eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDruk książek pt. "Kwestia kobieca. 1550-2025" pod. red. Alison M. Gingeras (wersja polska i angielska)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk książek pt. "Kwestia kobieca. 1550-2025" pod. red. Alison M. Gingeras (wersja polska i angielska)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140187435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pańska 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@artmuseum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk książek pt. "Kwestia kobieca. 1550-2025" pod. red. Alison M. Gingeras (wersja polska i angielska)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82ad79c7-f674-49cb-89f0-97dfad9cab11

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://artmuseum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe wymagania techniczne opisano w SWZ zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne
opisano w SWZ zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://artmuseum.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MSN/17/PU/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa dwóch publikacji książkowych: katalogów do wystawy „Kwestia Kobieca 1550–2025”
a) The Woman Question. 1550–2025, red. Alison M. Gingeras
ISBN: 978-83-67598-30-9
Nakład: 1500 egzemplarzy
Liczba stron: 304
b) Kwestia kobieca. 1550–2025, red. Alison M. Gingeras
ISBN: 978-83-67598-34-7
Nakład: 1500 egzemplarzy
Liczba stron: 304
Publikacje stanowią dwie wersje językowe (angielską i polską) tej samej książki. Specyfikacja techniczna dla obu wersji jest identyczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - OPZ oraz projektowane postanowienia umowy, będące załącznikiem nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość druku

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu będzie żądał dostarczenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbek potwierdzających, że usługa odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym dokumentach zamówienia, oraz stanowiących podstawę do oceny ofert w kryterium „jakość druku” zgodnie z zasadami określonym w § 16 SWZ.
2. Zamawiający w Załączniku nr 1 do SWZ udostępnia materiały graficzne, które po wydrukowaniu przez Wykonawcę stają się próbką. Wydruk winien nastąpić na oferowanym papierze zgodnym ze specyfikacją określoną w Opisie przedmiotu Zamówienia.
Sposób przygotowania, składania i oceny próbek określa SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie o braku spełniania przesłanek wykluczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, o którym mowa w § 8 ust. 1
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3) Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ zgodnie z art. 117 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi czy dostawy wykonają̨ poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy w sposób jednoznaczny wskażą jaki zakres dostaw i usług będą wykonywać, tak aby było możliwe jednoznaczne określenie zakresu realizowanego dla danego Wykonawcy występującego wspólnie.
4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeśli dotyczy).
5) Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zasady składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://artmuseum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych (próbek) na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Ww. próbki należy przekazać Zamawiającemu, zgodnie z art. 65 ust. 2 ustawy, za pośrednictwem posłańca lub osobiście na adres: 00-124 Warszawa ul. Pańska 3, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 10:00 do 17:00.
Próbki powinny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się Zamawiającego z ich zawartością, przed upływem terminu otwarcia ofert oraz opatrzone nazwą postępowania: Druk książek pt. "Kwestia kobieca. 1550-2025" oraz nazwą Wykonawcy.
Próbki należy złożyć do upływu terminu składania ofert tj. 27 października 2025 r. do godziny 11:00. O dacie i godzinie złożenia decyduje data i godzina wpływu próbek do siedziby zamawiającego: 00-124 Warszawa ul. Pańska 3.
Szczegółowe zasady przygotowania i składania próbek zostały określone w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.