eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaPrzebudowa poddasza budynku głównego PZS Nr 2 na cele dydaktyczne w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa poddasza budynku głównego PZS Nr 2 na cele dydaktyczne w ramach projektu „Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kościerski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.laska@powiatkoscierski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa poddasza budynku głównego PZS Nr 2 na cele dydaktyczne w ramach projektu „Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eeaedfd-1275-4b8b-ba2f-9173ca16bdcb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030647/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa poddasza budynku głównego PZS Nr 2 na cele dydaktyczne w ramach projektu „Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinasowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Działanie 6.2 Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5998000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:

Prace remontowe w obrębie dachu głównego poddasza i dachów nad skrzydłami bocznymi (łączna powierzchnia ok. 1095m² + 270m² + 270m² + 312m²) z uwzględnieniem ewentualnych przejść instalacyjnych przez dach, tj.:
• Wymiana istniejącego poszycia miedzianego na nowe - miedziane
• Wymiana deskowania na nowe z płyt MFP
• Wymiana części zawilgoconych elementów konstrukcyjnych – 20%
• Wymiana odwodnienia dachu (rynny i rury spustowe)
• Wykonanie instalacji odgromowej

Prace związane z przebudową poddasza na cele dydaktyczne w obrębie głównej części, tj.:
• Osadzenie okien połaciowych
• Osadzenie dachowych okien oddymiających – nad klatką schodową
• Osadzenie elementów instalacyjnych (czerpnia, wyrzutnia, wentylatory dachowe itp.)
• Ocieplenie połaci dachowych wełną mineralną gr. 25cm
• Obudowę połaci dachowych od wewnątrz płytami g-k w klasie odporności pożarowej
EI 60
• Rozprowadzenie instalacji elektrycznych w obrębie połaci dachowych
• Wykonanie gładzi i malowania obudowanych połaci dachowych

Adaptacja poddasza:
• Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z usunięciem istniejących warstw na stropach
• Wykonanie niezbędnych prac konstrukcyjnych w obrębie stropów
• Wykonanie schodów wewnętrznych wraz z balustradami
• Wykonanie ścian działowych w lekkiej konstrukcji wraz z obudową pozostałych elementów więźby dachowej płytami g-k w klasie odporności pożarowej EI 60
• Wykonanie gładzi i malowania
• Wykonanie prac posadzkarskich wraz z wykonaniem nowych warstw podłogowych na
stropach
• Wykonanie instalacji elektrycznych
• Wykonanie instalacji c.o.
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
• Wykonanie instalacji SSP
• Osadzenie drzwi

Zespół pomieszczeń higieniczno-sanitarnych:
• Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z usunięciem istniejących warstw na stropach
• Wykonanie niezbędnych prac konstrukcyjnych w obrębie stropów
• Wykonanie ścian działowych murowanych z bloczków
• Wykonanie prac tynkarskich ścian, następnie gładzi i malowania
• Wykonanie prac posadzkarskich
• Wykonanie instalacji elektrycznych
• Wykonanie instalacji sanitarnych
• Wykonanie instalacji c.o.
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
• Osadzenie drzwi

Dostosowanie warunków ewakuacji:
• Zabezpieczenie schodów kratami i balustradami o odpowiedniej wysokości
• Obudowa klatki schodowej
• Wykonanie instalacji SSP dla oddymiania i instalacji oddymiającej


Charakterystyczne parametry obiektu oraz zestawienie powierzchni i kubatur:
• Kubatura całego obiektu: 22.462m³ części przebudowywanej: 1526,97m³
• Powierzchnia użytkowa całego obiektu: 4.785m² części przebudowywanej: 452,12m²
• Powierzchnia całkowita całego obiektu: 5.502,75m² części przebudowywanej: 913,12m²
• Powierzchnia zabudowy obiektu istniejącego: 1.688m²
Charakterystyczne wymiary oraz ilość kondygnacji dla całego obiektu:
• Wysokość - 18,00m
• Długość – 61,00m
• Szerokość - 71,00m
Zakres prac budowlanych uzyskał pozwolenia na budowę i wydano decyzję nr AB.6740.49.5.2024 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na budowę.

Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7377540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9322702,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7377540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDKON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892033246

7.3.3) Ulica: Podmłyńska

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-885

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7377540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.