Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00418622/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
- 2023/BZP 00433031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. przedprojektowej i projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa placu odpraw celnych dla samochodów ciężar., parkingu, magazynu na terenie OC w Nysie (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a298d8a-578d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. przedprojektowej i projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa placu odpraw celnych dla samochodów ciężar., parkingu, magazynu na terenie OC w Nysie (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a298d8a-578d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115209/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie dokumentacji przedprojektowej i projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa placu odpraw celnych dla samochodów ciężar., parkingu, magazynu na terenie OC w Nysie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418622
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.51.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 85365,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub dokonaniem zgłoszenia robót oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa placu odpraw celnych dla samochodów ciężarowych i parkingu dla samochodów osobowych oraz magazynu na potrzeby Centrum Mandatowego w Nysie, na terenie Oddziału Celnego w Nysie, przy ul. Otmuchowskiej 50.
Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie opcjonalne.
Zamówienie podstawowe zostanie wykonane w trzech etapach:
1) I etap zamówienia podstawowego:
Wykonanie dwóch wariantów uproszczonej koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania inwestycyjnego składającej się z części opisowej i graficznej i przekazanie Zamawiającemu zaakceptowanej koncepcji.
2) II etap zamówienia podstawowego:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcję programowo-przestrzenną oraz przeniesienie na Zamawiającego wszelkich autorskich praw majątkowych i praw zależnych do opracowanych dokumentacji.
3) III etap zamówienia podstawowego:
Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, w tym pozwolenia wodnoprawnego, decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót.
Zakres wykonywanych usług oraz obowiązki Wykonawcy w ramach zamówienia podstawowego zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do PPU do którego załącznik stanowi miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego z 28 maja 2018r.
Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) stanowiących Załącznik 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96801 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98031 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96801 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPU PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521419052
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Spychalskiego 13 lokal 208
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-716
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PRONABUD Jerzy Sylwestrzak, ul. Batorego 12, 48-200 Prudnik NIP: 7551000057, w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz drogowym. Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy 12 000 zł / 12,4 %;
2) „Instel-El” Usługi Elektroinstalacyjne inż. Norbert Molęda, ul. Ludwika Mierosławskiego 10, 48-200 Prudnik, NIP: 7551068983, w zakresie elektrycznym i teletechnicznym. Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy 12 000 zł / 12,4 %.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96801 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) I etap –w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy, zgodnie ze złożoną ofertą;
2) II etap – w terminie do 5 tygodni od dnia powiadomienia Wykonawcy o przyjęciu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji programowo-przestrzennej;
3) III etap - w terminie zgodnym z ustawą Prawo budowlane.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.