eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stalmacha w Szczecinie przy ul. Nad Duńczycą 1 w okresie 01-03.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stalmacha w Szczecinie przy ul. Nad Duńczycą 1 w okresie 01-03.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368811319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nad Duńczycą 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-655

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@centrumnauki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumnauki.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stalmacha w Szczecinie przy ul. Nad Duńczycą 1 w okresie 01-03.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc60d563-7607-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041510/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie usługi ochrony budynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://epuap.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 139430,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, stała, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w Budynku Morskiego
Centrum Nauki im. Jerzego Stelmacha w Szczecinie (dalej jako: „Budynek”) oraz terenu przylegającego. Ochrona Budynku
oraz terenu przylegającego ma być prowadzona z wykorzystaniem Elektronicznego Systemu Zabezpieczeń, poprzez
obsługę:
a) systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP i detekcji gazów z przekazywaniem sygnałów alarmowych i o uszkodzeniach do
Państwowej Straży Pożarnej,
b) systemu automatyki pożarowej,
c) dźwiękowego systemu ostrzegawczy DSO,
d) systemu automatycznego gaszenia wybranych przestrzeni i pomieszczeń,
e) systemu monitoringu wizyjnego VSS,
f) systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,
g) systemu kontroli dostępu KD

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79713000-5 - Usługi strażnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena wykonania zamówienia – 60 %
b) Czas reakcji – 40%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) Cena wykonania zamówienia – obejmuje cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SWZ. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 60 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
b) Czas reakcji – obejmuje czas jaki zajmie grupie interwencyjnej przybycie na miejsce zdarzenia po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiektach w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektów. W kryterium „czas reakcji” grupy interwencyjnej można uzyskać maksymalnie 40 pkt. Czas reakcji będzie oceniany wg wzoru:
Czas będzie liczony od momentu odebrania sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiektach do momentu przybycia i uzyskania gotowości do podjęcia działań.
Wykonawca zobowiązany jest do wyrażenia czasu reakcji w minutach. Jednak czas reakcji nie może być krótszy niż 5 minut oraz nie dłuższy niż 10 minut. W przypadku zaoferowania czasu reakcji krótszego niż 5 minut, Zamawiający do wyliczenia punktów w niniejszym kryterium przyjmie czas reakcji 5 minut, w przypadku czasu reakcji dłuższego niż 10 minut nastąpi odrzucenie oferty.
Czas reakcji grupy interwencyjnej należy określić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Najwyższa ilość punktów wynikających z sumy:
S = C + CZR
decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
◦ prowadzi zarejestrowaną działalność w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie koncesji, określającej zakres i formę prowadzenia tych usług, w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995),
◦ posiada ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, uprawniającą do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia na terenie całego kraju.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z art. 117 ust.2 PZP warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
i. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną min. 350 000 zł
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada minimalne wymagane doświadczenie:
• w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach o znacznej kubaturze. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w ramach usługi ochroną objęty był przynajmniej 1 obiekt o kubaturze co najmniej 5000 m³ lub zespół obiektów o łącznej kubaturze co najmniej 5000 m³, a usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy.

e) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami skierowanymi do realizacji zamówienia umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił następujące oczekiwania:
i. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
• 27 pracownikami ochrony fizycznej, w tym 12 osobami wchodzącymi w skład grup interwencyjnych posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2021, poz. 1995 t .j. z późniejszymi zm.).
8 pracownikami ochrony zgodnie z art. 31 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r ( Dz.U. z 2020, poz. 838 t .j. z późniejszymi zm. ).

ii. Dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i sprzętem niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
• Dysponuje co najmniej dwoma własnymi uzbrojonymi dwuosobowymi grupami interwencyjnymi (GI), zgodnie z osobami wskazywanymi w wykazie osób wyposażonymi w broń palną krótką oraz środki łączności wykorzystujące dwa różne systemy transmisji informacji /np. Telefon GSM i własne łącze radiowe na wydzielonej częstotliwości.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 2 powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 2 ppkt b) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 ppkt d) SWZ, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego,
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik
nr 4 do SWZ
c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
d) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym
e) aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, uprawniającą do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia na terenie całego kraju,
f) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia 350 000 zł,
g) wykaz usług wykonanych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
h) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
i) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 10 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 PZP stanowiące załączniki nr 2 oraz 3, składa każdy z Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, wykaz usług głównych, wykaz osób itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,
8. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
10. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
11. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy między innymi w następujących przypadkach:
a) w przypadku wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych zmian na rynku pracy, epidemii lub wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy. W przypadku zajścia ww. okoliczności możliwa jest zmiana terminów wskazanych w § 2 Umowy lub sposobu ochrony obiektów oraz zmniejszenia rzeczowego umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w ilości godzin pracownika ochrony, które będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego w szczególności zwiększenia liczby godzin co będzie równoznaczne ze zwiększeniem odpowiedniej części wynagrodzenia. Zwiększenie może nastąpić o 10% kwoty brutto podanej w formularzu ofertowym na poszczególne usługi zgodnie ze stawkami wynikającymi z oferty.
c) Zmiany osoby przy pomocy której Wykonawca realizuje przedmiot umowy (o ile nie wiąże się to ze zmianą Wykonawcy). W przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazaną osobę, (rozwiązanie umowy, śmierć, długotrwała choroba, utrata uprawnień, inne uzasadnione okoliczności nie pozwalające wykonywać wskazanym osobom powierzonych czynności) Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających co najmniej takie warunki, jakie zaoferował Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W
przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot umowy wskazana nowa osoba musi posiadać uprawnienia równoważne wskazanej uprzednio przez Wykonawcę osobie.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w ilości godzin pracownika ochrony, które będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego w szczególności zmniejszenia liczby godzin co będzie równoznaczne ze zmniejszeniem odpowiedniej części wynagrodzenia. Zmniejszenie może nastąpić łącznie o 25% ilości godzin

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 14:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.