eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Konserwacja kopert dowodowych w 2022 r. polegającej na wykonaniu usługi porządkowania i archiwizacji kopert dowodowych osób zmarłych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja kopert dowodowych w 2022 r. polegającej na wykonaniu usługi
porządkowania i archiwizacji kopert dowodowych osób zmarłych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja kopert dowodowych w 2022 r. polegającej na wykonaniu usługi
porządkowania i archiwizacji kopert dowodowych osób zmarłych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359bf531-64d8-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030669/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Konserwacja kopert dowodowych w 2022 r. polegającej na wykonaniu usługi porządkowania i archiwizacji kopert dowodowych osób zmarłych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439604/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224390,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, zapewni materiały do archiwizacji tj. teczki, pudła archiwizacyjne itp. niezbędne do wykonania usługi.
2. Zakresem usługi objęte są: opracowanie techniczne dokumentacji (nadanie
jednostkom właściwego układu wewnętrznego, usunięcie elementów metalowych i plastikowych, w przypadku materiałów archiwalnych paginacja tj. ponumerowanie zapisanych stron ołówkiem miękkim), przepakowanie dokumentacji w materiały archiwizacyjne z tektury bezkwasowej, segregacja dokumentacji, kwalifikacja dokumentacji, systematyzacja dokumentacji, opisanie jednostek archiwalnych zgodnie z załącznikiem nr 7 i 8 do SWZ, oraz opisanie pudeł zbiorczych, sporządzenie ewidencji dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej na spisach zdawczoodbiorczych, których formularz wskazuje załącznik nr 9 do SWZ, oraz aktualizacja wykazu spisów zdawczo-odbiorczych.
3. Strony umowy ustalają, że liczba kopert objętych zakresem usługi to około 10.000 sztuk.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę zgodnie z prawem obowiązującym, w szczególności z przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi obowiązującymi w jednostce Zamawiającego, a także zgodnie z wytycznymi Archiwum Państwowego w Płocku zawartymi w piśmie z dnia 13 kwietnia 2022 r. wystosowanego w sprawie o znaku O2.401.4.2022, a w dalszej kolejności wedle wskazań Zamawiającego.
5. Na mocy niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi we własnej składnicy oraz do odbioru dokumentów będących przedmiotem zamówienia z siedziby Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ, ich załadunku i transportu do miejsca wykonywania usługi.
6. Na mocy umowy Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania transportu całości dokumentacji po jej uporządkowaniu do siedziby Zamawiającego w celu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez uprawnione osoby na podstawie protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
7. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usługi osobie trzeciej.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osobę na stanowisku archiwisty.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
10. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
11. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości
wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
12. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
13. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.