Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327355/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00339873/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00344584/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dostępu do platformy zakupowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dostępu do platformy zakupowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-948fe801-aa33-4b80-b607-53d9f3281742
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWiDIT.2611.28.2025.298.RST[AUTOPRO]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Systemu, jego Wdrożenie oraz świadczenie usług dodatkowych (Asysta, Szkolenia, Prace rozwojowe) na zasadach opisanych w Umowie, SOPZ oraz Ofercie. W ramach dostarczenia Systemu Wykonawca zapewni licencję na dostęp do Systemu oraz jego Utrzymanie. System bez podziału na odrębne moduły funkcjonujące jako niezależne rozwiązania lub aplikacje, obejmującego obszary biznesowe, w których będzie wykorzystywane rozwiązanie:
• Planowanie budżetu i zakupów,
• Wnioski zakupowe,
• Postępowania zakupowe,
• Zarządzanie umowami,
• Raportowanie,
• Administracja systemem.
W ramach wdrożenia zostanie zrealizowana:
• Integracja z systemami Zamawiającego,
• Integracja z systemami zewnętrznymi, z których obecnie korzysta Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48211000-0 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art.255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do
usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Zamawiający w dokumentacji postępowania określił terminy realizacji zamówienia w sposób
bezwzględny – poprzez wskazanie dat kalendarzowych, które na dzień obecny, wobec
niezakończenia procedury odwoławczej i braku możliwości zawarcia umowy, są terminami
niemożliwymi do dotrzymania. W konsekwencji, termin realizacji zamówienia w zakresie Etapu 1
lit. a), b) i c) jest obiektywnie niemożliwy do zachowania. Zawarcie umowy w takich warunkach prowadziłoby do powstania umowy o świadczenie niemożliwe pierwotnie, a zatem umowy
nieważnej od chwili jej zawarcia (art. 387 § 1 Kodeksu cywilnego).
Co za tym idzie, również kolejne terminy przewidziane w ramach Etapu I oraz w dalszych etapach
realizacji zamówienia stają się niemożliwe do dotrzymania, albowiem ich realizacja jest
bezpośrednio uzależniona od wykonania czynności określonych w Etapie 1. Niemożność ta ma
charakter trwały i obiektywny – nie może zostać usunięta zgodnie z przepisami ustawy Pzp
poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia, gdyż stanowiłoby to istotną modyfikację
warunków postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
- Zakup licencji Jaspersoft - Reporting Edition, lub rozwiązania równoważnego, wraz ze wsparciem na okres 1 roku
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





