eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzewnieDowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Rzewnie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzewniu, a także ich dwukrotnym odwozie do miejsc zamieszkania,w roku szkolnym 2024/2025.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Rzewnie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzewniu, a także ich dwukrotnym odwozie do miejsc zamieszkania,w roku szkolnym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzewnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Rzewnie

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-225

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297613409

1.5.8.) Numer faksu: 297613445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugrzewnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzewnie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/4/165249

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Rzewnie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzewniu, a także ich dwukrotnym odwozie do miejsc zamieszkania,w roku szkolnym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7592ac3a-3909-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047168/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Rzewnie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzewniu, a także ich dwukrotnym odwozie do miejsc zamieszkania, w roku szkolnym 2024/2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIROŚ.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 179982,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Rzewnie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzewniu, a także ich dwukrotnym
odwozie do miejsc zamieszkania.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów z terenu Gminy Rzewnie do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Rzewniu, a także ich dwukrotnym odwozie do miejsc zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025 w
okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., codziennie w dni nauki szkolnej w oparciu o zakup biletów
miesięcznych.
2. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
przewóz dzieci zgodnie z harmonogramem ustalonym na dzień odpracowywany.
3. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży w dni nauki szkolnej z miejsca zamieszkania do szkoły i ich
dwukrotny odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania. Zamówienie obejmuje: - przewóz ok. 196 uczniów do: Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego w Rzewniu. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego.
Długość trasy ok. 290,00 km dziennie.
Zamawiający przewiduje poranny przywóz i dwukrotny odwóz po zakończeniu zajęć uczniów kl. I-VIII oraz dzieci 3,4,5 i 6-
letnich z następujących miejscowości:
(1) Stary Sielc, Nowy Sielc, Bindużka, Dąbrówka, Brzóze Małe, Drozdowo, Nowe Drozdowo,
Liczba przewożonych dzieci i uczniów - 33,
(2) Pruszki, Łasiewity, Chrzanowo, Małki, Mroczki Kawki, Napiórki Butne,
Napiórki Ciężkie, Boruty,
Liczba przewożonych uczniów i dzieci – 97,
(3) Łaś, Słojki, Chrzczony, Chrzczony Kolonia, Orłowo, Nowe Łachy, Łachy
Włościańskie, Grudunki, Rzewnie Kolonie,
Liczba przewożonych uczniów i dzieci - 66.
- Łączna liczba przystanków - 32,
- Łączna liczba przewożonych dzieci i uczniów - 196.
Zajęcia lekcyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rzewniu rozpoczynają się o godz. 8:30 i kończą się o godz. 14:50.
Transport dzieci do szkół może być realizowany również poprzez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) z
dowozem uczniów.
Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej.
Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej.
Liczba miesięcy objętych zamówieniem dowozu uczniów wynosi 10.
W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy dostosowując trasy do organizacji pracy szkoły,
przedszkola oraz liczby dzieci.
4. Usługa realizowana będzie min. 3 autobusami Wykonawcy o liczbie zarejestrowanych miejsc siedzących zapewniających
dowóz wszystkich dzieci oraz opiekuna w każdym autobusie.
5. Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny
z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających
wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 ze zm.), innych przepisach prawa
powszechnie obowiązującego oraz zgodnymi z warunkami określonymi w niniejszym postępowaniu przetargowym.
6. Wykonawca zapewni w autobusie miejsca siedzące dla wszystkich uczniów oraz jedno miejsce bezpłatnie dla opiekuna
podczas wykonywanych przewozów.
7. W przypadku awarii autobusu wykonawca ma obowiązek zapewnić niezwłocznie zastępczy środek transportu w celu
wykonania usługi w danym dniu. Zamawiający zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad
dziećmi.
8. W przypadku uczniów korzystających z dowozu w jedną stronę – do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny
biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50% - fakt ten Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed
początkiem kolejnego miesiąca roboczego.
9. Temperatura w pojazdach, którymi zamawiający będzie wykonywał przedmiot zamówienia nie może być niższa od 15
stopni Celsjusza.
10. Zabieranie i wysadzanie dzieci odbywa się w wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach i punktach
przystankowych.
11. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione najpóźniej na 10 minut przed
rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 30 minut przed rozpoczęciem zajęć.
12. Szczegółowe rozkłady jazdy ustala Wykonawca z dyrektorem Zespołu. Wykonawca dostosuje świadczenie usług do
planu zajęć lekcyjnych, a także wszystkich zmian w czasie roku szkolnego.
13. Ostateczna liczba dowożonych uczniów, a także godziny i trasy dowozu mogą ulec zmianie nie wpływając na cenę biletu
miesięcznego podanego w ofercie. Ewentualne zmiany liczby uczniów Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 3 dni
przed początkiem kolejnego miesiąca roboczego. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej.
15. Autobusy, którymi będzie świadczył usługę dowozu dzieci do szkoły i przedszkola, muszą posiadać aktualne
ubezpieczenie OC i NW. Wszystkie autobusy mają posiadać pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu i ogrzewanie.
Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia ( Dz. U. z 2024 r. poz. 502, z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167387,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wól-Trans Mariusz Wóltański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681616726

7.3.4) Miejscowość: Obryte

7.3.5) Kod pocztowy: 07-215

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Numer Ogłoszenia o zamówieniu 2024/BZP 00047168/04/P

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.