eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceDowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do szkół i placówek w Mysłowicach w roku szkolnym 2025/2026.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do szkół i placówek w Mysłowicach w roku szkolnym 2025/2026.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171195

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.janusz@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.myslowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,210084,ce81578cb0a1de3450595560aea00a36.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do szkół i placówek w Mysłowicach w roku szkolnym 2025/2026.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87a9290-b30e-45c5-a5fc-1a498292bde7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043984/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do szkół i placówek w Mysłowicach w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2025.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do szkół i placówek w Mysłowicach w roku szkolnym 2025/2026".

Zakres usługi będzie obejmował:
1. Odbiór dzieci i uczniów o godzinie i w miejscu ustalonym przez Wykonawcę z Zamawiającym.
2. Dowóz do szkół i placówek oświatowych w Mysłowicach, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
3. Odbiór dzieci i uczniów o godzinach ustalonych przez Wykonawcę z Zamawiającym.
4. Dowóz dzieci i uczniów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis zadania:
Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami z terenu miasta Mysłowice do Szkoły Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Henryka Sienkiewicza w Mysłowicach ul. Hlonda 14, Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Mysłowicach ul. Wały 4, Przedszkola Integracyjnego w Mysłowicach ul. Portowa 11a, Przedszkola nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi w Mysłowicach ul. Kawy 4, Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego z Oddziałem Specjalnym "Zielona Lokomotywa" w Mysłowicach ul. Wałowa 7, ul. Mieczysława Jastruna 2d, ul. Górnośląska 5, Niepublicznej Specjalnej Szkoły Podstawowej "KOMPAS" w Mysłowicach ul. Wałowa 7, trasa przewozu według Załącznika nr 1 – adresy dzieci i uczniów dowożonych przez miasto Mysłowice (ok. 200 km tam i z powrotem). Zamawiający przewiduje przewóz do 85 osób minimum dwoma pojazdami, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie, że liczba kursów w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 10. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdów samochodowych w środki łączności (np. telefon komórkowy), a pojazdy samochodowe powinny odpowiadać warunkom technicznym oraz posiadać niezbędne wyposażenie określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki transportu oraz punktualność realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za opiekę i bezpieczeństwo dzieci i uczniów czasie przewozu, w drodze od pojazdów samochodowych do szkół, placówek i ze szkół, placówek do pojazdów samochodowych. Wykonawca współpracuje z Zamawiającym, dyrektorami szkół i placówek oraz rodzicami/opiekunami prawnymi w zakresie objętym realizowanym zamówieniem. Podczas całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę co najmniej dwóch osób dorosłych (opiekunów – niezależnie od kierowcy, w każdym pojeździe co najmniej jeden opiekun). Opiekunem może być osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci i uczniów do i ze szkół i placówek.
Do obowiązków opiekuna należy: dbanie o bezpieczeństwo dzieci i uczniów w czasie jazdy, pomoc dzieciom i uczniom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdów samochodowych, czuwanie nad bezpiecznym dotarciem dzieci i uczniów do szkół i placówek oraz bezpiecznym powrotem do domu. Pojazdy samochodowe muszą być przystosowane do przewozu dzieci z niepełnosprawnościami i młodzieży z niepełnosprawnościami na wózkach inwalidzkich.
Szacunkowa ilość dni do przewozu wynosi 239.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590062,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636782,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590062,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muscar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590062,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.