 271089754
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 3 zamówienia złożono dwie oferty. Zamawiający odrzucił obie oferty w części 3 zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, gdyż ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia. Zaoferowane przez wykonawców samochody nie spełniały wymagań zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienie (SWZ). Mając na uwadze powyższe zamawiający unieważnił część 3 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 4 zamówienia złożono dwie oferty. Zamawiający odrzucił obie oferty w części 4 zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, gdyż ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia. Zaoferowane przez wykonawców samochody nie spełniały wymagań zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienie (SWZ). Mając na uwadze powyższe zamawiający unieważnił część 4 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z PSZOWA
więcej: przetargi w Pszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawa samochodu 9 osobowego (8+1) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Główczyce do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Damnicy
- Zakup i dostawa samochodów służbowych na potrzeby IAS Katowice
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





